Hakutulokset

1. L

Yksin jouluna

Yksin ja yksin, useamman aaton ja joulupäivän olen viettänyt ystävien kanssa.
  2. L

Uusi työsuhde, onko kokemusta "ylimääräisen" kesäloman pyytämisestä?

Alallani oli ennen hyvinkin yleistä, mutta nyt tilanne muuttunut kun työttömiä on enemmän. Ainahan sitä kannattaa kysyä ei siinä mitään häviä.
  3. L

Ostinko nyt väärää!!!

Ohhoh. Sitten minun pitää miettiä hankintaa uudelleen.
  4. L

Gallup, pesetkö uudet lakanat?

Pesen. Ja kaikki vaatteetkin ennen käyttöönottoa. Paitsi takit niitä en pese.
  5. L

Mitäköhän Minna Canth on ajatellut kirjoittaessaan tälläistä?

Ilman Minna Canthia olisi moni asia toisin tässä maassa.
  6. L

Saako työtön sitä korvausta vai ei? Kyseessä loma ulkomailla

Näin on. Ilmoitus työkkäriin ja kassaan ettei tule jälkikäteen petossyytteitä.
  7. L

Leivotaanko teillä hakaristitorttuja?

Reilut kymmenen vuotta sitten rupesin leipomaan enkeleitä perinteisten ristien sijaan. Tosin en nähnyt niitä hakaristeinä siihenkään saakka enkä kyllä tänäkään päivänä. Ja tämän aloituksen jälkeen ajattelen, että ovat svastikoita.
  8. L

Mitä vaimolle lahjaksi, täyttää 30.

Aamulla olisi ehkä mukava herätä kotona valmiiseen pöytään ja siitä sitte jonnekin ihanaan kokovartalohierontaan ja sen jälkeen tukka ja kasvot kuntoon. Sitten ostoksille jolloin voisin itse valita lahjaa ja illalla syömään. Mutta minä täytänkin seuraavaksi 40 :)
  9. L

Meni 40v päivä piloille.

Kuuntelemalla pääsee itse helpommalla.
  10. L

eino myrsky

Siinä näkisi hyvin luonnonvoiman. Ihanan mielikuvan loit, kiitos.
  11. L

Ostinko nyt väärää!!!

Kyllä sait ihan oikean saippua. Tuon ei kuulu edes vaahdota. En kyllä kasvoille heti laittaisi vaan testaisin ensin muualle ihoon. Itse käytän ns. Kivideodoranttia, joka on myös mineraalisuolasta ja se tuntuu raapivan kainaloita varsinkin jos olen höylännyt kainalot juuri hetki sitten. Toki...
  12. L

Mitä tekisit vastaavas tilantees,14-vuotias teini harrastanu seksiä, seurustelleet vuoden

Ja vietä aikaa teinin kanssa. Voisi auttaa yhteyden saamiseen uudelleen. Ja lapsikin voisi turvautua helpommin jatkossa eikä valehtelisi. Olisit vähän enemmän kaveri kuin vanhempi.
  13. L

Paniikkihäiriöstä!

Minulla auttoi terapia. Reilut kolme vuotta olen käynyt ja elämänlaatu parantunut huimasti. Ensimmäiset paniikkikohtaukset olen saanut kuusi vuotiaana. Toki olen ollut oireeton myös vuosia. Lääkkeet auttoivat toimintakykyisemmäksi, mutta terapia kohtauksettomaksi.
  14. L

Mitä särkylääkettä voi käyttää raskaana ollessa?

Näköjään jokainen lääkäri on asiasta eri mieltä...
  15. L

Mitä särkylääkettä voi käyttää raskaana ollessa?

Mulle kyllä neuvolakääkäri sanoi että migreeniin saan ottaa panadolin lisäksi buranan. Tämä yhdistelmä toimi. Burana kielletty viimeisellä kolmanneksella.
  16. L

milloin lääkäriin, kun menkkoja ei kuulu?

Pari kertaa itsellä ei menkkoja ole kuulunut, mutta taisin odottaa useamman kuukauden ennen lääkäriin menoa. Serkkuni tuli raskaaksi vaikka miehellä vasektomia. Ei ollut ihan toimenpide onnistunut.
  17. L

Mä oon niin böörnaut

Ei mitään tuohon verrattuna...
  18. L

Pitääkö mies minusta vai ei?

Lähetätkö hänelle itse viestejä tai soitatko?

Yhteistyössä