Hakutulokset

1. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@Vaniljapulla oon niin pahoillani :cry: Paljon voimia sinne <3
  2. S

Hyvä että siellä on olo parempi ja viivatkin alkaa jo haalenee <3 Toivottavasti kivut ja vuodot loppuis pian kokonaan ja saisit sen negankin niin ois noi sun koettelemukset viimein ohi <3 Jos vielä jatkuu niin mäkin kyllä suosittelen ainakin soittamaan sinne päivystykseen koska ne kyllä sit osaa...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Moi! Mäkin nyt palaan tänne. Olin tuolla plussanneiden listalla, mutta todettiin keskeytynyt keskenmeno :cry: Nyt on 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja oon nyt neljällä testillä, 3 eri merkillä testannut negan, joten nyt pitäisi olla tää koettelemus ohi ja voi taas siirtyä vauvasta...
  4. S

~Heinäkuiset 2020~

Voi ei, oon niin pahoillani sun puolesta :cry: nää on niin syvältä ja epäreiluja, miksei vois vaan kaikilla onnistua :cry: Voimia sinne kovasti teille <3 Mähän kans olin täällä heinäkuisissa jonkun aikaa kunnes ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno. Nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä 2...
  5. S

Haaveena vauva 2020

Ok, no siinä tapauksessa tosiaan ei niin selkee. Sori väärinkäsitys.
  6. S

Haaveena vauva 2020

Ihan selkee plussa näyttäs olevan :love:
  7. S

Okei, kiitos tiedosta :) Jännä et vaihtelee noin ohjeistukset (n) Oliko sulla kuitenkin testi nega tuossa ennen menkkoja? Mietin lähinnä et jos ite saan herkälläkin testillä negan niin sit tekis mieli kyllä alottaa samantien yritys. Kun kaippa se testi näyttäs positiivista jos sinne ois viä...
  8. S

@nenskuli mitä sinne kuuluu? Alkoko menkat? Toivottavasti siellä tärppäis pian :love: Kiitos @Helmiina1978 :love: mä niin toivon että teillä onnistuis pian ja saisit vauvan syliin asti, toi on varmasti niin raastavaa :(<3 Mitä sulle kuuluu @Titi-Love ? Toivottavasti vuodot ois jo ohi tai...
  9. S

Voih, niin kurjaa kuulla että siellä on tommoset fiilikset ja että ei tullu plussaa vielä :(:cry: voimia sinne kovasti <3 Muakin alko äsken itkettää kun näin ihan vaan lapsen äitinsä kans kävelemässä käsikädessä. Tuli olo että saanko mä koskaan kokea tuota... :cry:
  10. S

Kiitos vastauksesta :love: No niinpä, niin syvältä tää odottelu! :cry: toivottavasti pian onnistuis ja sujuis kaikki hyvin loppuun asti sulla ja kaikilla muillakin :love: Mä nyt sitten kuitenkin päätin testata jo tänään ja voi luoja että voikin olla ilonen negatiivisesta testituloksesta! Tosin...

Yhteistyössä