Hakutulokset

1. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onnea Viljonkka! Mulla ei mitään hurjia mahatuntemuksia oo ollu alun jälkeen. Joinain päivinä vähän polttelee ja joskus noustessa repäsykipuja. Sit kivistystä ollu mut se tulee varmaan suolistosta. Viime raskaudesta tuttu kuivanenäsyys on jo nyt alkanu. Häiritsee nukkumista kun makuulla nenä...
  2. C

Joo ihan sama juttu! Vaikka ihan hirvee myllerrys oli menossa niin heti kun mies mahan päälle käden laitto tuli ihan hiljasta :D aina piti hirveen äkkiä pyytää tunnusteleen että jotain kerkes ees tuntea. Loppumetreillä näki kyllä jo mahaa kattomalla että bileet menossa :)
  3. C

Blob, varmasti huolettaa, onneksi hyvänlaatuinen! Jaksamisia teille! Kesäheinä, ihanaa että kaikki hyvin. Kysyittekö ollenkaan sukupuolta vai ettekö halua etukäteen tietää? Gerbera, onnea!! Ei tarvinnut onneksi yliaikaa kärsiä vaan vauva päätti tulla hyvissä ajoin :) Olihan se aika nt-ultraan...
  4. C

Ois kiva tavata kyllä samassa tilanteessa olevia äitejä, ite vaan asun kaukana pääkaupunkiseudulta.. Kesäheinä, juu eihän se aivovaurio sieltä minnekkään lähde. Pojalla on siis liikuntavamma, ei ole helpoimmasta päästä ja vuodet näyttää mitä pystyy itsenäisesti tekemään vai jääkö täysin...
  5. C

Pikainen omanapa, ultrassa kaikki ok :) siellä se vauvan alku köllötteli ja kättä ja jalkaakin jo erottu vaikka ei niin hyvät laitteet ollu neuvolassa. Caro ja 10+2
  6. C

Meillä tietää pari kaveria, muille sitten nt-ultran jälkeen. Alkaa olla vaikee jo nyt peitellä kun maha pömpöttää aikalailla. Poikaa odottaessa oli helpompaa kun oli kylmempi ja pysty vuorautumaan isoihin paitoihin. Löysät mekotkaan ei enää peitä. En vielä nt ultrankaan jälkeen haluais...
  7. C

Minäkin oon majoneesia kyllä syönyt ja yks päivä muutaman fetankin. Muuten noudatan aikalailla suosituksia, kielletyt ei suurimmaksi osaksi kuulu muutenkaan ruokavalioon. giraffen, mulla alko viime raskaudessa myös joskus noilla viikoilla harkkasupistukset ja niitä tuli loppuun asti paljon...
  8. C

Onnea Toive ja adalmiina! Nyt nauttikaa niistä pienistä :) Mulla oli tänään eka neuvola. Harmi kun oma terkka oli lomalla, tykkään siitä tosi paljon. Perus lappu lippuset sain, paino on alhaisempi kun luulin mikä ei hyvä kun alipainon rajoilla oon aina kiikunu mut toki ei vielä mikään...
  9. C

Toiveelle ja adelmiinalle tsemppiä loppurutistukseen! :) Blobille onnea hyvistä ultrakuulumisista! Kesäheinä, joo oli pahoinvointia mut alko myöhemmin ja ei tämmöstä ollu. Se oli aika huomaamatonta jos vaan söi säännöllisesti. Nyt ei pysty isoja annoksia syömään ja syöminenkään ei oikein auta...
  10. C

Onneksi ultra oli heti aamusta niin ei tarvinnu kauaa jännittää. Siellähän se köllötteli ja syke näkyi, vastasi viikkoja justiinsa :love: Jos joku viitsisi listoille laittaa kun en puhelimella onnistu. Caro87, 2.IVF 1.PAS la 23.02.2018, toinen Nyt vois tää pahoinvointi loppua.. 7+1

Yhteistyössä