Haaveena vauva 2020

Heips ja apuva :)

täällä uusi kuumeilija linjoilla, ensimmäistä kertaa tikuttelemassa ;) mahtaakohan tää olla mitään vai jatkanko tikuttelua (n) tuli minuutin sisällä viivat o_O
Riippuu nyt vähän... Monesta asiasta. Mulla on ollut plussa jotkut tikut vaikka ei yhtä vahvoja oo ollut. Se voi olla et huippu meni just tai on ihan just tulossa.
En nyt muista mihin tikkuihin en useinkaan saanut virallista plussaa vaikka esim digi tai joku toinen antoi plussan.

Lähellä toi kyl on.
 
  • Tykkää
Reactions: Lauraida
@mincha Näen haamun! Toivotaan että vahvistuu :love:

Huh, vihdoin sain kilpirauhas verikokeiden tulokset! Ja kuten arvelinkin TSH on koholla hieman. Googletin, niin 95% terveistä tuo arvo on 0,4-2,5 vaikka viitearvot onkin 0,4-4,0. Eli tuo 4,0 voi olla normaali, mutta harvemmin. Ja minulla tuo arvo oli 4,5. T4 arvo oli ihan alarajalla. Toivon että tässä on syy siihen etten ole raskaana, tuo on varmasti helppo korjata lääkityksellä (y)
Ainakin mulla lähtenyt helposti korjaantumaan (y) lapsettomuuslääkäri sanoi, että lääkityksellä nyt pitää päästä TSH 1-2 ennen minkään hoidon aloittamista. Tiedän useammankin, joilla heti tärppäs kun aloittivat tyroksiinilääkityksen.
Ei edes ehtinyt parantua tuonne kakkoseen vaan jotain 3-4 välillä oli TSH lääkkeen kanssa sitten. Toivottavasti tuo on tosiaan nyt se selittävä asia (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Haavejuttu
Huh, vihdoin sain kilpirauhas verikokeiden tulokset! Ja kuten arvelinkin TSH on koholla hieman. Googletin, niin 95% terveistä tuo arvo on 0,4-2,5 vaikka viitearvot onkin 0,4-4,0. Eli tuo 4,0 voi olla normaali, mutta harvemmin. Ja minulla tuo arvo oli 4,5. T4 arvo oli ihan alarajalla. Toivon että tässä on syy siihen etten ole raskaana, tuo on varmasti helppo korjata lääkityksellä (y)
En tiedä luitko taannoin (olisiko siitä viikko?) mun kilpirauhasjuttuja ja mitä lääkäri kommentoi raskautumiseen liittyen. Mulla myös TSH päälle 4 (olikohan 4,6), mutta sanoi, että T4-V on tässä kohtaa oikeastaan se tärkeämpi, jos se on riittävän korkea, niin on "ihan sama" mitä TSH näyttää. Eli ilmeisesti tilanteessasi tekisi ihan hyvää, jos saisi T4-V hilattua ylemmäs sieltä alarajalta. :)

Tänään dpo6 ja päivällä oli jokusen tunnin ajan kipuja, tuli etäisesti mieleen supistuskipu ihan alkuvaiheessa. Voisikohan siellä olla kiinnittymisyritystä. :ninja: On tää omien olojen tarkkailu kyllä hullua. Koko ajan on huomaavinaan kaikenlaisia oireita, joihin ei normaalisti kiinnittäisi mitään huomiota.
 
Riippuu nyt vähän... Monesta asiasta. Mulla on ollut plussa jotkut tikut vaikka ei yhtä vahvoja oo ollut. Se voi olla et huippu meni just tai on ihan just tulossa.
En nyt muista mihin tikkuihin en useinkaan saanut virallista plussaa vaikka esim digi tai joku toinen antoi plussan.

Lähellä toi kyl on.
Eilen oli kyllä selvästi himmeämpi viiva, eli olisko sitten huippu lähestymässä (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Lina87
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

25.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


HMami............................kp 82/28
Elllla...............................kp 82/30
Tingeli............................kp 69/34-36
Nenskuli..........................kp 67/ ?
tupsahus.........................kp 58/30
Mustikka89.....................kp 41/25
hemuliina90....................kp 41/28
Alina86............................kp 39/28
Persikka123....................kp 39/32
Napsunen.......................kp 33/28-35
niinaj91...........................kp 32/26-28
Snanniska.......................kp 32/28
taikinatonttu....................kp 31/28
Mirella92........................kp 28/34
Helmiina1978.................kp 26/28
Amadecasa....................kp 26/34-55
Hipposka........................kp 26/30
Unimaa...........................kp 26/27
Ninnanen........................kp 26/24-26
Korallikala......................kp 25/32
Masu90..........................kp 25/27-30
Nerthus..........................kp 24/28
Shibali............................kp 23/23-28
Ilona Eloisa.....................kp 22/xx
linneah........................... kp 22/26
Töppönen.......................kp 22/26-28
Karvakorvat....................kp 21/28
Haavejuttu......................kp 19/29
Lina87............................kp 19/28
Jjenn..............................kp 17/30-31
KukkaSosuli...................kp 15/33-65
Marrrsipaani...................kp 15/28
mimmi92.........................kp 14/30
Minttuni...........................kp 14/23-32
Mmohini..........................kp 12/32
Pampula3.......................kp 12/22-27
Keltasirkku-.................... kp 10/28-32
Ananas90.......................kp 8/25-26
piipaa93.........................kp 8/27-28
Lilmi89............................kp 8/28-30
Mandariinilohko...............kp 5/xx
Hypsy..............................kp 4/34
Koodikissa......................kp 4/24
Vauvameille....................kp 4/28-35
Kuumeilija23...................kp 2/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


