Hakutulokset

1. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

mavli, voi kurjuus että tuli huonojakin uutisia. Ymmärrettävää ettei kiinnosta syömään lähteä.. :( onko lapsiveden vähyys siis merkki istukan toimimisesta? Sanoiko ultraaja kuinka huolissaan tarvitsee olla? Onneksi asiaa nyt varmasti tiheään tarkkaillaan. Kiuski, mullekkin ihan uus juttu toi...
  2. C

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Evangelina, tsemppiä ja jaksamista koliikin kanssa! Mä todellakin tiiän mitä se on huutavan vauvan kanssa joka ei rauhotu mihinkään. Meillä vielä huusi käytännössä koko ajan jos ruokailua tai nukkumispätkiä ei lasketa. Ja samaa minäki hätäilin, että ei varmaan koskaan hymyile mutta niin vaan...
  3. C

Synnytyksestä vielä, että just noin sen pitäs mennä, että jokainen saisi mahdollisimman lähelle sellaisen synnytyksen, kun haluaa. Oli sitten toiveissa synnyttää mahdollisimman luomuna tai kaikilla lääkkeillä. Välillä ärsyttää sektiolla synnyttäneiden väheksyminen, ei siis täällä vaan muualla...
  4. C

Minä en suoraan sanottuna ymmärrä jos joku haluaa mahdollisimman luomuna synnyttää :D kuitenkin hyviä kivunlievityskeinoja keksitty niin miksi turhaan kärsiä, vähän siis huumorilla tämän sanon. Kaikilla toki ei supistukset ole niin kamalia, mulla ne oli ihan helvetilliset suorastaan. Ja mulla on...
  5. C

Mulla ei oikein muuta vinkkiä ole antaa, kun että kertokaa miehelle/tukihenkilölle myös mitä ootte mahdollisesti ennen synnytystä sopinut kätilön kanssa, niistä asioista siis mitä itse toivotte. Mulla oli suunnitelmaa tehty etukäteen ja ihan varmasti ne jossain luki, mitään ei kuitenkaan otettu...
  6. C

MyMa, joo tehdään tottakai sektio jos käynnistyy itekseen :) enpä sillonkaan uskaltas lähtee yrittään alakautta, kuitenki jostain syystä esikoinen ei tullu ulos vaikka oli jo kapeimmista kohdista tullu. Ja vauvan kokoarvio oli jo nyt esikon painossa vaikkakin varmaa yläkanttiin kone laski...
  7. C

En minäkää siis siitä huolestunut, että vauva kasvais yli keskikäyrän. Vaan koska tähän asti on mennyt keskikäyrällä ja jos nyt ois ottanu kasvuspurttia niin sehän sen lapsiveden määrän lisääntymisen kanssa kertos siitä, että sokerit vaikuttanu vauvaan. Koollahan ei sektion kannalta ole...
  8. C

Zoona, onpa tympee kätilö ollu. Mistäs hän voi varmaksi sanoa ootko oikeasti tuntenu vai et. MyMa, mulla vauva just toisinpäin ollu koko ajan, pylly oikealla ja työntää käsillä ja jaloilla vasemmalle :D molemmat pojat on näin viihtyny tosi aikasest lähtien, oisko mun kropanmalli tai joku...
  9. C

Siidalle tsemppiä tämän päivän ultraan! MyMa, ei ne varmaan nää tarjontaa tuolla sen paremmin. Oliko toi nyt se synnytystapa arvio vai muu peruskäynti? Kiva että kaveri on jo lähtöuomissa! (y) saa nähdä kumpi ehtii ensin :D veikkaan kyllä että minä.. toivottavasti saat nauttia loppuajasta myös...
  10. C

Myma, varmaan siks järkytyin tosta maidontulosta kun ei esikosta tullut muistaakseni :D:oops: Mulla kyllä heti sektion jälkeen sai lypsettyä pikkumäärän. On kyllä muutenkin tuntunu nyt tissit siltä, että jotain vois tulla. En varmaa oo hirveästi nykyään katellu itteeni peilistä kun järkytyin...

Yhteistyössä