Hakutulokset

1. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Siida, tuplasti onnea! Menee siinä varmasti aikaa sulatellessa, mutta ihana ylläri :) ja eikös kaksosraskauksia myös kontrolloida useemmin jos raskaus ylipäätään vähän huolettaa. Miltähän tuntus, kun kaksi vauvaa möyris mahassa :) Täällä sairastuvalla ollaan hengissä, vaikkakin hirveen huono yö...
  2. C

Mulla lenkkeily tai kävely oli ihan tuskaa sillon kun oli pahoinvointia enimmillään. Ite aattelin, että mahan hölskyminen pahensi oloa. Noita rannekkeita epätoivoissani kans kokeilin, ei auttanu mulla, teki olon ehkä jopa huonommaks. Mä pystyin pahoina hetkinä syömään vaan suht mautonta puuroa...
  3. C

Mandala, ok kiitti infosta! Kuulostaa hyvältä. Motherhood C-tyyny ois toinen mitä oon tässä katellu, pitää vielä tuumia kumpi ois hyvä. Jonkun tässä ihan selvästi tarvii jo.. SalamaT, ihania uutisia!
  4. C

Kesäheinä, onko millaista materiaalia tossa imetystyynyssä? Lähinnä että onko kahiseva ja mukautuuko hyvin? Caro ja 22+3
  5. C

esemila, mulla oli 7+1 10.9mm. Ihan viikkoja vastaava kuulemma sillonkin oli. Bridge, ihanaa että kaikki oli hyvin! Olikos sille vuodolle löytyny syytä? Mulla ei oo painonnoususta mitään hajua, kun en oo vaa'alla käyny pitkään aikaan. Varmasti sitä on tullu mut en tiiä kuinka paljon. Epäilen...
  6. C

Kesis, joo minä kyselin niistä mahakivuista! :) on kyllä varmasti hankalaa erottaa mikä kipu on mitäkin kun tuntemuksia on niin paljon. Myma, kyllä luulisin että ovat vaan niitä harkkasupistuksia. Mullakin koko maha menee kovaksi, joitakin oon nyt tunnistanu. Hankala kai sitä on erottaa mikä...
  7. C

Ihan vaan tohon rokote asiaan myös nopsaan kommentoin. Me otetaan kyllä influenssarokote kaikki, eihän se 100% varmuus ole tietenkään. Raskauskin on isompi riski vakaville jälkitaudeille ja sikiöllekkin on ennenaikaisen synnytyksen riski yms. Mulle ei ole koskaan niistä mitään ihmeellistä...
  8. C

Domi, joo tossa esitteessä oli että voi vauvoillekkin käyttää :) mun pojalla on liikuntavamma niin jos se vois auttaa rentouttamaan lihaksia jotka on välillä jäykät.
  9. C

Kesis, kiva että oot kotiin päässy! Täytyy sanoa että oon hiukan kade että saat netflixiä katella ja maata :D ;) , se että oot pakon edessä siinä tilanteessa niin ei tietenkään niin kiva juttu. Minkälaisia mahakipuja sulla on? Siida, muistan kyllä noi olot ja kyllähän se voimille ottaa. Mun ei...
  10. C

Bridge, täytyy kokeilla tota magnesiumia jos ei rupea helpottaan. Saakohan sitä näin raskaana ottaa miten? Mulla on marraskuun alussa neuvolakin niin vois kyllä sit terkaltakin kysellä. Nautihan olostasi jos ei ole kummoisempia vaivoja :) niitäkin kerkee kuitenkin tulla :D SalamaT, hyvä se on...
  11. C

Muistan itekki alkuraskaudesta, että turvotus oli ihan hirveetä siinä plussan aikoihin jo. Oli kyllä hankalaa peitellä mahaa. Mulla tuli joskus np ultran jälkeen verensekasta limaa. Ihan sellasta vaaleenpunasta jonkun aikaa. Kyllä säikähdin kun ei koskaan aikasemmin oo raskaana mitään tullu...
  12. C

