Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Täällä jännitysnäytelmä jatkuu. Mulla alko siis ti menkat 2 päivää myöhässä mut eilen to sain hyvinhyvin haalean plussan testiin vaikka olin varma et tulis nega. Menkat ollu superniukat ja itse asiassa nyt ei oo vuorokauteen tullu mitään. Yleensä menkat kestää mulla 7 päivää... nyt ollu sellasia...
  2. S

Haaveena vauva 2020

Kuulostaa nuo oireet kyllä lupaavilta. Menkkakivuthan voi olla myös raskauden oire, jos menkkoja ei tuu, mun hyvä ystävä kerto että sillä oli eka oire raskaudesta menkkakivut mutta sit menkkoja ei kuulunutkaan. Pidän peukkuja että sulla ois tärpänny!! Ois kyl mahtava isänpäivälahja :love:
  3. S

Haaveena vauva 2020

Voi kamalaa mikä kokemus sulla, miten pelottavaa tuo varmasti oli :cry: ja että noinkin kauan meni selvitellessä asiaa. Luojan kiitos selvisit siitä noinkin hyvin ja ei tarvinnu antaa toista piikkiä. Huhhuh. Ja onneks sitten noinkin nopeasti palauduit. <3 Täällä tänään viä niukempaa vuotoo kun...
  4. S

Haaveena vauva 2020

Okei, kiitos kokemuksen jakamisesta, hurjaa. Mulla ei oo ollu toistaseks juuri yhtään kipuja, yleensäkin kyllä kivut tulee vasta sit ku vuoto voimakkaampaa ja nyt siis viä aikas niukkaa. Täytyy siis testata taas 3 päivän päästä ja kattoo mitä sit. Miten sit selvisit/toivuit siitä...
  5. S

Haaveena vauva 2020

Varmasti on paska fiilis :( Mullakin oli mutta nyt on kyllä lähinnä hämmentynyt. Tosin tuo plussa on niin superhaalea että en tiedä näenkö vaan harhoja (n) On ollu kyllä tosi niukat menkat tähän asti, et voisko sen takia sit olla että kemiallinen viä jotenkin "päällä". Normaalistikin mun menkat...
  6. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei @Kasikuus että sullakin alko menkat :cry: Ja kiitos myötätunnosta :love: Nyt on kyllä sitten semmonen hyvin outo juttu, et testasin tänään aamulla ihan vaan varmuuden vuoks nyt kuitenkin vaikka menkat alkokin toissapäivänä. Niin mitähän nyt sitten, kun testissä näky ns. haamuplussa...
  7. S

Haaveena vauva 2020

Plääh, siltä se nyt vaikuttaa pahasti et menkat oli vaan myöhässä muutaman päivän ja ei olla raskaana. Tänään nimittäin alkoi vuoto ja vaikuttaa normaalilta hyvin niukalta menkkojen alulta. :cry: Mä todennäkösesti testaan huomenna @mom_89 vaikka nega onkin 99,9% varma.... pidän peukkuja et sua...
  8. S

Haaveena vauva 2020

:LOL: joo, samaa mäkin oon tässä ihmetellyt kaikkine oireineni... et miten sitä onnistuukin näitä kaikkia itelleen kehitteleen... :ROFLMAO: Ootko jo miettinyt millon testailet ekan kerran? Mä täs pähkäilen et pitäskö sittenkin jo aiemmin kun to, mutta pelkään niin paljon että on nega et ehkä...
  9. S

Haaveena vauva 2020

@Mirella92 voi ei, on varmasti kyllä piinaavaa vielä viikko oottaa :unsure: mä niin toivon että sun oireet ois raskaudesta ja ois kaikki hyvin :love: Tsemppiä sinne kovasti! Mun tapauksessa kyllä hyvinkin mahdollista et oisin raskaana kun ihan aktiivinen yrityskuukausi takana, mutta silti vaan...
  10. S

Haaveena vauva 2020

En vielä, yritän malttaa oottaa torstaihin et on varmasti kunnolla myöhäs. Jos siis ei menkat ala sitä ennen. En kyl tiä miten maltan :D
  11. S

Haaveena vauva 2020

Tää on kyl ihan mahdotonta, vaikka menkat vaan pari päivää myöhäs jos sitäkään niin toivoo niin paljon et ois raskaana vaikka dpo tienoilla olin varma ettei täs kierros onnistu. Varsinkin ku on stressaava elämäntilanne päällä. Hyvin voi olla vaan siitö johtuen myöhässä mut kyllähän täs toivo...
  12. S

Haaveena vauva 2020

@Lina87 en oo 100% varma mutta vahva veikkaus et tänään dpo 15. Kiitos tsempeistä! :) Voi ei @Karvakorvat onpa tosi ajattelematonta ja kauheeta et jouduit tollasta kuuntelemaan :cry: on kyllä niin epäreilua muutenkin et oot joutunut kestään noin paljon vaikeuksia :( mä niin toivon että tauon...
  13. S

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus ja @Lina87 täälläkin piinaillaan, pe tein herkän testin ja nega tuli, kuukautisten pitäs alkaa nyt viikonloppuna mut koska on ollu muutaman päivän heittelyitä kierrossa joskus niin voi olla et alkaa vasta alkuviikosta. Vielä on toivoa. Ollu kaikenmaailman oireita kuten yks päivä kun...
  14. S

Haaveena vauva 2020

Voih, mä niin toivon että sun onni pian kääntyy ja saat pienen oman tuhisijan :love:
  15. S

Haaveena vauva 2020

Huh, onpas tänne tullu paljon viestejä kun olin hetkisen pois. Onnea hurjasti kaikille plussanneille :love: ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :cry: Itellä ei tietoa tarkasta dpo:sta mut veikkaus et dpo 14, menkkoja oottelen alkavaks koska ollu menkkamaisia kipuja/tuntemuksia...
  16. S

Haaveena vauva 2020

Mulla kesti melkein 2 viikkoo et tuli perille raskauskeijun tilaus. Piti turvautuu apteekkiin ku oli niin myöhäs. Oisko sit tosiaan postissa häikkää (n)
  17. S

Haaveena vauva 2020

Mä pidän peukkuja ettei menkat alkais vaan ois vaan plussaan liittyvää (y)
  18. S

Haaveena vauva 2020

Jaahas, ei ollu oudot oireet raskausoireita, menkat alko eilen. :( Mut voi siis poistaa piinailijoista ja kp 2 / 23-28
  19. S

Haaveena vauva 2020

Okei, no nyt alko jännittään o_O :D mut eipä tosiaan tiedä, voihan olla tosiaan hämäystä ja sattumaaki vaan (n) katotaan miten käy.. ei kyl oo mikään kova luotto päällä ton negan jälkeen...
  20. S

Haaveena vauva 2020

Onnea sinne ja pidän peukkuja jatkoon ! (y) Itse tässä mietin että kuinkahan luotettavia noi clear bluen early testit on? Tein dpo 8 tienoilla ja negaa näytti. Mut nyt on niin outoja oireita kuten närästystä ja hiivatulehdusoireita jotka googlauksen perusteella joillain on raskausoireita et...

Yhteistyössä