Hakutulokset

1. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Täälläkin mieli maassa tulevan joulun osalta niin kuin teillä monella muullakin :( ehti oleen niin fiiliksissä siitä että ois vauva masussa joulua viettämässä mut nyt sit ei mitään, muuta kun odottelua koska tää hemmetin tyhjentymisprosessi on ohi...:cry: voimia kaikille teille tähän aikaan <3...
  2. S

Voi ei :( toivottavasti ois nyt viimein ohi pahin, oli varmasti pelottava kokemus. Pidän peukkuja kovasti et nyt ei enää isommat vuodot jatku vaan selvisit säikähdyksellä <3
  3. S

Oi miten ihanaa @mursutin, onnea! :love: Ja ymmärrän niin hyvin tuon pelon mutta pidetään kaikki sormet ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin nyt :love: @Titi-Love täälläkin jännätään miten nyt sit haalenee viivat vai haaleneeko... mulla oli ainakin just ennen lääkkeellistä tyhjennystä...
  4. S

Kiitos kaikille tsempeistä ja kokemusten jakamisesta :love: ehkä tässä on sittenkin toivoa että tää lääkkeellinen tyhjennys onnistuu vaikka vuotoo onkin ollu aika vähän... Semmosta tässä vielä mietin et mites teidän raskausoireet, onko ne häipyny heti vai onko siinäkin kestäny? Mulla siis...
  5. S

On kyllä niin tyhmää ettet pääse ultraan, kyllä mun mielestä pitäs tossa tilanteessa päästä :( ehkä voisit kokeilla soittaa uudestaan ja valittaa enemmän? Jospa ne päästäis... voimia sinne jokatapauksessa kovasti <3 Joo täällä sama pelko ettei vuoda tarpeeks... mulla oli n. 3 vrk vaan sitä...
  6. S

Voih @Titi-Love oon kyllä niin pahoillani että säkin jouduit heinäkuisista tänne :cry: Onpa kyllä tyhmää etteivät suostu tuon enempää tutkimaan, ois se nyt kiva päästä ees tutkimuksiin tuossa tilanteessa... Täällä siis myös yksi epäonninen ilmoittautuu joukkoon... parhaillaan keskeytyneen...
  7. S

~Heinäkuiset 2020~

Voi kiitos @Liisa85 :love: Sinnekin kaikkea hyvää sulle ja tulevalle pienokaiselle! :love: Kyllä me yritetään kunhan tää prosessi on ensin kunnialla ohi. Toivottavasti ei mee ihan hirveen kauaa tähän... kun tätä ikääkin on jo. Mutta vähän parempi mieli nyt kun toissapäivänen lääkäri valo uskoa...
  8. S

~Heinäkuiset 2020~

Voih, oon niin pahoillani. :cry: Toivottavasti kuitenkin tyhjenis luonnostaan. Täällä toinen epäonninen. Kävin varhaisultrassa 28.11. jossa ultraaja sanoi että rauskausontelo on tyhjä, ja mun hyvin niukka vuotelu oli ollut keskenmeno. Itteä vähän epäilytti, koska ultraaja oli niin epävarman...
  9. S

Vanhemmat odottajat

Täällä kans yksi ilmottautuu joukkoon, viikkoja kasassa noin 6+0 ja ikää 39v, ehdin täyttää 40 ennen kun vauveli toivottavasti syntyy. Varhaisultra varattu 28.11. ja en millään malttais oottaa kun jännittää onko siellä kaikki hyvin. Aika kuluu niiiin hitaasti... kyllä täälläkin jännittää vähän...
  10. S

~Heinäkuiset 2020~

Kolmen positiivisen testin jälkeen :D joku 5 päivää ekasta positiivisesta testistä. Onnea paljon plussasta :love:
  11. S

