Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Oi onnea, niin ihanaa! :love:
  2. S

Haaveena vauva 2020

Oo ihanaa @Helmiina1978 :love: kuvia! Ai niin, mun piti kommentoida kun sanoit siitä vihlasusta munasarjan kohdalla, että mulla oli kans niitä alussa kun olin raskaana ja sikiö sillon ihan oikeessa paikassa, joten lupaavalta nyt kyllä todellakin näyttää (y) peukut pystyssä että vahvistuu ja saat...
  3. S

Haaveena vauva 2020

@KukkaSosuli kiitos linkistä, mäkin tuota mietin yks päivä et mikä se olikaan :) ja kiitos raskaustestivinkistä! (y) Ja täällä samat fiilikset kaksosista, toisaalta ois ihanaa ja toisaalta pelottavaa. Lähinnä että miten sitä sit osais ja pärjäis ja kädet riittäis. Hattua nostan kyllä sulle...
  4. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei @Alinna86 oon pahoillani :( Oisin niin toivonut että sun enneuni ois ollu totta :( Toivottavasti nyt sit menkat alkais suht pian mut saisit kuitenkin nauttia viikonlopun riennoista. Ja sit vaan toivotaan että ens kierto ois teidän (y):love: Niin ja kiitos vinkistä, pitää laittaa tilaukseen :)
  5. S

Haaveena vauva 2020

Ai niin, mitkäs noista halvemmista liuskatesteistä(raskaus) on parhaita teidän mielestä? (n) Nyt vielä ehtis tilaan ennen ens viikon testausta, mut en haluu tuhlata mihkään surkeisiin jotka näyttää kaikille viivanpaikkoja... Tähän asti oon käyttäny vaan puikkoja mut piheys iski. ja vois testalla...
  6. S

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut negoista :(:poop: Ja pidän peukkuja kaikille piinailijoille että plussa saapuisi :love: Milloin meinaat @Kasikuus testata? :) Mä niin toivon et saat plussan vaikka muuta nyt epäiletkin (y) Täällä hieman pihalla mikä meininki. Pariin otteeseen vihlassut vasemmasta munasarjasta...
  7. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Jasmina20 en kyllä vielä yhtään stressais jos ei päivässä suurta muutosta tule. Sulla on kuitenkin jo hyvä vahvuus tuossa viivassa ja digikin sen vahvistaa. Joillainhan ei koskaan tuu niitä leffaviivoja tikkuun vaikka saavat lapsen onnellisesti syliin asti. Ehkä huomenna/ylihuomenna ois jo...
  8. S

Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille ovulaatiokokemuksista ja vinkeistä! :love: @Kasikuus kiitos tuosta tiedosta kellonajoista! En oo kuullutkaan, jännä et ton digitestin ohjeissa ei tuosta oo mitään mainintaa o_O Ja mä oon tietty testannut just aamun ekasta pissasta aikaisin siinä kuuden aikaan... Mä nyt sit...
  9. S

Haaveena vauva 2020

Kiitos @W.we :love: nyt tuli parempi mieli, ehkä voiskin olla sitten tuosta kiinni :) Ehkä siis alan nyt kuitenkin piinailemaan ja kattoon pääseekö testaan vai tuleeko menkat ennen sitä. :geek: Ja älkää nyt vielä @W.we ja @Kasikuus luovuttako, niin kauan on toivoa kun ei menkkoja näy (y) Mä...
  10. S

Haaveena vauva 2020

@Ananas90 aloin tikuttaa joskus kp 10 tienoilla. yleensä kierto vaihtelee 25-28 välillä, viime aikoina ollu lähempänä tuota 28. Nyt jo kp 17 joten en usko et enää tulee.. ellei sit oo pidempi kierto. Tietty mulla tuosta kkm:stä ei kovin kauaa kun viimesimmät menkat oli ekat menkat sen jälkeen...
  11. S

Haaveena vauva 2020

Onnea uusille plussaajille! :love: Ite täällä mietin et miten voi ovisdigitesti joka aamu näyttää negaa vaikka on ollu ns selkeitä ovisoireita. En oo kylläkään aina pystyny noudattaan ohjeen 4 tunnin pidätystä, mut voiko se niin paljon vaikuttaa muka? Oon testannu kerran päiväs aamusin. Nyt sit...
  12. S

Haaveena vauva 2020

Kun olin raskaana ennen kkm:ää, niin sillon mun unet oli tosi eläviä, näin usein tosi ihania ja onnellisia unia ja muistin ne hyvin. tälleen ei raskaana yleensä näen lähinnä painajaisia jos niistä jotain muistan. Eli vois olla kyllä hyvä merkki nuo todentuntuiset unet niin kun @Alinna86 sano...
  13. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Voi ei @Annu83 oon niin pahoillani että oot joutunut kokeen noin monta keskenmenoo :cry: <3 voimia sinne kovasti <3 toivottavasti pääsette pian tutkimuksiin ja saatte apua että sitten seuraavalla kerralla tulee pikkuinen syliin asti <3
  14. S

Okei, hyvä tietää että en oo ainoo, täälläkin tosiaan nyt ihan erilainen tää mun kroppa... Jännä kyllä et tekee tuollaista. (n) Ja noilla oireilla ei ihmekään et luulit olevas raskaana, kurjaa että olikin vain uusia muita oireita :( Katotaan nyt sit miten käy, toivottavasti kroppa ylipäätään nyt...
  15. S

Onkohan täällä jollain käyny niin, että keskenmenon jälkeen on tullu uusia ovisoireita? (n) Mulla nyt toinen ovulaatio (tai niin veikkaan) menossa kkm:n jälkeen, ja on alavatsalla/munasarjojen kohdalla semmosia vihlaisuja ja "sähköisiä" tuntemuksia. Tämmösiä ei oo ennen keskenmenoo mulla ollu...
  16. S

Haaveena vauva 2020

Oi onpa jännää @hemuliina90 , oireetkin vois hyvin enteillä plussaa. Pidetään peukkuja! :love:(y)
  17. S

Haaveena vauva 2020

Hienosti näyttää vahvistuvan @Ajele :love: Hmm, täällä ovispiinailu jatkuu. Eilen alko alavatsalla munasarjojen kohdalla viiltelyä/sähköiskumaisia tunteita jotka jatkuu edelleen ja nyt myös limaa tullu, mut digitesti näytti aamulla negaa. Ja nyt jo kp 15. Jos en näillä oireilla ovuloi...
  18. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei @Wintersun :( toivottavasti ois vaan harmitonta vuotelua ❤️
  19. S

Haaveena vauva 2020

Täytyy kyllä sanoa, että tää vauvakuumeilu on yhtä odottamista ja piinailua... nyt odotan että koska se ovis oikein on, nyt jo kp 14, eikä vieläkään merkkejä siitä :unsure: sit jos se ovis joskus on, niin pitääkin piinailla monta päivää ennen kun voi ees harkita testailua... äsken taas...
  20. S

Haaveena vauva 2020

Oi onnea paljon @Viennna :love::barefoot: Ja pidän peukkuja @Ajele että viiva alkaa vahvistua ja pikkuinen pysyy loppuun asti kyydissä :love:

Yhteistyössä