Hakutulokset

1. M

Tämä on sairas palsta!

Totta. Äideiksi tosi rajua shittiä täällä ja tosi kovapintaisuutta korostavia naisia. Jotenkin kamalia. Kuin veitsellä leikkaavia sanoja paljon. Ei ollenkaan naiselle eikä etenkään äidille sopivaa. Ihmettelen, miten miehen ovat saaneet - kenties ovat aika heikkotahtoisia tai heikkotasoisia...
  2. M

Miesystävä jätti mut. Pääsenkö tästä yli? Lohduttakaa nyt joku...

Pääset, mutta helppoa se ei ole. Pisteet sinulle siitä että pystyt tuntemaan noin vahvoja tunteita. Osa naisista on paljon turtuneempia tunne-elämältä. Eiköhän vielä joku hyvä tapaus tule sulle vastaan :) Ota vaikka lomaa töistä jos pystyt ja anna aikaa surulle. Täällä on aika häijyjäkin...
  3. M

Perjantain tiskoteekki!

https://www.youtube.com/watch?v=7uDMw9kpRWg
  4. M

Perjantain tiskoteekki!

Eräs suosikkejani leffamusiikista ja kuvaa jonkin verran myös mua ;) https://www.youtube.com/watch?v=Mk0HkKgL7uk
  5. M

Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

Ihmettelen, miten monet miehet pyrkivät "miellyttämään" naisia, siis puhumaan ja tekemään juttuja, jotka eivät edusta miehen _omaa_ integrityä eli eheyttään ja sisäistä "juttua". Akkamainen taktiikka: toihan olisi sama kuin ottaa itsestä ruma nainen siksi että nyt on nainen. Mä taas oon...
  6. M

Miksi valtaosa naisista on surkeita sängyssä?

Toi on mustakin aivan naurettavaa. Mies, jolla on oikeesti munaa, ei kiepu naisen halujen mukaan, ei näin. En voisi tehdä niin missään oloissa. Samainen mies usaltaa myös vaihtaa naista vaikka heti, ellei jollekin kelpaa itsenään. Ei se pillu niin arvokasta ole, että kannattaisi vetää itsensä...
  7. M

Naisten ja miesten käsitys rantakunnosta(kropasta)

Totta, se on jännä miten miehet haastaa kun oot kunnossa. Mäkin oon nyt elämäni toiseksi kovimmassa kunnossa lihasmassalta/hapenotolta kokonaisuutena ja esteettisesti ottaen ehkä parhaassa. Naiset kiinnostuvat minuuteissa parhaimmillaan. Niin kyllä jotkut miehet katsovat suupielet alas...
  8. M

Katsooko ihastunut/kiinnostunut mies mitä naisella on päällänsä?

On tavallaan 2 kategoriaa. Silmäkarkki ja tyyli. Silmäkarkkia on kyllä kiva ihastella, esim. peppuposkia shortseissa, rintoja, jotka näkyvät, yms. Mutta tietysti tyylinä paremmin sopii joku hieman hillitympi ja hienovaraisempi. Molemmat ovat omalla laillaan mukavia. Sinänsä mulle ehkä...
  9. M

Onko mies ihastunut, jos hän tulee suoraan tuntemattoman seuraan, ja istuu siinä monta tuntia. Eikä huomio vaimoaan.

Outoa. Kaveri yrittää pitää ja syödä kakun. Jos vaimon ottaa niin tietyt ovet sulkeutuu. Jotkut pettävät, koska eivät halua tehdä kompromisseja siinä, mikä on heille nautinnollista. Naiset kuitenkin haksahtavat oudon usein miehiin, jotka eivät ole niin ehdottomia asiassa. Jolloin sitä saa...

Yhteistyössä