Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Raskausoireista, mä olin varma ettei tärpännyt joten en tarkkaillut oireita niin paljoo kun edellisellä kierrolla, mutta sitä muistan ihmetelleeni, että kun haukkasin banaania, se maistuikin aivan kauheelle, ja piti sylkästä pois enkä pystynyt sitä syömään. Yleensä banaani on mun herkkua...
  2. S

Haaveena vauva 2020

Mä otin nyt käyttöön tähän kiertoon vehnänalkioöljyn greippimehun lisäks. Vielä kun keksis et miten sen öljyn saa alas yökkimättä, onko kellään vinkkiä? o_O:D
  3. S

Haaveena vauva 2020

@W.we Mä tunsin nyt ekan ovulaation kkm:n jälkeen, vihlasuina munasarjojen kohdalla (tai epäilen ainakin et ois ollu ovulaatiokipua). Mutta ei ollut mitään voimakasta kipua. Aiemmin siis en oo tuntenut mitään. Oon kuullut että jollain ollu plussakierrossa erityisen voimakas ovulaatiokipu, joten...
  4. S

Haaveena vauva 2020

Oi kun jännää @Alinna86 Luulis todellakin et viivat himmenis eikä vahvistuis. Voi kun ois ihanaa jos ne nyt alkaa vahvistuun ja ootkin raskaana :love: Ja voi vitsit @marrrsipaani sielläkin on jännitettävää, ja ihana ja lupaava tuo kissa :love: Koska meinaat testata? :love:
  5. S

Haaveena vauva 2020

Voi ku jännää @marrrsipaani , menkkaoireet ilman menkkojahan on yks raskausoire :whistle: toivottavasti ois tärpännyt! :love:
  6. S

Haaveena vauva 2020

Täällä alkoi nyt vasta yk 4 mutta silti meinaa iskee epätoivo ja pelko että saanko mä koskaan kokea äitiyttä, saanko mä koskaan vauvaa syliin asti. Ja samalla syyllisyys siitä että miksi ei olla aiemmin monia vuosia sitten jo tajuttu syvällisemmin miettiä tätä asiaa, miksi vasta nyt tajuttiin...
  7. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei @lolu oon niin pahoillani :cry: paljon voimia sinne <3
  8. S

Haaveena vauva 2020

No höh ettei oo vieläkään tullu vastauksia labrasta. Toivottavasti tulis pian niin sais vähän infoo missä mennään. Eikös sulla kuitenkin tarkistettu sillon että kaikki näytti hyvältä kohdussa ja ei oo estettä yrittää uudestaan? Luulis että olisivat sillon sanoneet jos siä ois vielä jotain...
  9. S

Haaveena vauva 2020

@Alinna86 onpa kyllä tosiaan outoa (n) Oon kuullu että joillain tuossa vastaavassa tilanteessa (että on epävarmaa onko kyse keskenmenosta edelleen vai uudesta raskaudesta) on testattu hcg-arvoja useampaan otteeseen. Jos ne on laskeneet mittauksissa, on ollu kyse keskenmenosta vielä, jos taas...
  10. S

Haaveena vauva 2020

Mä oon ite kertonu 3 läheiselle ystävälle, mies ei oo kertonu kellekään. Mun vanhemmille oon aatellu kertoo sit vasta kun toivottavasti oon raskaana ja selvitty rakenneultrasta ehjin nahoin. Tulee oleen niille shokki, varmasti positiivinen semmonen, koska ne on selkeesti jo luovuttanu sen...
  11. S

Haaveena vauva 2020

Kiitos @Disco Volante kattavasta vastauksesta ja neuvoista :love: ehkä voisin tosiaan käydä testaan ja sit jos häikkää näyttää olevan niin pitää mennä lääkärille jutteleen. Kiitos myös sulle @Pampula3 kokemuksien jakamisesta :love: en tiennykään tuota. Pitää tosiaan sit jos testituloksis jotain...
  12. S

Haaveena vauva 2020

Onkohan jollain tietoo et jos haluis ite testata keltarauhashormonipitoisuuden että millon se kannattas tehä, missä vaiheessa kiertoo? Mulla siis takana kkm ja mietin et voiko olla ongelmaa keltarauhashormonin suhteen ku sitähän tarvitaan et raskaus jatkuu normaalisti. Ja bongasin et Puhdilla...
  13. S

Haaveena vauva 2020

Halusin vaan sanoo @W.we että täällä pidän peukkuja kovasti että kaikki hyvin ens viikon tutkimuksissa ja kyseessä joku harmiton juttu (y):love: uskon kyllä siihen, kun nuo on yllättävänkin yleisiä nuo harmittomat patit
  14. S

Haaveena vauva 2020

Okei, onpa ärsyttäviä testejä sit kyllä (n) ei auta kun oottaa ja toivoo parasta :love: vielä on kyllä varhaista et ei muuta kun testailun jatkamista ja pidetään peukkuja, oireetkin kyllä kuulostaa lupaavilta (y)
  15. S

Haaveena vauva 2020

Jännää! Kyllä tuo mun silmään punertaa. Toivotaan kovasti että vahvistuu (y):love: mikä dpo menossa?
  16. S

Haaveena vauva 2020

Oi miten mahtavaa @höpsykkä , onnea teille! :love: Joillainhan tosiaan tulee plussa vasta sen jälkeen kun menkkojen ois jo pitänyt alkaa joten ei koskaan kannata liian aikasin heittää kirvestä kaivoon. :love:
  17. S

Haaveena vauva 2020

Mä voisin tulla takas listalle, eli Shibali kp 3/23-28
  18. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Voi ei @Titi-Love että siellä on kipuja ja menkat jo alko. Vaikka toisaalta hyvä jos nyt sit pääset kohta uuteen kiertoon. Toivottavasti ei ois kovin runsaat ettei tuu enempää ongelmia hemoglobiinin kans. Onko sulla joku kunnon rautatankkaus käynnissä? Toivottavasti saisit pian hemoglobiinin...
  19. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Voi ei @Alinna86 että oli viä positiivinen. Onko jotain puhnumeroo sielläpäin johon voisit soittaa ja kysyy neuvoo? Vaikka toisaalta jos sulle sanottu et voitte heti yrittää niin luulis et siihen on hyvä syy ja voitte sitä neuvoo noudattaa (n) jännä et ohjeistukset vaihtelee näin paljon... Mulla...
  20. S

Haaveena vauva 2020

Täällä :poop: fiilis, menkat alko. Jotenkin nyt iski viä vahvemmin se todellisuus että ei välttämättä saa vauvaa viel tänä vuonna :cry: ja kun tätä ikää on jo 39 niin ahdistaa... jotenkin myös tuo kkm alko taas itkettään ku oli jo niin toiveikas oireiden osalta et ois heti tärpännyt tuon...

Yhteistyössä