Hakutulokset

1. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Iiqulle onnittelut plussasta! marrasmai, ite oon pegorionin kannalla kun poikakin sitä säännöllisesti ottaa ja sitä sektion jälkeen jonkun aikaa käytin. Nyt oon parisen kertaa joutunu siihen turvautuun. Nyt radi diagnoosin myötä oon kuitua syöny enemmän niim maha toimii paremmin eli kantsii...
  2. C

Roxanne, onnea :love: ihanaa, että kaikki meni hyvin vaikka jouduttiin imukuppiin turvautumaan. Kertoilehan kuulumisia sitten kun kerkeet :) Siida, hienoa, että ultrassa oli kaikki hyvin! Kiuski, minäkin törmäsin ekaan neuvolaan mennessä kaverin äitiin. Siinä vaan ohimennessä moikattiin, mutta...
  3. C

Nyt tulee vaan omaanapaa, anteeksi. Kävin tänään siinä toisessa sokerirasituksessa ja radi diagnoosihan sieltä tuli, kaikki arvot yli :eek::cry: soitin jo neuvolaankin ja to käyn siellä niin alotetaan sokerinseuranta. Tyhmä pco!:unsure: Jännä kun esikoista odottaessa ei ollu mitään ongelmaa...
  4. C

marrasmai, kyllä se pahoinvointikin kerkeää tulla jos on tullakseen :) ihan hyvältä tuo hcg:n nousu kuulostas, mutta minä en niistä niin paljoa ole perillä kun monet muut täällä. Vieläkö sitä kontrolloidaan vai olitko jo kertonut aijemmin mitkä on jatkosuunnitelmat? Roxanne, no niin ei tarvinnu...
  5. C

Evangelinalle meinasin samaa tulla sanomaan, kun tupsuli. Jos istukan toiminnassa on häiriötä on se jo itsessään riski hapenpuutteelle. Että mieluummin käynnistys/sektio aikaisin kun liian myöhään. Onneksi sulla tosiaan hyvät viikot jo :) tsemppiä kovasti, inhottavia tämmöset huolet...
  6. C

Roxanne, mulle esikoisesta sanottiin synnytystapa arviossa, että ei varmaankaan mene yli lasketunajan kun olin sormelle auki ja vähän paikat pehmenny. Mä sit ootin ja ootin, että no millon loppuviikot. Eihän se mitään ajallaan syntynyt vaan meni 41+3 asti :ROFLMAO: eli ei taida mikään oikein...
  7. C

Kesis, hyvä että oot näytillä käyny! Onhan se tosi vaikeeta tietää onko omaa panikointia vai onko oikeesti joku vikana. Näin jo yhden erityislapsen äitinä sitä varmasti on vielä enemmän herkillä asian suhteen ja ei oikein osaa luottaa omiinkaan tuntemuksiin aina.. Mun ei esikoisesta tarvinnu...
  8. C

Bridge, uskoisin että ihan normaalejakin tuntemuksia nuokin. Kaikki reagoi raskauteen eri tavalla. Oli mullakin alkuraskaudessa pinna tosi kireellä ja tuli kiukuteltua koirille ja lapsellekkin jopa :oops: Nyt on olotila sen suhteen tasaantunut. Siida, kiva että ulkona oot päässy käymään :) ja...
  9. C

Kiuski, onnea hyvistä ultrakuuluumisista :love: marrasmai, sulla riittää vielä jännitettävää.. Eikö enää oteta hcg:tä ennen ultraa? Siida, itekki kokeilin vichyä jos menis paremmin alas kun vesi. Ei auttanu, mitään en oikein pystyny juomaan moneen viikkoon. pakotettuna maitoa ruuan kanssa ja...
  10. C

esemila, ihanaa että sait ultrassa hyviä uutisia! mavli, varmasti seuraava ultra kertoo enemmän. Varhaisilla viikoilla on vissiin tosi hankala mitata tarkasti joten uskon että toivoa hyvinkin vielä on :) Siida, varmasti eniten helpottais vertaistuki just noissa kaksosia odottavien ryhmissä...

Yhteistyössä