Hakutulokset

1. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mä oon kotona niin pitkään kun mahdollista. Ja voi olla, että esikoisen takia en täys päiväsesti pysty töihin palaamaan tai tuskin ainakaan en voi sitä työtä tehdä mitä tein ennen. Siellä ei paljoa jousteta ja erityislapsen kanssa yllättäviä tilanteita tulee. Vähän taloudellinen tilanne...
  2. C

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Kesis, riippuu vähän.. Rs ja rino-virukset voi olla ikäviä pienille. Meillä rinovirus vei 3kk iässä osastolle. Rs taas on ollu ärhäkkää nytten. Mutta kaikkea ei voi välttää, toivottavasti pääsette vähällä! Meillä kanssa näyttää pojalle nuhaa pukkaavan..
  3. C

Siida ja mavli, joo mulla on molemmista ollu selkee poikamaha ja poika tosiaan nytkin tulossa :) voi johtua ruumiinrakenteestakin kun oon tosi lyhyt niin maha ei pysty kasvamaan kun suoraan eteenpäin :D Nyt oon muuten parina yönä heränny supistukseen kun on ollu vähän kivulias. En tiiä johtuuko...
  4. C

En osannu kun alkuun kuvan laittaa :D Ranau, tervetuloa! Taidetaan aika samoissa mennä :) mulla on esikoinen syntyny lopulta hätäsektiolla ja tälle toiselle on suunniteltu sektio tulossa. Mulla ei sektiosta oo mitään huonoa sanottavaa, parannuin nopeasti enkä ollut kovinkaan kipeä. Inhottavinta...
  5. C

Roxanne, on lääkkeistä se apu että nousut ei satu. Toki sit muuten häiritsee välillä varsinkin nukkumaan mennessä ja ruuan/maidon jälkeen ei mielellään edelleenkää pidetä kauaa vaakatasossa. Maidonsakeuttaja menee myös edelleen. Vähän samaa mieltä noista rokotteista, että kyllä lapseni rokotan...
  6. C

Ihanaa, että tänne on tullu hyviäkin ultrakuulumisia! :) Samaa itekki oon tässä panikoinu, että keretäänkö saada kaikki valmiiks kun arki niin kiireistä. Kuitenkin enää vajaa 5 viikkoo jäljellä... Hankintoja ei ehkä enää tarvii tehdä mut kattoo kaikki valmiiks. Toinen pinnis pitäs maalata...
  7. C

MyMa, En oo enää päässy lenkille :( luovutin, kun alko olla niin kivuliasta hetken sen jälkeen, kun oli lähteny käveleen. Harmittaa kyllä, taidan aika huonossa kunnossa olla synnytyksen jälkeen.. Helios, onnea hyvistä ultrakuulumisista :love: ihanaa, että maltatte pitää sukupuolen salassa :)...
  8. C

Kyllä nimenomaan se kipu on suurin ero normaalin refluksin ja refluksitaudin välillä! Lievemmissä tapauksissa vauvat ei välttämättä ole juurikaan kivuliaita, mutta hyvin tyytymättömiä. Niihin usein auttaa lääkkeettömät keinot. Ensimmäisen kanssa on hyvin vaikea tosiaan tietää mikä on normaalia...
  9. C

Roxanne, joo noista refluksi asioista on mulla ainaki kokemusta kun sen kanssa taisteltu kohta 2vuotta :D toivottavasti te pääsette vähemmällä, on meinaan inhottava sairaus pahimmillaan. Me kokeiltiin kerran tuossa lääkärin ohjeesta lopettaa lääkitys mutta oireet lisääntyy siinä määrin ettei...
  10. C

Ehdottomasti ei mitään lääkettä ominpäin jos epäilee refluksia. Jos tunne, että oikeasti vauvalla refluksi niin ensin kokeillaan ei lääkkeelliset keinot, asentohoidot ja maidonsakeuttaja esim. Meillä saatiin lääke tollon 3kk ikäsenä ja joo ovat sinällään turvallisia, mutta voivat aiheuttaa...
  11. C

