Hakutulokset

1. M

"Pillu tule auttamaan minua"

Tästä mä tykkään, perheenäidille oikeinkin sopivaa kommentointia :)
  2. M

Ja vanhassa friisin kielessä kantasana tarkoitti myös näköjään "ahtaa, tunkea" sekä indoeurooppalaisesta kantakielestä kreikan kieleen muodossa piduein, "suihkuta eteenpäin", joka viittaisi naisen ejakulaatioon ja virtsaamiseen. :) Erittäin kiinnostava sana kielenfilosofisesti.
  3. M

Kiintoisa on myös sanan juuret ruotsin kielen suota merkitsevässä sanassa ja kantasanassa "fette" eli lihava kun muistaa englannin kielen sanonnan "fat of the land", joka on ollut jo 1600-luvulla käytössä. Living off the fat of the land Living off the fat of the land Meaning Living...
  4. M

Todella kiinnostava artikkeli: Tiedätkö vittu-sanan juuret? | Rakkaudeksi.fi Luin myös Laura Stark-Arolan artikkelin aiheesta (Naistutkimus 2/2001). Naisen seksuaalisuus Suomessa on ollut sangen vapaata eurooppalaisesti eli sana on symboloinut naisen voimia.
  5. M

Voitteko mitata pohkeenne?

Pohkeiden lihasmassaa on käytännössä vaikein lisätä salitreenillä jopa miesten. Eli sallinet että epäilen pohkeidesi olevan täyttä lihasta :) Esim. moni n. 85 kg painava mieskehonrakentaja omaa alle 40 cm pohkeet.
  6. M

Mieheni nettihistoria/Mitä tekisit?

Nuoret naiset kiinnostavat miehiä, koska nainen on tietyssä iässä hedelmällinen. Ei taistella luontoa vastaan. Toki lakia ei voi rikkoa.
  7. M

Jörnisitkö mustaa miestä?

Eihän nainen voi jörniä yhtään mitään.
  8. M

Voitteko mitata pohkeenne?

Naisilla paksut pohkeet voivat olla, ja useimmiten ovat, hormonaalista tai aineenvaihdunnallista alkuperää. Harvoin naisen pohje on paksu suuren lihasmassan takia. Esim. minun pohkeeni on 37 cm vaikka olen mies :)
  9. M

Mitä ajatuksia itsemurha herättää? Entinen luokkakaveri kuoli oman käden kautta:(

Erittäin totta. Jatkuvasti hauskat ihmiset ovat usein psyykkisesti heikkoja ihmisiä. Naisten peräänkuuluttama "huumorintaju" ei ehkä pitäisikään olla se kaikkein tärkein ominaisuus miehessä, koska nk. "hyvin hauskat" miehet eivät helposti kestä elämää paineineen vaan murtuvat.
  10. M

Tämä on sairas palsta!

No voin mä :) Yhtään tollasta tutkimusta en tiedä ja ehkei niitä ole. Suomen kommunikaatiokulttuurin muutoksista saisi kyllä tosi hyvää tutkimusta. Ja kuinka ennen nauratti apuva-ukko, nyt pitää olla joku "nolaus"-aspekti mukana usein. Nää liittyy toisiinsa. Mä pidän ironiasta, komediasta...
  11. M

Tämä on sairas palsta!

Ismo Leikola tekee kyllä hyvää huumoria :) Harva ihminen kuitenkaan on taitava sarkastisessa huumorissa. Usein sarkastikon oma elämänasenne on jotenkin kyyninen kokemusteni mukaan - ja taas äiti, joka on kyynikko pessimisti, ei ehkä ole tavoiteltava roolimalli lapselle. Hyvä sarkasmi kysyy...
  12. M

Tämä on sairas palsta!

Ei toki, tosin nyky-sarkasmi huumorina ei ole muhun se vetoavin (esim. 1600-luvun sarkastiset kirjoittajat Englannissa ovat oma lukunsa). Sehän on enemmän trendiksi noussut Suomessa. Pidän itse ranskalaisesta huumorista, joka on suomalaista radikaalimpaa, muttei viiltävää, vaan siitä löytyy...
  13. M

Tämä on sairas palsta!

Ei, sillä olen saanut isästänikin vaikutteita.
  14. M

Tämä on sairas palsta!

Mä en usko, että oikeesti hyvinvoiva tykkää olla ilkeä netissä. Mut toki tää voi olla purkukanava tarvitseville. Silti parempi olis musta että iloisia juttuja olis 9 kymmenestä eikä se yks tai kaks kymmenestä. Paha olo kun tarttuu ja siksi sitä ei pitäisi päästellä ihan ilman estoja, jonka...
  15. M

Tämä on sairas palsta!

No, hieman liian intiimi kysymys. Sanotaan kuitenkin että erinomainen äitisuhde ja turvallisesti kiinnittynyt olen sillä luotan ihmisiin ja solmin syviä kontakteja helposti.
  16. M

Tämä on sairas palsta!

Ei toki, mutta täällä ei niin näy merkkejä tuollaisesta rakastavasta luonteesta. Ilman muuta. Mäkin oon sellainen :) Mut kyl mä tarvin myös takaisin.
  17. M

Tämä on sairas palsta!

Äitini on erittäin hieno ihminen ja myös hyvä kasvattaja. Oikeudenmukaisuus, armeliaisuus, huolehtiminen ja rakastaminen ovat ehkä hänen kulmakiviään.
  18. M

Tämä on sairas palsta!

Osittain samaa mieltä että ikäviä mielipiteitä joukossa. Mutta toisaalta naisen ei saisi tuossa kysymyksessä omistaa miestä enempää valtaa, vaan ihanteena on molempien epäitsekkyys/palvelu toisia kohtaan seksuaalisesti omilla tavoillaan. Miehillekin nimittäin on vaan hirmu tärkeää että nainen on...
  19. M

Tämä on sairas palsta!

No, sen luulisi tulevan naiselle jo kasvatuksesta. Jos nainen olisi esim. tosi ilkeilevä tms. niin en jaksaisi varmaan edes tutustua. En ota edes ystäviksi ihmisiä, jotka puhuisivat mulle rumasti tms. Äidiltä en voisi sellaista ymmärtää, nähdäkseni äiti on myös moraalinen toimija ja esikuva...
  20. M

Tämä on sairas palsta!

:D Itse olen kyllä kunnioittava keskustelija, jos saan kunnioitusta. Mutta jos nainen on tyly, en ala suudella maata hänen jalkojensa alla ;) Joskus näistä mittelöistä tulee pitkiäkin sillä en aina vetäydy helposti. :D Toisaalta joskus on myös kiva ärsyttää pahantuulisia :) Silti toivoisin...

Yhteistyössä