~Heinäkuiset 2020~

@mangomelooni ja @Liisa85 onnea teillekin! :love: Ja samanlaisia fiiliksiä tosiaan täälläkin ja ihmetystä miten tää onnistu jo näin nopeasti. Ja pelkoa että meneekö kaikki hyvin... ja @Liisa85 samaistun niin tuohon että keskeneräisiä asioita menossa kun ei olettanut että näin nopeesti tärppäis...
  12. S

~Heinäkuiset 2020~

Täällä aika samanlaiset tunnelmat, viikkoja n. 5+3. Ja pöllämystynyt olo siitä että jo toisella yrityskerralla onnistu vaikka ikää jo 39v. Ja samalla huoli että onko kaikki hyvin, mullakin nyt pari päivää ollut vähemmän oireita, tosin ennen sitäkään ei mitään voimakkaita oireita ollu kun vatsan...
  13. S

~Heinäkuiset 2020~

@Anzkuliina meilläkin tää ois mun vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi. Nehän on jo luovuttanut meidän suhteen ja kutsuu meidän kahta koiraa lapsenlapsikseen. Että tää tulee varmasti olemaan niille shokki, mutta positiivinen sellainen. Oon ite kertonut kahdelle läheiselle ystävälle joille kerroin...
  14. S

~Heinäkuiset 2020~

Täällä aika samanlaisia ajatuksia ja mietteitä, esikoinen tulossa täällä myös :) Ja juuri nuo, että meneekö kaikki hyvin vai tuleeko ongelmia, tuulimuna, keskenmeno, kohdun ulkoinen tms. Ja ruokavalio täälläkin pitäisi saada kuntoon, ei oo paras mahdollinen tällä hetkellä. Mutta en tiedä miten...
  15. S

Haaveena vauva 2020

Kiitos! :love: Mullahan on kans ikää jo 39v ja miehellä 46v niin toki tässä jännittää että meneekö kaikki hyvin ja kun kyse on meidän esikoisesta niin lisää vielä jännitystä. Mutta nyt on oudon tyyni ja onnellinen olo. Pitää nyt vaan nauttia ja toivoa parasta :love: Toivottavasti teilläkin pian...
  16. S

~Heinäkuiset 2020~

Kiitos! :love: Ja onnea sullekin, katoin että sulla on sama la :love: Ja kiitos tiedosta tuosta face-ryhmästä, kuulostaa hyvältä :) Laitan @Mini-n-n sulle viestiä :geek:
  17. S

~Heinäkuiset 2020~

Moikka kaikki! Täällä varovaisesti ilmottaudutaan mukaan :rolleyes: torstaina sain ekan hyvin haalean plussan ja tänään jo vahvistuneen plussan. Että pakko se on uskoa että tärppäsi. Mulla oli siitä outo tää raskauden alku että "menkat" pari päivää myöhässä, ja sit alko tiistaina "menkat"...
  18. S

Haaveena vauva 2020

Hihii :ROFLMAO: aika hauska! Kieltämättä osuva mun tilanteeseen. :D Verta/vuotoa ei tosiaan tullu kun se pari päivää ja niukasti, nyt ei oo tullu mitään. Mä silti toivon kovasti että ois myös sun elämästä jonkin sortin enneuni ja mahdollisimman pian tärppäis! (y):love: Ja kiitos paljon...
  19. S

Haaveena vauva 2020

Nyt on sit testattu, ja pakko se on nyt uskoa, kun viivakin on vahvistunut 2 päivän takasesta, että jotain tuolla on matkassa :love: Näkyy vielä selvemmin livenä kuin tässä kuvassa, mutta huhhuh. Aikamoista. Nyt sitten sormet ristiin että kaikki sujuu hyvin. :love: Oudointa on se, että mulla oli...
  20. S

Haaveena vauva 2020

voi ei @Elllla oon niin pahoillani :cry: Tsemppiä ja voimia jatkoon ja toivottavasti pian tärppää ja pysyy matkassa :love:

Yhteistyössä