niinaj91..........................dpo 18-19
Mandariinilohko..............dpo 17
Mirella92.........................dpo 12
Ninnanen.......................dpo 12
Helmiina1978.................dpo 12
mincha...........................dpo 11
Nerthus..........................dpo 10
Korallikala......................dpo 7
Karvakorvat....................dpo 7
Amadecasa.....................dpo 6
Lina87............................dpo 5
Haavejuttu......................dpo 4
Pampula3.......................dpo 2
mimmi92.........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Täällä taas nega PC tehty ja ovistestissäkään ei näy mitään. Tosi ärsyttävää, kun nyt jo kp 32. Dpo jotain 10 ja 16 väliltä varmaan. Jostain syystä nyt joka toinen kierto on 27 päivää ja joka toinen yli 30. Marraskuussa oli 34päivää, saa nähdä mihin nyt mennään. Lämmöt on koholla, en tosin ole mitannut koko kiertoa, mutta mittasin tänä aamuna niin 37,0 ja poskia helottaa. Tissit on arat ja vatsassa juilinut useamman päivän. Alkais nyt ne menkat että pääsis uuteen kiertoon, jos ei kerta plussa ole tullakseen. :confused:
 
@mincha Mä nään kyl väriä:love:enteilispä se plussaa ja toivotaan vahvempia viivoja tuleville päiville :love:❤
@Snanniska Pahoittelut negasta :( vielä ei kuitenkaan toivoa oo menetetty kun menkat ei oo alkaneet(y) eikös täällä joku muukin saanu myöhäisemmän plussan?

On.. ovis testit plussaa 3päivää, tänäänkin vielä ja hirvee hedari o_O kohta reissuun ja ma aamuna teen sit sen r.testin, vieläkään ei menkkoja:barefoot: tänään flow näyttää kp 41/28
Eilen tuli the tunne et oon ja tänään taas tuntuu et ei, ihanaa kun mielialat vaihtelee laidasta laitaan:confused:
 
Täällä oli puhetta, että on käynyt lääkärissä ja jotain on löytynyt, mutta mieli on vaan helpompi. Voin samaistua siihen. Oon nyt ollut pari päivää ilman sokeria ja vähemmällä vehnällä. Ja menee hyvin, motivaatio on kova. Oon tosi sokerihiiri ja tää on yllättävän helppoa ollut. Motivoi ihan eri tavalla. Jos tavallisesti oisin sokeri lakossa, ni ei onnistuisi. Vaikka siis mulla ei oo tarvetta laihduttaa, mutta se vois olla kiva lisä sitten, jos ei vauvaa kuulu. :LOL: Mut joo, mieli on parempi ja ei ärsytä kaikki niin paljon nyt, koska tiiän et voi olla et voin ite tehdä jotain ja annettiin 3kk aikaa. :)

Ja dpo0 tänään. (y)
 
@Lauraida Suosittelen jatkaa testausta, saattaa toikin kyllä olla jo plussa. Liitän tähän kuvan kahdesta eri ovistestistä muutaman päivän takaa, samasta pissasta siis tehty. Ota näistä nyt selvää kun toinen ilmeisesti plussa ja toinen ei :mad: Kontrolliviivojenkin väri ihan epätasanen, huoh. Luulen että toi ylempi testi (pc) on mulle liian herkkä, näytti melko vahvaa jo ennen ovista ja tuntu ettei haalene ollenkaan oviksen jälkeen. Nyt itellä dpo 5, odotellaan kiinnittymisoireita :geek:
 

Attachments

Voih @Alinna86 ei oo sulla kyllä helppoo o_O Hauskaa reissua ja mä niin toivon että oisit (y):love::barefoot:

täälläkin sama vuoristorata, että oonko vai enkö. Yritän edelleen venyttää testausta vasta tuonne ens torstaille, jollon ei ainakaan pitäs olla liian aikasta, mut saa nähdä kykeneekö. Pelkään vaan negaa niin paljon et ehkä ois parempi tehä sit vasta kun ainakin todennäkösesti pitäs jotain näkyy...
 
