Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Oi, onnea plussista! :love: Täällä testattu puhdas nega. Ei herkkä testi ja dpo:sta ei tietoa. Veikkaus oireiden perusteella ehkä dpo 10. Koska menkat ei oo alkanu niin yritän nyt vähän viä toivoo pitää yllä vaikka vaikeeta se on..
  2. S

Haaveena vauva 2020

Oi vitsit, ihanaa! :love: Kunpa siitä vielä vahvistuisi ja saisitte pikkuisen syliin asti :love::barefoot: Mä en testannu viä, huomenna sit. :notworthy: Tänään ollu kyl olo et en oo raskaana. Mutta katotaan nyt...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Veikkaan niitä tuplia :D:barefoot::barefoot::love: Aikamoinen viiva kyllä jo näin aikaisin, onnea vielä :love:
  4. S

Haaveena vauva 2020

Oi, ihanaa!! Haamuhan se siellä, onnea! :love:
  5. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Onnea täälläkin :love: Ja ohho, oisko tulossa tuplat kun nyt jo näkyy noinkin hyvin? :barefoot::barefoot::D:love: Ja ihana vaan kuulla onnistumisia @taatelinen , luo uskoa että itekin voi vielä onnistua saamaan vauvan syliin asti. Onnea sinne ja ihanaa odotusta :love:
  6. S

Haaveena vauva 2020

Oi oi, sehän on selvä haamuplussa :love: Selvästi väriä mukana :love: Onnea ja plussan vahvistumista :love::barefoot:
  7. S

Haaveena vauva 2020

On sulla kyllä jo kauan jatkunut toi jännittäminen @Alinna86 , toivottavasti palkittais vahvistuvalla plussalla parin päivän päästä :love: Tsemppiä myös muille piinailijoille! :love: Mä liityn kans joukkoon, torstaina seuraavaks testaan ja sit parin päivän välein jos ei vuoto ala. :censored...
  8. S

Haaveena vauva 2020

@W.we ei oo kuvia, mutta vastoin lupaustani, menin sit tänään jo testaan early predictorilla vaikka piti vasta torstaina. :notworthy: Ja negahan se oli. Ei tietoo dpo:sta joten en oo vielä kuitenkaan heittänyt toivoa. Torstaina sit uudestaan. Eilen oli olo yhes vaihees et nyt ne menkat alko...
  9. S

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 mitä rautasuihketta oot ottanut? Ja mitä muita lisiä tukemaan raudan imeytymistä? Pitäs käydä itekin taas mittaan ferritiini. Viime syksynä oli kyllä 53 mutta sen jälkeen kuitenkin mulla tuo kkm että en tiä mikä nyt on tilanne...
  10. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei @marrrsipaani ettei tullutkaan plussaa :( Ravintovalmennus kuulostaa kyllä hyvältä, kelpais tännekin :) Toivottavasti sun peloista huolimatta tää ois teidän kierto :love: @Korallikala täällä kans todelliset piinapäivät. Tänään ollu kuvotustakin ja menkkatuntemuksia mahassa. Mut veikkaan...
  11. S

Haaveena vauva 2020

Täällä valeraskausoireet lisääntyy, nyt on ollut kahtena yönä unettomuutta, eli heräilen jatkuvasti, mut silti en ees oo erityisen väsynyt aamulla. Ja levottomia unia taas näin viime yönä sillon kun nukuin. Tietty menin googlaan että unettomuuskin voi olla raskausoire. Niin ja eilen olin tosi...
  12. S

Haaveena vauva 2020

Kyllä se sitten oli testiajalla jos jo 4 minuutin jälkeen tuli tuo, lupaavalta näyttää siis. :love: Toivotaan että vahvistuu ja kunnon plussa pärähtää pian :love:
  13. S

Haaveena vauva 2020

Oi ihanaa @mincha onnea hurjasti! :love::barefoot:
  14. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei @Kasikuus :cry: Oisin niin toivonut teille plussaa.. :( Toivottavasti tää kierto ois viimein teidän :love: Ja @mincha toivottavasti viivat vielä vahvistuu, näyttää kyllä tosi lupaavalta ja kyllähän tuo jo plussa on :love: Ootko @niinaj91 testannu raskaustestillä? Toivottavasti tulis...
  15. S

Haaveena vauva 2020

Voih @Alinna86 ei oo sulla kyllä helppoo o_O Hauskaa reissua ja mä niin toivon että oisit (y):love::barefoot: täälläkin sama vuoristorata, että oonko vai enkö. Yritän edelleen venyttää testausta vasta tuonne ens torstaille, jollon ei ainakaan pitäs olla liian aikasta, mut saa nähdä kykeneekö...
  16. S

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut negasta @Snanniska :( Mutta jospa se plussa ois vaan myöhässä? Mä niin toivon että nuo sun lupaavat oireet meinaa että kohta se plussa pärähtää (y):love: Voi kun jännää, ihan selkeesti haamussa on punaista @mincha :love: Mä niin pidän peukkuja että plussa vahvistuu! :love: Mitä...
  17. S

Tyhmää @Jonsku88 etteivät huolineet :( Toivottavasti pääset alkuviikosta heti tutkimuksiin ja olisikin kaikki hyvin :love: Ja pahoittelut negasta @Vaniljapulla :( Toivottavasti teillä kuitenkin tärppäis mahdollisimman pian :love: Täälläkin toiveissa että plussa tulis pian mut jotenkin olo ettei...
  18. S

Voi ei @Jonsku88 :cry: Mutta jospa ois kuitenkin vaikka hematooma tms. Voi kunpa olis vaan harmitonta <3 Jos Tays on teillä päivystävä niin soita ihmeessä sinne ja kysy jos pääsisit näytille. Toivottavasti ottavat ja saat selvyyden, ja toivottavasti olis pikkuisella kuitenkin kaikki hyvin :love:
  19. S

Haaveena vauva 2020

Sanon vaan tähän, että menkkaoireet ilman niitä menkkoja on yks yleinen raskausoire :whistle: Mä niin toivon että ei menkat alakaan sulla vaan kunnon plussa pärähtää :love:(y) Muoks. ja tuo korkea lämpökin on kyllä lupaavaa :love:
  20. S

Haaveena vauva 2020

Oi miten ihanaa @Wintersun :love: @Kasikuus älä vielä toivoa menetä, mulle yks lääkäri sanoi, että lämpötilat on hyvin vaihtelevia ja erilaisia eri ihmisillä, että niistä ei oikein voi mitään päätellä. Niin kauan kun ei oo menkat alkanu on toivoa (y):love: Tsemppiä @Piipaa93 ultraan <3 Ja...

Yhteistyössä