Hakutulokset

1. L

Pitäisikö testin näyttää plussaa jo päivälläkin??

Itselläni näkyi jo kolmen päivän jälkeen viiva päiväpissasta.
  2. L

Erilaiset äidit - Fadila

Fadilan äiti on suomalainen ja sukunimi on isältä ei mieheltä. Äiti oli yhdessä kohtauksessa jollen ihan väärin ymmärtänyt. Toivottavasti eivät eronneet liian köykäisin perustein ja saivat pariterapiaa. Ei varmasti ole yksinkertainen elämänmuutos nuorelle parille kun vauva syntyy ja kun...
  3. L

Paljo sunnuntain hesari maksaa?

Paljon, ainakin 6 euroa ellei ole jo hinta noussut.
  4. L

Millaista vaunuvaihtoehtoa suosittelette kerrostaloon jossa ei ole hissiä?

Sama ongelma tulossa, muutto kai ainoa vaihtoehto mutta sitäkään en halua. Asumme vielä sisäpihalla, jonne ei pääse autolla ja porttikin on hankala kun ei ole alas asti auki. Katsotaan kuinka hermot kestää. Tsemppiä!!!
  5. L

Miten tämä asia menee? Jos vauva on syntynyt kuun vika päivä (31), niin

Mietin että kuinka suuren päänvaivan saisit jos lapsesi syntyisi karkauspäivänä?
  6. L

Kuinka pitkällä olette, odottajat?

20+2 Tänään selvisi sukupuoli, liikkeitä en vielä tunne.
  7. L

Lapsuudenaikaisia tuotteita, muistellaanko? :)

Roope-Ankan kolikot, Toffot, Jambo, Merenneitosalmiakki ja Hopea Toffee litteänä patukkana. Nam.
  8. L

Kroppa hälytystilassa koko ajan

Jep lääkäriin. Hyvä olisi poissulkea myös kilparauhauaen ali- ja ylitoiminta. Ja paniikkihäiriökin se voi olla.
  9. L

Onko yleistä, että vanhat naiset vainoavat lapsiperheitä (talonyhtiöstä)

No minä voin voin kertoa kissavihasta. Vuosia sitten asuin Espoossa aivan uudella asuinalueella, uudessa paritalossa. Tietenkin yhtiössä oli paljon lapsia. Meillä oli kaksi kissaa, jotka ulkoilivat vain omalla, aidatulla pihalla. Voitte arvata ketkä olivat syyllisiä kun keinujen alta löytyi...
  10. L

Ulkoinen emätintulehdus?

Tulehdukset kannattaa aina hoitaa.
  11. L

Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

Minä kärsin migreenistä muutenkin mutta nyt on ollut todella usein pää kipeä. Neuvolalääkäri sanoin että voin hyvin ottaa 1g parasetamolia ja päälle vielä 800mg ibuprofeenia ja nämä siis kerralla huiviin. Johan tepsi.
  12. L

Voi ei Heiduli. Kamala olotila tuo tietämättömyys, tsemppiä.
  13. L

Heippa, Ensimmäistä kertaa ilmoittaudun tänne vaikka muutamaan otteeseen olen käynyt lukemassa. Olen vm. -75 ja esikoista odotellaan miesystäväni vm. -83 kanssa. Taustalta tosin löytyy tuulimunaraskaus ja keskenmeno, joka ei tyhjentynyt itsestään eikä lääkkeillä, joten kaavintaa tarvittiin. No...

Yhteistyössä