Minäkin plussan tai haamun näen Toivottavasti lähtee vahvistumaanEi hemmetti! Mä tuun niin tippuu korkealta ja kovaa, mut tein onestepin testin nyt, ja mä nään siinä haalean viivan oonko mä näin vainoharhanen???
Minäkin plussan tai haamun näen Toivottavasti lähtee vahvistumaanEi hemmetti! Mä tuun niin tippuu korkealta ja kovaa, mut tein onestepin testin nyt, ja mä nään siinä haalean viivan oonko mä näin vainoharhanen???
Riippuu nyt vähän... Monesta asiasta. Mulla on ollut plussa jotkut tikut vaikka ei yhtä vahvoja oo ollut. Se voi olla et huippu meni just tai on ihan just tulossa.Heips ja apuva
täällä uusi kuumeilija linjoilla, ensimmäistä kertaa tikuttelemassa mahtaakohan tää olla mitään vai jatkanko tikuttelua tuli minuutin sisällä viivat
Ainakin mulla lähtenyt helposti korjaantumaan lapsettomuuslääkäri sanoi, että lääkityksellä nyt pitää päästä TSH 1-2 ennen minkään hoidon aloittamista. Tiedän useammankin, joilla heti tärppäs kun aloittivat tyroksiinilääkityksen.@mincha Näen haamun! Toivotaan että vahvistuu
Huh, vihdoin sain kilpirauhas verikokeiden tulokset! Ja kuten arvelinkin TSH on koholla hieman. Googletin, niin 95% terveistä tuo arvo on 0,4-2,5 vaikka viitearvot onkin 0,4-4,0. Eli tuo 4,0 voi olla normaali, mutta harvemmin. Ja minulla tuo arvo oli 4,5. T4 arvo oli ihan alarajalla. Toivon että tässä on syy siihen etten ole raskaana, tuo on varmasti helppo korjata lääkityksellä
En tiedä luitko taannoin (olisiko siitä viikko?) mun kilpirauhasjuttuja ja mitä lääkäri kommentoi raskautumiseen liittyen. Mulla myös TSH päälle 4 (olikohan 4,6), mutta sanoi, että T4-V on tässä kohtaa oikeastaan se tärkeämpi, jos se on riittävän korkea, niin on "ihan sama" mitä TSH näyttää. Eli ilmeisesti tilanteessasi tekisi ihan hyvää, jos saisi T4-V hilattua ylemmäs sieltä alarajalta.Huh, vihdoin sain kilpirauhas verikokeiden tulokset! Ja kuten arvelinkin TSH on koholla hieman. Googletin, niin 95% terveistä tuo arvo on 0,4-2,5 vaikka viitearvot onkin 0,4-4,0. Eli tuo 4,0 voi olla normaali, mutta harvemmin. Ja minulla tuo arvo oli 4,5. T4 arvo oli ihan alarajalla. Toivon että tässä on syy siihen etten ole raskaana, tuo on varmasti helppo korjata lääkityksellä
Onks tää kuva otettu sen minuutin päästä? Ku testi pitäs lukea vasta 10min kuluttua.Heips ja apuva
täällä uusi kuumeilija linjoilla, ensimmäistä kertaa tikuttelemassa mahtaakohan tää olla mitään vai jatkanko tikuttelua tuli minuutin sisällä viivat
Onks tää kuva otettu sen minuutin päästä? Ku testi pitäs lukea vasta 10min kuluttua.
Eilen oli kyllä selvästi himmeämpi viiva, eli olisko sitten huippu lähestymässäRiippuu nyt vähän... Monesta asiasta. Mulla on ollut plussa jotkut tikut vaikka ei yhtä vahvoja oo ollut. Se voi olla et huippu meni just tai on ihan just tulossa.
En nyt muista mihin tikkuihin en useinkaan saanut virallista plussaa vaikka esim digi tai joku toinen antoi plussan.
Lähellä toi kyl on.
Okei, mulla ainakin vahvistuu viivat kun aikaa kuluu. Mutta varmasti alkaa olla jo ovis ainakin tosi lähelläKuva on otettu varmaan 1h jälkeen, ei sinällään mitään eroa siihen kun oli heti tehty muutako että kuivunut jo kuvassa