Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

@Wintersun niinpä tietysti, mä muistin et samana päivänä kun mä aion testata ja nyt menin sekasin kun testasin ite päivää liian aikasin :ROFLMAO: Onpa kyllä jännää, vaikka lopputulos selkeä jo onkin sulla :love: @Karvakorvat mikä dpo sulla siis on? Mulla näytti plussaa kkm-raskaudessa vasta...
  2. S

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Oliko sulla @Wintersun tänään virallinen testipäivä vai muistanko väärin? :) Ihanasti on kyllä tuo Rfsun viiva vahvistunut :love: Voi ei @Alinna86 oon niin pahoillani keskenmenoista :cry: voimia sinne kovasti teille ja...
  3. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Voi, oon niin pahoillani :cry: pahalta kuulostaa kieltämättä mutta pidän kovasti peukkuja että ei silti ois keskenmeno sulla vaan jotain muuta <3 voimia sinne tilanteeseen. <3 Mä ite peruin neuvolan keskeytynyt keskenmeno diagnoosin jälkeen, joten turha sinne on tosiaan mennä jos ei halua esim...
  4. S

Oi miten jännää! Mä niin pidän peukkuja et plussa vahvistuu ja saisit sitten pienen syliin asti :love: Mulla vielä 2 päivää kiduttavaa odotusta, pe aamuna sitten testaan ekan kerran kun pitäs olla noin dpo 11...
  5. S

@Vaniljapulla toivottavasti vuoto lakkaa pian kokonaan ja saat sen negan testiin, niin pääsette taas yrittämään :love: Ja toivotaan todellakin että tää vuosi olis hyvä vauvavuosi meille kaikille :love:(y) Täällä flunssa ja ajoittaisia vihlasuja alavatsalla sekä kaamee itkuherkkyys, saatan...
  6. S

Oi vitsit, toivottavasti vahvistuu ja menis kaikki hyvin loppuun asti :love: pidän hurjasti peukkuja teille (y) Ymmärrän kyllä hyvin tuon et luotto onnistumiseen on tiukassa... täällä vähän samoja fiiliksiä... mutta jos vielä plussan saan niin oon päättäny ainakin yrittää ajatella...
  7. S

Haaveena vauva 2020

Hitto, täällä noin dpo 8, ja vaaditaan kaikki tahdovoima etten testaa vielä. :ROFLMAO: Oon tänään täällä flunssasena jo pari kertaa meinannu testata mut vielä oon saanu hillittyä itteni. En tiedä pystynkö perjantaihin asti oottaan kun tääl te muutkin ootte niin ajoissa aloittanut :D Olin siis...
  8. S

Haaveena vauva 2020

@höpsykkä mä niin samaistun tuohon malttamattomuuteen :ROFLMAO: Täällä joku noin dpo 7 ja kaikki tahdonvoima tarvittiin etten jo tänään testannu. Oon nyt päättäny testata vasta pe ekan kerran mut saa nähdä maltanko oottaa sinne asti :rolleyes:
  9. S

Haaveena vauva 2020

Voi kiitos @Pampula3 kun toit toivoa mulle :love: Onpa kyllä jännä, mutta myös loogista! Mun ympärillä on jo monta viikkoo monet ollu flunssassa vuorotellen, mut muhun ei oo tarttunut. Kunnes nyt. Vitsit kuinka nyt toivon että johtuiskin raskaudesta :love: Mutta noin viikon päästä pitäs...
  10. S

Haaveena vauva 2020

Varmahan en toki oo onko oviksen oireita (kun en oo tikuttanut), mutta selkein oire on että ns. ovislimaa tulee reippaasti yhtenä päivänä (pari päivää ennen sitä reipas valkovuoto, mut tää yks päivä erottuu selkeesti), ja halut on korkeella. Nyt tässä kierrossa oli lisäks uutena oireena...
  11. S

Haaveena vauva 2020

Ihanaa seurata teidän viivojen vahvistumista @Wintersun ja @Nessu87 :love: Onnea vielä hurjasti kummallekin! :love: Ja onnea myös sulle @Babyfever1 :love: Täällä iski flunssa ja eilinen palelu jota pidin lupaavana oireena liitty varmasti vaan tähän flunssaan. Kauheen hitaasti menee aika kun...
  12. S

Haaveena vauva 2020

Vau, onnea!! :love: Selvästi vahvistunut ja ihan selkee tulos jo :love:
  13. S

Haaveena vauva 2020

Oi miten jännää @Wintersun :love: Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä teille (y):love: Meille ei oo mitään väliä milloin vauva tulee, kunhan tulisi. Tosin jos oisin ihan viimeisilläni raskaana pahimpaan helleaikaan vois olla tuskasta kun en normaalistikaan kuumaa oikein siedä. Mutta sekin...
  14. S

Toivottavasti täällä saatais pian lisää plussauutisia :love: tsemppiä kaikille eri tilanteisiin (y) :love: Mä täällä kans oottelen menkkoja, ekoja kkm:n jälkeen. Veikkaan et joskus viikon päästä ehkä. Ollaan kyllä nyt talleteltu kun oli ovistuntemuksia tuossa 5 päivää sitten mutta tuskin vielä...
  15. S

Haaveena vauva 2020

Tosiaan erilaiset hyvälaatuiset patit on paljon yleisempiä kuin mitkään vakavat ja juurikin hormonaaliset muutokset voi ilmeisesti aiheuttaa kaikenlaisia muutoksia. Joten hyvin voisi liittyä tuohon hormonibuustiinkiin. <3 No voi, on kyllä kurjaa jos joudutte nyt sit luopuun hyvästä porukasta...
  16. S

Haaveena vauva 2020

Oi onnea @Nessu87 :love: toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin :love: Voi ei @W.we :( sekä toi viivanpaikka että patti :( toivottavasti olis tosiaan vaan tähän kiertoon liittyvä tai muuten harmiton patti. Mä ite löysin patin muutama vuosi sitten vasemmasta rinnasta ja olin ihan...
  17. S

Haaveena vauva 2020

voit vitsit @W.we , melkomoinen viivanpaikka tosiaan jos vain siitä kyse. Mä niin toivon että muuttuisi selkeäksi plussaksi! :love:
  18. S

Oi miten ihania uutisia, mikä joululahja! :love: Onnea hurjasti ja toivottavasti kaikki menee hyvin :love:
  19. S

Haaveena vauva 2020

Testasitko @W.we ? Mä niin toivon sulle plussaa! :love: @masu90 toivottavasti menkkojen myöhästyminen johtuis tulevasta plussasta :love: oon kuullu et kaikilla ei heti näy testissä vaikka sit myöhemmin plussaiskin joten toivottavasti sulla ois kyse siitä (y) ymmärrän kyllä hyvin ettet halua...
  20. S

Oi miten jännää! Oispa kyllä ihana joululahja teille :love: mä pidän niin peukkuja että plussa pärähtäis ja kaikki menis hyvin loppuun asti :love:(y) Täälläkin nyt vähän parempi fiilis kun eilen alettiin taas yrittää kkm:n jälkeen. Menkkoja ei oo siis viä ollu ja täs nyt jännään miten käy, että...

Yhteistyössä