Hakutulokset

1. C

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

En oo minäkää perus flunssan takia vieny kun ei oo vastasyntyneestä kyse. Veisin jos yskä vieläkin pitkittyy tai alkaa uudestaan muuten olla räkänen tai kipee. Esikoinen vietiin lääkäriin, kun oli rs virus ja kokonasn lopetti maidonjuomisen. Minäki noita ruokamääriä miettiny, osan...
  2. C

Roxanne, joo silleen varmaan pitää unikoulu toteuttaa jos ei unet rupea itsestään tässä paranemaan. MyMa, musta turhaa koko homma jonkun fyssarin kattoo terveitä mukuloita, kuitenkin vaihteluväli oppimisessa suurta. Näin yhden 2veen joka motorisesti vauvan tasolla äitinä tunsin. Ootteko miten...
  3. C

Joo munkin viesti nähtävästi meni eka väärään paikkaan... :D Kesis, ihailtavan helposti teillä mennyt unikoulu! Ehkä meilläkin joskus nukutaan. Mä en voi vauvan oikein antaa yöllä paljoa kitistä tai varsinkaan itkeä, kun jos esikoinen herää sitä voi joutua rauhottelemaan parikin tuntia.. se...
  4. C

MyMa, minä siitä kyselin, kiitti infosta! Rattaisiin siirryttiin jo siinä 5kk paikkeilla ja samaan aikaan alotettiin harjottelu syöttötuolissa myös. Meillä th sano että pitää selkää sen verran suorassa että saatiin ruveta kokeileen. Kivaa puuhaa toi sormiruokailu, mutta välillä kauhistuttaa että...
  5. C

Kiirettä pitää niin ei ole kerennyt kirjoitella :oops: olen kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumiset. Meillä ei edelleen myöskään nukuta hyvin. Nyt pari yötä varsin huonoa, hyöritään ja pyöritään, yritetään kontata. Tissiä vaatii melkein aina, nyt oon saanu osaksi tuttiakin kelpaamaan mutta se...
  6. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

marrasmai, on teillä turhan jännittävät käänteet olleet. Onneksi tyttö on ollut hyvässä hoidossa! Ultrataanko tytön aivoja sitten jos epäilys että happivajetta ollut? Voin lohduttaa, että noi pienet kestää yllättävän hyvin happivajettakin ja vaikka jotain jälkeä siitä olisi jättänyt niin usein...
  7. C

Kamalasti voimia teille marrasmai, mikään ei ole niin sydäntä raastavaa kun oman lapsen sairastelu.
  8. C

Niin meillä sama juttu, että kun pelkällä tissillä mennään eikä niitä voi kotiin jättää :D enkä tiiä tarviiko tämän ikästä enää pulloon opettaakkaan kun voihan sitä kokeilla hörppyyttää myöhemmin. En oo kokeillu pumpatakkaan kun en tiiä missä koko pumppu on ja sairaalassa en herunu pumpulle...
  9. C

Mulla on myös sellanen olo, että ois kiva päästä jonnekkin ilman vauvaa. Minä hoidan oikeastaan täysin tuon vauvan plus mitä esikoista pystyn ottaan. Toki isä hoitaa vauvaa kun on kotona, mutta koska ei pysty imettään ja sitä kautta nukuttaan kun tarvii tissiä siihen niin mussahan se suurinman...
  10. C

Kiuskille onnea ja olipa rankan kuuloinen synnytys, onneksi vauvalla kaikki hyvin vaikka oma toipumisesi kestää pidempään. Meillä esikoiselle tuli myös sen epäonnistuneen imukuppiyrityksen myötä kunnon haava päähän ja näytti tosi ilkeeltä. Nopeasti parani kuitenkin eikä mitään pysyvää jälkeä...
  11. C

Mun yks tuttu myös sano tän kunnan 6kk ryhmäneuvolasta, että oli sellainen vertailu meininki, äideilläkin. Saa nähdä minkälainen tilaisuus sitten on, th tosiaan esitti mulle sen niin, että katellaan mitä kukakin osaa ja jutellaan mitä pitäs osata jne. Mä oon ollu kyllä tosi laiska noiden...
  12. C

Moikka! Kiireitä tosiaan on ollut poikien kanssa, esikoisella on ollut sairaalassa kontrolleja ja vauva pitää sit muuten kiireisenä. Samaa sanon Evangelina että älä koe huonoa omaatuntoa siitä ettet imetä. Se ei tee kenestäkään parempaa äitiä jos imettää. Turvaa voi antaa lapselle muutenkin...
  13. C

Hurjasti onnea Siida ja SalamaT :love: niin se vaan aika menee ja vauvoja syntyy.
  14. C

Siidalle tsemppiä loppurutistukseen! Kohta on vauvat sylissä :love: Lullaby, minäkin söin loppuraskaudessa magnesiumia levottomiin jalkoihin, ihan huoletta voit ottaa!
  15. C

MyMa, hyvin samanlaiselta kuulostaa teidän nukkumishommat :D niin mustakin tuntuu ettei tässä iässä oikein saa opetettua nukkumaan ilman tissiä, enkä muutenkaan halua opetella vielä minkään itkemisen kautta. Ja kun sitä tuttia ei vieläkään syö. En antanut kipulääkettä, kun ei muuten tuntunu...
  16. C

Minäki oon sen The Letdownin kattonu ja oli kyllä hauska :ROFLMAO: Meillä oli 3kk neuvola ja hyvin oli kasvanu, 5685g ja pituutta 59.5cm. Piikit sai ja toisen rotan, yön oli aika levoton. Jotain rintaraivareita on ollu että liekkö ikään kuuluvaa, vähän sellasta ollu aikasemminkin. Toissapäivänä...
  17. C

En minäkää mitään ehkäsyä halunnut, jos joskus raskaaksi tulis luomusti niin ei haittaa. Eikä meilläkää hirveen todennäköstä se ole. Seksiä ei oo täälläkään vielä ollut, ei yksinkertaisesti ole aikaa ja vauva menee mun kanssa illalla nukkumaan ja päivällä nukkuu suurimmaks osaks mun sylissä. Ja...
  18. C

Onnittelut kaikille vauvoja saaneille! Täällä onkin ollut jänniä tilanteita, mutta onneksi kaikki hyvin :) Ja miten Siida voit olla jo noin loppumetreillä, vastahan sait tietää kaksosista :eek::) Tsemppiä kaikille tasapuolisesti. Meillä menee hyvin vaikka univelkaa on paljon. Caro ja...
  19. C

Evangelina, tutun kuulosia ajatuksia. En minäkään ole kieltänyt, että paljon itkevän lapsen kanssa menee välillä hermot. Juurikin niin että ei suoranaisesti lapselle vaan siihen tilanteeseen. Harva jaksaa hermostumatta tuntitolkulla kuunnella ja on tullu itse itkettyä monesti samalla. Meillä...
  20. C

MyMa, on se väsymys iso tekijä omaan jaksamiseen. Kiva että jotain rytmiä rupee löytymään! Mä en tiedä onko meillä mitään tiheän imun kautta ollutkaan, kun poika edelleen viihtyy suurimman osan aikaa tissillä :whistle: joitakin hetkiä kyllä jaksaa seurustella jo välissä, mutta yksin vaikka...

Yhteistyössä