Joo hermoja vaurioituu kun leikataan ja saattaa alue olla pitkään tunnoton tai ei kokonaan edes palaudu. Mulla esim jalkaan on tehty useempi leikkaus ja siinä on vuosienkin jälkeen tunnoton kohta. Bridge, minkätakia isci ois parempi vaikka siittiöissä tai hedelmöittymisessä ei olis vikaa...
  13. C

Hyvä Siida, että edes hiukan parempi mieli! Vipelle onnittelut tytöstä! Meni aikasemmin multa viestisi ihan ohi. Luin omakannasta lääkärin tekstin rakenneultrasta. Luki, että napanuoranlähtö jäi tarkistamatta? Oiskohan kuinka oleellinen ollu.. Saankoha siitä nyt stressin aikaseks.. No luki...
  14. C

MyMa, kyllähän se taas hetkeks helpotti kun tietää, että kaikki mitä näkee oli ok. Ja kun seuraava käynti on jo rv.28. Ei sillä kätilön mielipiteellä ole väliä, mua vaan ärsyttää että mun yleisilmeen perusteella tehdään olettamuksia miten hyvin oon pojan syntymästä toipunu. Synnytyksen jälki...
  15. C

Lapsettomuushoitoihin ensimmäisen lapsen jälkeen?

Ollaan eri paikassa kyllä hoidossa, mutta poika oli reilu 1v kun lähdettiin toista yrittämään. Ite ainakin vaan soitin polille ja sit sovittiin hoitajan kanssa miten edetään. Meillä kyllä oli alkioita pakkasessa, mutta en jaksa uskoa, että pitäs lähetettä käydä uudestaan hakemassa jos syy on...
  16. C

Ootte niin paljon jutellu, että en osaa kaikille vastailla :) Tervetuloa uusille ja onnea :love: kiva saada uutta porukkaa! Perhehuone olis kyllä ihana, mutta ei tälläkään kertaa mahdollinen kun miehen pitäis olla siellä koko ajan. Toisaalta odotan, että ensinnäkin saisin vauvan heti syliin ja...
  17. C

MyMa, ai ihanaa sulla oli se tänään! Pienet pojat on parhaita vaikka olishan se tyttökin ollut ihan jees ;) ei ollu tämmösiä kipuja sillon. Ja sillon olin tosi hyvässä kunnossa, lenkkeilin viimeiseen asti vaikka ei mitään hurjia lenkkejä ollukkaan. Nyt en oo ollu lähelläkään siinä kunnossa :D et...
  18. C

Kesäheinä, hui! Mistäs tuotakaan olis tienny jos et siellä sypellä olis käyny. Oisko tässä lähiaikoina ollu tulossa lääkärikäyntiä? En yhtään muista miten käynnit menee loppuraskaudessa. Mulla poika oli jo rakenneultrasta lähtien kans pääalaspäin ja vaikka harkkasupistuksia oli runsaasti ei...
  19. C

Vipe, mille rv viikolle sulla sektio menee? Mulle sanottiin että ois rv 38, th neuvolassa sano että yleensä kyllä menee sinne 39rv jos ei oo mitään hätää. Mä aijon kyllä vaatia että ottavat ulos heti kun on vauvalle turvallista jos rupeevat kuitenkin puhumaan ettei kiirettä ole. Ihme odottelua...
  20. C

Emmiina, KYSsillä oltiin. Tosi tyytyväinen itekki ollu meidän lääkäreihin vaikka esikoista tehdessä meni aikaa, kun mun kroppa ei oikein halunnu lääkkeille reagoida niinkun oltas haluttu. Kesäheinä, mulla tuntuu selvästi mahan sivuilla ja ihan alhaalla. Ylhäällä joitakin mut en juurikaan. Niin...

Yhteistyössä