Hakutulokset

1. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kesäheinä, mulla oli viime raskaudessa varsinkin tokasta kolmanneksesta eteenpäin vaikka mitä kipuja. Itsekkin niistä huolestuin mutta ilmeisesti kuuluu asiaan ja jokaisen kroppa reagoi ja tuntee eri tavalla. Mulla alko harkkasupistukset joskus alle 20rv ja ne tunnisti kyllä helposti kun vatsa...
  2. C

Joo mulla oli viime raskaudessakin omituisia kipuja, en kyllä ihan tälläsiä muista. Vieläki on kävellessä vähän hellänä maha ja painaessa. Enemmän kun päivällä liikku tuntu vetristyvän. Voiskohan sektiolla olla osuutta asiaan. Jos vielä tulee niin pitää yrittää lähtee liikkeelle, sänkyyn...
  3. C

Juuri kun valittelin oireettomuudesta.. Mulle tuli sillon ennen plussaa aamuyöstä vessassa käynnin jälkeen ihan järkyttävä vatsakipu ja pyörin jonkun aikaa tuskissani sängyssä ennen kun meni ohi. Siitä arvasinkin että oon raskaana. Ei oo sen jälkeen tullu mut tänä aamuna tuli taas. Ei koske...
  4. C

Myma, en minä ainakaa yhtää muista miks se on ivf alkuisissa korkeempi. Kait sen joku sillon selitti :D mulla on kans nyt ollu välillä pientä huippausta, lähinnä vähän sen jälkeen kun noussu, joitakin kertoja istualteenkin vähän heittäny. Muuten kans oon tosi vähäoireinen, no väsyttää mut se...
  5. C

Kesäheinä, ihanaa että kyse oli vain virheestä ja voitte nyt olla levollisemmin mielin! Soitin tänään polille ja selvä positiivinen se verikoe oli, kuulemma tosi hyvä arvo, en kysynyt tarkemmim koska saisin siitä kuitenkin ressin aikaseks. Varhaisultra olis 10.7 ettei onneksi kovin kauaa...
  6. C

MyMa, vielä täällä taustalla seurailen. En uskalla listoille vielä tulla.. Tänään oli verikoe mutta en saanu tuloksia kun polin soittoaika olikin vissiin juhannuksen takia loppunu paljon aikasemmin. Toissapäivänä tein viimeks testin ja ei paljon vahvempia viivoja enää voi saada niin en testaa...
  7. C

Tupsuli, ei oo luomu plussa. Meillä oli vielä 4 alkioo pakkasessa pojan hoidosta ja haluttiin heti jatkaa kunhan sektiosta oli vuosi kulunut. Vaikea uskoa että ekalla onnistus ja siksi aika varovainen mieli vielä kun niin alussa vasta. Mun synnytyksessä tosiaan ihan lääkärin moka pojan...
  8. C

Pussipiru, onnea tytöstä ja ikävä kuulla että synnytys oli kamala. Tuli oma synnytys mieleen. Kyllähän se niin on että haluavat että vauva syntyisi nopeasti jos on vähän tukala tilanne. Mullahan poika vammautui synnytyksessä koska yritettiin väkisin alakautta ja sektio olisi pitänyt tehdä ennen...
  9. C

Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

Nuo räkätaudit on pienillä aina inhottavia just ton takia kun vaikuttaa niin moneen asiaan. Toivottavasti menee teillä nopeasti ohi! Meillä oli jo jonkun aikaa yöt rauhallisempia, nyt taas viime aikoina on tullu kerran yössä itku joka ei meinaa loppua, mahaan musta selvästi sattuu. Muuten sit...
  10. C

Mandala, onko minkälaista suihketta? Jotain avaavaa vai onko noin pienille edes sellasta. Ois meille kätevä kun ei aina jaksas tippoja laittaa jos yöllä tarvii kun niissä pitää odottaa hetki ennenku voi imeä jos on kuivunutta räkää. Paljon ainakin meillä nukkumiseen vaikuttaa jos nenässä jotain...
  11. C

