Hakutulokset

1. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

mavli, onnea matkaan ja tsemppiä varmasti raskaaseen alkutaipaleeseen. Onneksi vauvojen teho hoito on nykyään erinomaista monissa paikoissa kuten itsekkin esikoisen kanssa huomasin ja olen erittäin kiitollinen. Caro ja poju 6vk
  2. C

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Kiva kuulla teidänkin kuulumisia MyMa! Mä oon kyllä antanu tissille nukahtaa, alussa herättelin ja vaihtelin vaan rinnalta toiselle, kun maitoa ei niin hyvin vielä tullut. Ja kun tuttia ei huoli ja selvästi kova imuntarve niin pitäkööt mua vielä tuttina :D välillä kyllä otan tissin pois suusta...
  3. C

Meillä on kolme blastoa pakkasessa vielä, en tiedä onko yhtä hyvänlaatusia kun mitä nää siirretyt oli. Mulle tuli melkein heti vatsankaipuu, vaikka ite raskaus ei kovin hauskaa ollutkaan :D varmasti kokeillaan vielä noi kolme jossain vaiheessa, jos niistä ei tule mitään niin en tiedä oisko...
  4. C

Tupsuli, Tänään kokeilin kantoreppua. Viihty siinä sen aikaa kun imuroin mutta vaikka säädöt oli kai kohdillaan niin mulla otti hirveesti hartioihin :unsure: kantoliinasta tykkäisin enemmän, mutta en yhtään muista niitä sidontoja kun esikoisen kanssa jäi kokeilu lyhyeen. Löytyyhän ne ohjeet...
  5. C

Mandala, onpa kurjaa noi sairastelut.. varsinkin toi rs-virus on ikävä. Me ollaan hyvin säästytty toistaseks taudeilta, pitää toivoa että tää pieni ainakin pysys terveenä. Roxanne, kiva että nukkumaanmeno on helpottanut. Syökö vauva joka kerta kun herää? Ja varmasti voi vieläkin pussiin tottua...
  6. C

Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

Elika, mä ainakin vaan soitin polille, esikoinen syntyi sektiolla niin tarkasti lääkäriltä kauanko tarvitsee olla sektiosta ennenkun voidaan hoitoja jatkaa. Vuosi piti oottaa ja lääkäri oli tehny suunnitelman valmiiksi miten lähdetään sitten passia tekemään. Soitin uudestaan polille kun vuosi...
  7. C

Ihanaa onnea Ranau!! Siida, mullahan oli nyt raskauden ihan lopussa myös sitä menkkajomottelua supistusten aikaan tai sen jälkeen. En muista esikoisesta sellasta, nyt varmaankin liitty paikkojen kypsymiseen. Kannattaa varmasti asiasta mainita, luulisin että voi olla harmitontakin koska sulla...
  8. C

Hurjasti onnea MyMa :love:, tosi nopealta synnytykseltä kuulostaa ensikertalaiselle.
  9. C

Kiitos kaikille vastauksista imetystä koskien! Oon antanu rinnalla olla niin paljon kun haluaa, esimerkiksi tänään herätin aamulla puol kasi ja siitä oikeestaan puol 12 asti söi ja vaihdeltiin välissä vaippoja. Sitäkin pohdin kun syöttövälit pitäs sen 3h olla tai 5h jos syönyt pitkään/ useasti...
  10. C

Huh meillä valvottin taat yöllä klo 23-3, jokunen kakkavaippa ja muuten olis taas tissillä koko ajan ollu. Annoin välissä pienen annoksen korvikettakin, mutta ei silti nukahtanut. Yritin pari kertaa, kun tissille nuokku mutta aika nopeesti havahtu ja halus uudestaan rinnalle. Sit vaille kolme...
  11. C

Meillä poika syntyi viime lauantaina kiireellisellä sektiolla, suunniteltu sektio olis ollu maanantaina :D supistukset lähti perjantaina tulemaan ja aamuun niitä tarkkailtiin ja yritettiin estää mutta aamusta sitten leikattiin. Poika synty hyvävointisena, sokereita tarkkailtiin ja niissä laskuja...
  12. C

MyMa ja Ranau, kyllä ne teidänkin pienet kohta syntyy :) Kiitos kaikille onnitteluista :love: Tosiaan sain sillon tarkkailussa kaks kertaa supistustenesto pistoksen, mutta tokalla kerralla se ei enää juuri auttanut. Supistukset alko olla jo tosi inhottavia. Aamulla lääkäri kävi ilmottamassa...
  13. C

Tänään klo 11 aikaan syntyi poika :love: ,3470g, leikkaus meni hyvin ja vauva voi hyvin. Palaan kertomaan enemmän kun kerkeen.
  14. C

Tulin synnärille kun supistuksia vaan tuli ja alko sen verran sattuun etten viittiny enää kotona arpoa. Sain supistustenesto piikin ja jäin tänne tarkkailuun ettei ainakaan yöllä syntys, kun tietty yks gyne vaan töissä. Piikin jälkeen ei oo yhtään supistellu nii katotaan aamuun asti, että...
  15. C

Täällä vielä ollaan, en oo saanu vaan aikaseks kirjottaa mitään. Pahoittelut omanapaisesesta tekstistä, monelle tekis mieli kirjottaa, mutta ei vaan jaksa :unsure: Eilen kävin käyrillä sovitusti ja ne edelleen ok. Tänään kävin verikokeissa sektiota varten. Tänään ja eilen on supistellut...
  16. C

marrasmai, mulla ollut molemmilta paljon kovotteluita jostain rv 17 lähtien. Niin, että tulee levossa useita peräkkäinkin. Tosiaan jos ei kipua tai muuta ole niin ei huolta :) Ranau, hui sullakin jännitystä ollu. Sanoivatko mikä korkeiden sykkeiden takana oli jos kaikki oli ok? Oliko mitään...
  17. C

marrasmai, tsemppiä vielä! Toivottavasti saatte pian vastauksia. Ja eihän se downkaan ole mikään mailmanloppu, monet heistä elää hyvää elämää. Ja eihän meistä kukaan tiedä mitä on tulossa vaikka seulat olis puhtaat. Mä kävin eilen näytillä synnärillä. Oltiin ystävien kanssa syömässä ja vessassa...
  18. C

Nyt vasta muistin, että mullaki rakenneultrassa lääkäri joutu ultraamaan sydäntä pitkään, että sai kaikki katottua! Ja tais olla vielä toi sama, että kolmea jotain verisuonta etsi. Mulla vielä kuulemma erityisen hyvä näkyvyys niin silti joutu kauan etsimään.
  19. C

marrasmai, voi ei tekin saitte huolia osaksenne :unsure: oliko sydämmen rakenteissa vai virtauksissa jotain huolestuttavaa? Onneksi pääsette jo heti huomenna lääkärille, kovasti jaksamista sinnekin! Ei kyllä kenellekään täällä haluais huonoja uutisia, vaikka eihän missään nimessä vielä toivo...
  20. C

Mulle ei esikoisesta siis arpia tullu yhtään eikä muutenkaan koskaan ole tullut, siks toivoin ettei nytkään tulis. Vähän kyllä pelkäsin kun maha nyt vielä isompi ja koko maha työntyy mulla eteenpäin niin ehkä tuli vaan nyt raja vastaan ettei nahka jaksa venyä enempää :unsure: ei oo kyllä...

Yhteistyössä