Eihän täältä malta olla pois koko vkl :love: Ja täällähän oli kivoja kuvia, kun selkeästi tuo @mincha testi punertaa. Varovaiset onnittelut :love::love:

@Snanniska Pahoittelut negasta :unsure: Jospa sieltä plussa vielä tulisi, kun vähän aikaa odottaa :love:

Kiitos kysymästä @Shibali ❤ Täällä käytiin miehen kanssa eilen henkisesti jo se surutyö, ettei tämäkään kierto ollut meidän ja nyt on vähän parempi fiilis. Pitihän sitä jo laskeskella tulevien kiertojen la:t ym :ROFLMAO:
Eilen oli tosiaan kovia poltteluja, toispuoleisia selässä, sekä alavatsalla ja hetkittäinen heikko olo/oksetus, kun oli edellisestä ruokailusta sen verran aikaa.
Tänään ei niin yhtään mitään oireita suuntaan eikä toiseen (n) Vatsa niin littana kun olla ja voi, ihan ku ei ois 2vko syönyt mitään. Ei poltteluja, eikä yhtään mitään muutakaan. Vv kyllä tulee, mut se on mulle ihan normaalia ennen menkkoja.
 
Negatiivinen testi tuli täälläkin vaihteeksi, vaikka tällä kertaa on oireet jo todella sen mukaiset että olisi voinut tärpätä
Inhottaa kun ei tuon ehkäisyn lopetuksen jälkeen ole tullut niitä mekkojakaan niin ei silleen edes tiedä että oonko hedelmällinen vai en ja mitä tässä pitäs tehdä. Turhauttaa ja masentaa.
 
Kp 32/26-28. Tänään en testiä ole tehnyt, kun ne loppui eilen. Meinasin vasta ens viikolla joskus tehdä, jos ei menkkoja näy. Jotenkin mulle tuli tänään kuitenkin tosi vahvasti fiilis, että olisin raskaana, eilisestäkin negasta huolimatta :D Tänään huomannut, että rintoihin otti, kun juoksin rappusia yläkerrasta alas :LOL: Ja muutenkin rintoja nipistelee jännästi o_O lisänä ollut jo jonkun aikaa menkkajomottelu, eilen alkoi flunssaoireet.. Toivottavasti en putoa korkealta, kun seuraavan testin teen :oops:
 
vierailija
Hei, olisko kellään kokemuksia provera/terolut lääkkeistä.. söin 10pv:n provera kuurin, menkat alkoi kun olin syöny kuuria 6/10 ja terolutit alotan kp 15 .. mut mietin että kannattaako edes tikuttaa ovista kun on menkat väkisin käynnistetty..?.. vai annanko suosiolla olla ja testaan vasta ekan terolut kierron jälkeen
 
Monilla jänniä hetkiä, tavalla tai toisella! @mincha toivottavasti viiva vahvistuu, näyttää lupaavalta! @niinaj91 sulla kyllä tosi lupaavia oireita kans.

@Shibali tsemppiä testauksen odotteluun, ne on pitkiä ja tuskaisia päiviä! Voispa jotenkin valikoivasti poistaa tietyt ajatukset päästä väliaikaisesti. Sit vaan yllättäen oiskin jo testipäivä.

Mää oon jo parissa kierrossa päättänyt olla luottamatta mihinkään oireisiin ja herättämättä turhia toiveita. Silti taas kerran melkein tuskastutan miehen kun koko ajan vaan pohdin kaikkea vauvoihin liittyvää. Onneksi hän myös on kovasti vauvakuumeinen ja toivoo pientä, on vaan enemmän realisti eikä suostu liikaa haaveilemaan ennakkoon. Testejä tilasin vain 2 ja yks digi löytyy laatikosta kotoa. Näillä on pärjättävä, eli toivottavasti posti toimittaa vasta perjantaina että vältyn kiusauksilta.
 
Sieltähän ne menkat saapui. Mulla kyllä ihan hyvä fiilis, olin tän pettymyksen jo käsitellyt kun kierto vähän venahti. (n) Listaan voi merkata huomiselle sunnuntaille kp 2! Olinpa niin nopea jo, että varasin gyneajan hedelmällisyysneuvolaan parin viikon päähän, kun ollaan jo kahdeksannella yrityskuukaudella. En tiedä miksi, mutta jotenkin sellanen olo, että joko mussa tai miehessä on vikaa ja että me tullaan sitten kesällä pääsemään hoitojonoon kumminkin. Ehkä vielä ei kannata heittää pyyhettä kehään. Lohduttaa kuitenkin, että lääkäriltä varmaan saa jotain deadlineja että millon vois saada vaikka hormoneja avuksi tähän meidän tilanteeseen :)... Ja enitenhän mietin sitä, että ovuloinko edes, joten ultraa odotan kovasti..

Niinku joku tuolla ylempänä sanoi niin mustakin tuntuu, että koko vauvansaanti tuntuu lipuneen käsistä pois. En saata uskoa että saisin joskus kahta viivaa raskaustestiin kun en saa niitä tasavahvoja edes ovistestiin :unsure: Noh, helpottaa paljon se, että pääsee purkautumaan jollekin ammattilaiselle ihan pian ja puhumaan ekaa kertaa tästä suurimmasta toiveesta ääneen muille kuin miehelle tai lähimmille ystäville..
 

Yhteistyössä