Onnea uudesta kämpästä! toivotaan, että ne vaunut tosiaan mahtuu sinne hissiin niin ei tarvitse jättää niitä minnekään varastoon.
Juu sinulta kyselin siitä maidosta kun muistan, että lääkärin jälkeen jotain puhuit imetyksen lopettamisesta?
Mä taas olen aika järjestelmällisesti antanut päivittäin korviketta muutoinkin kun liikenteessä ollessa, ainakin kerran päivässä, koska tosiaan just ajattelin että imetystä voisi alkaa ajamaan pikku hiljaa alas sitten tuossa 6kk jälkeen. Kiire toki ei ole ja kätevintä se on öisin tietty, mutta jospa niitä yösyöttöjäkin saisi samalla karsittua kun vielä menee keskimäärin 3krt/yö ja usein vielä 1krt ennenkuin noustaan kokonaan ylös sängystä.
Ja huh mitkä yöhulinat ollu viime aikoina!
Pahimmillaan tunnin välein pärinää, pörinää, kiljahtelua, juttelua ja varpaiden räpellystä. Ei onneksi itke tai kitise niinku yhdessä vaiheessa aina herätessä, mutta eipä tuossa muutenkaan sitten paljon nukuta
tutilla olen saanut hiljaiseksi välillä sentään, mutta silloin kun hänellä on 'juttu kesken' niin eipä silloin tuttikaan suussa pysy.
Mulla meni nyt sitten täysin hermot tän meidän puuropelleilyn kanssa. Oon koettanut vaikka mitä sekoituksia ja koostumuksia ja yhdistelmiä, mutta tänään nyt sitte ei suu auennut enää sitäkään vähää mitä aiemmin ja tulipa pojalta vielä itkuakin. Täytyy kokeilla tattaria yms muita sitten kun ei tämä kaura tai kaura-maissijauho-yhdistelmä mene edes minkään soseen kanssakaan. Puuromuffinssit ois kyllä kova mutta just kun ei olla vielä mitään ns kokonaista syöty.
Olis vaan hyvä olla jotain kuitua ruokavaliossa koska meni maha niin kovaksi, että itku tuli kun pusasi viiden päivän kakkoja
oli se kyllä tosi kovaakin vauvan kakaksi. Otettiin nyt levolac käyttöön pienellä annostuksella, jos se auttaisi sen aikaa kun suoli tottuu siihen, että lisättiin se yksi soseannos päivään.
Ja tuossa äsken kun poika vei mun sormen suuhunsa kaluttavaksi niin siellä tuntui alaikenessä jotain kovaa ihan selvästi. Katsoin taskulampulla kunnon valossa niin jos se kova valkoinen ei ole hammas niin sitten en kyllä tiedä mitä hittoa
Tosin mun aivoihin ei todellakaan ole luottamista nykyään, koska kaksi kertaa tällä viikolla kun ollaan lähdetty koko perhe lenkille niin kotiin tullessa ollut ulko-ovi auki
onneks täällä ei kukaan ole mennyt tutkimaan meidän kämppää sentään