Roxanne, mulla on silent tyyppinen refluksi pojalla. Tarkottaa siis sitä että ruoka seilaa kurkussa, ei puklannut sen enempää kun normivauva. Nieleksi jatkuvasti. Meillä meni ruokatorvi niin kipeäksi että 3kk iässä lopetti syömisen kokonaan. Nykyäänkin tarvitsee jatkuvan...
  12. C

Domi, voi kurjuus :( on varmasti ihan hyvä ajatus käydä vielä maanantaina ultrassa niin ei tarvii yhtään enää sitten jossitella. Voimia tulevaan, jos nyt huonosti kävi niin toivon kovasti että saisitte vielä pysyvän onnen. mavli, mä en oo kummassakaan raskaudessa vuotanu yhtään. Nyt tässä...
  13. C

Xienna, kiva kuulla sunkin kuulumisia välillä :) hyvä että ottavat varman päälle noiden suoppareiden takia. Mulla on molemmissa raskauksissa niitä ollu runsaasti mutta ei oo sanottu edes että ota rauhallisemmin. Mulla ne ei kyllä ainakaa toistaseks ole aiheuttanu vahinkoa. marrasmai, kyllä...
  14. C

Evangelina, jos vauva tissimaidolla niin kerran viikkoon kakkaaminenkin on kuulemma normaalia. Äidinmaito imeytyy paremmin tms. Korvikkeella jos olis niin maha pitäs säännöllisemmin toimia. Noita cuplatoneja yms voi kokeilla, meillä ei ollu vaikutusta. Toki sitten voi myös miettiä onko omassa...
  15. C

Tuttua täälläkin tuo hermostuminen pienistäkin asioista.. Yritän kyllä suurimmaksi osaksi pitää mölyt mahassa mutta välillä purkautuu tiuskimalla joko miehelle tai pojalle joka ei ainakaan sitä ansaitse. Mullakin siitä huono omatunto mutta kaippa nää hormonit saa aikaan että räjähtää vielä...
  16. C

Domi, on kyllä ihana lääkäri sulla! Tsemppiä huomiseen :) Siida, mullakin jäiset puolukat oli pelastus kun oli pahoinvointia. Toivottavasti sulla pian helpottas! MyMa, onko sulla ollu nyt enää niitä tuntemuksia? Mulla on viimepäivät kovotellu maha ihan urakalla ja vähän tujumman olosia kun...
  17. C

giraffen, en oo juossu esikoisen synnyttä, lenkkeilen kyllä koirien kanssa ja niiden kanssa sillon aikoinaan välillä juoksin. Meillä ei juurikan vaunuilla lenkkeilty kun poika ei viihtynyt yhtään. Sisällä nukku niissä päikkärit. Ja mulla sektiolla poika synty niin pitkään piti olla varovainen...
  18. C

Äkkiä tuun huikkaan Domille ja lullabylle onnittelut! Piinaavia päiviä teillä menossa, jospa saisitte molemmat olla tässä ketjussa vielä monen monta kuukautta :) Noi onestepit on kyllä ihan hanurista. Esikoisesta sain paniikin kun niillä tuli melkein nega. Sit muistaakseni pregchekillä sain...
  19. C

Gemmylle iso halaus ja voimia! Todella epäreilua, ei osaa muuta sanoa.. SalamaT, hyvä vinkki toi linssit! Vois kokeilla vaikka viimeks hb mulla oli 110 ja ihan ok vaikkakin matala. Oon vaan ruvennu epäileen, että käyköhän toi rauta kuitenkin välillä mahaan. Päiviä jollon maha ei toimi yhtään ja...
  20. C

Tupsuli, hyvää tekstiä! Meillä esikoinen oli hyvin vaativa ja vaikka usein äiti vaan kelpas jos kelpas mikään, niin mun oman jaksamisen kannalta oli ehdottoman tärkeetä että isä osallistui kaikkeen. Meillä toki oli helpompaa kun korvikevauva niin missään vaiheessa syötöt ei ollu pelkästään mun...

Yhteistyössä