Meillä on alusta asti käytetty nenäimuria, siis sitä mistänite imetään ja tippoja koska refluksin takia on välillä nenä enemmän ja vähemmän tukossa. Eihän toikaan sitä antas tehdä jos siltä kysyttäs, on musta kuitenkin pienempi paha että itkee sen hetken kun että nukkuu tai syö huonosti sen...
  12. C

Mandala, on synnytyksestä johtuvaa. Vauriot aivoissa sillä alueella mikä säätelee motoriikkaa yms. Onhan tuohon osannut jo varautua ja tiettyjä asioita nähnyt itsekkin jo kauan. Onneksi poika on henkisellä puolella virkeä vaikka liikuntavamma on tidennäköisesti haittaluokituksessa vaikeimmasta...
  13. C

Vaikka taitaa vähän OT ollakkin niin minäkin eilen soittelin polille että mikä heillä on käytäntö että kuinka kauan tarvitsee odottaa sektion jälkeen että voi hoitoja jatkaa. Kysyy vielä lääkäriltä mut yleensä 6kk-1v riippuen sektiosta. Laittelee papereita tulemaan sitten. Meillä tosiaan neljä...
  14. C

kopkop, joo ei liukene kylmään veteen. Ilmeisesti jotkut ei suosittele satsin tekemistä valmiiksi sen takia ettei maitoon kasva bakteereja mutta jos keittää sen veden, antaa jäähtyä sen verran ettei vitamiinit pala pois ja tekee sekotuksen jonka jälkeen laittaa jääkaappiin niin ei pitäs ongelmaa...
  15. C

lullaby, ei tarvii vettä keittää ja periaatteessa ei tarviis pienemmällekkään. Näin meille sano sairaalan tehoasastolla töissä oleva perhetyöntekijä. Suomessa vesi sen verran puhdasta. Ja vaikka haluaisit keittää niin voit veden keittää vuorokauden satsin valmiiks ja laittaa vaikka sit...
  16. C

Grey, meillä on samaa.. Ollu jo jonkun aikaa. Välillä nukkuu vähän paremmin mut taas viime yönä heräs tunnin kahen välein. En oikein tiedä mihin herää, mahavaivoihin, siihe kun tutti tippunu suusta vai muuten vaan ei osaa nukahtaa uudelleen. En tiiä auttasko unikoulu sitten, nälkä sillä ei...
  17. C

Kyllä meilläki tulee telkkaria pojan kanssa möllötettyä, ehkä vois vähentää.. Monesti haluaa vaan et toinen olis hetken tyytyväinen jos ei halua lattialla olla tai muuten seurustella ja letkutuksen ajan on monesti sitterissä telkkarin eessä jos vaan viihtyy. Lemppari ohjelma on selvästi...
  18. C

Cerezah, pakko olo tulla kommentoimaan noita harkkasupistuksia kun mulla niitä oli tosi paljon alle 20rv alkaen. Loppuvaiheessa myös maha kovettu millon mistäkin, istuessa tuli myös usein ja joskus monta peräkkäin. Mulle ne ei kohdunsuulla tehny alkuvaiheessa mitään, siinä samoilla tienoilla kun...
  19. C

Mandala, pitääkin ostaa niitä ikean lusikoita kun on siellä käyntiä. lullaby, meillä on aika samanlaista. Poika menee nukkuun 20-21 välillä, syö ekan kerran 23-24 välillä kun on nyt pakko syöttää vaikkei ite heräiskää. Muute saattas nukkua ekan pätkän vielä pidempään. Sit syö 3-4 välillä ja...
  20. C

Onko teillä ketkä ootte soseita jo päässy maisteleen käytössä ollu jonkinlainen ensilusikka? Meillä on sellanen pehmeä taipuisa mut meidän pojan suuhun turhan iso kun ei tajua suuta vielä kunnolla aukoa. Perus teelusikka taas vissiin tuntuu ihan hirveeltä suussa. Eilen sain luumusosetta syömään...

Yhteistyössä