Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

No hitto, meneepä sulla nyt jännäks! (y):love: Ei ainakaan kyllä helpota tommonen uutinen piinailua :D oispa niin ihanaa jos ois uusi pikkuinen siellä :love:
  2. S

Haaveena vauva 2020

Täällä on kyllä mahtavan aktiivista keskustelua ja ihanaa että on tämmöinen paikka johon voi purkaa tuntemuksia ihmisille jotka ymmärtää :love: Mulla on nyt joku ovispiinailu, kun eka kierto jollon testaan tikuilla. Nyt jo kp13 ja ei vieläkään mitään tuntemuksii tai oireita et ois ovis...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Oi ihanaa, onnea paljon teille @Tiukuliina89 :love:
  4. S

Haaveena vauva 2020

No huhhuh, onpa kyllä jännää @Alinna86 :LOL: Täällä edelleen peukut ja varpaat pystyssä että ois uusi pikkuinen kyydissä ja saisit syliin asti :love:(y)
  5. S

Haaveena vauva 2020

Ai niin, unohdin kiittää @W.we siitä vinkistä vehnänalkioöljykapselista, eli kiitos! :) luulen et pitää siirtyä siihen, kun tuo öljy edelleen tökkii niin pahasti. Ja @Unimaa mäkin oon ottanut öljyn greippimehun kans mut tökkii silti :LOL: Vaikka kuinka tungen sen lusikallisen mahdollisimman...
  6. S

-

-
  7. S

Haaveena vauva 2020

Mä niin pidän teille peukkuja että ei haalene vaan siellä ois uusi pikkuinen tulossa :love::barefoot: Ja hyvä kyllä toi banaani :ROFLMAO:
  8. S

Haaveena vauva 2020

Oho, onpa jännä @Alinna86 et sullakin oli banaanin kans ongelmia ennen plussaa :LOL: En tienny et se on joku yleisempikin juttu. En enää muista maistuko se kardemummalta vai miltä, muuta kun et maistu pahalta ja tosi oudolta. :D No höh, kyllä sua nyt piinataan noiden r-testien osalta (n) Eipä...
  9. S

ya 9/2019 | yk 2 kkm | ikä 39v | esikoinen toiveissa

ya 9/2019 | yk 2 kkm | ikä 39v | esikoinen toiveissa
  10. S

ya 9/2019

ya 9/2019

Yhteistyössä