Miesystävä jätti mut. Pääsenkö tästä yli? Lohduttakaa nyt joku...

• Viestiketjun aloittaja "Ninna"
  • Ensimmäinen viesti
"Ninna"
Seurusteltiin vuosi. Vaikka mulla on takana yksi pitkä parisuhde, josta myös kaksi lasta, niin kyllä tämä edellinen miesystäväni oli mun elämäni suurin rakkaus. Hän oli se ihminen, jonka kanssa olisin halunnut jakaa kaiken. Rakastin ja rakastan häntä edelleen suunnattoman paljon. Hän oli kaikki mitä vain toivoa saatoin.
Mies nyt vaan ei ollut sitten kai samaa mieltä.
Tämä on kyllä elämäni pahin kolaus. Tästä on aikaa viikko ja en halua edes syödä. En nuku ja olen oksentanut muutaman kerran. Itken ja itken ja mistään ei tule mitään. Pomokin sanoi mulle tänään töissä, että "etköhän sä lähde kotiin lepäämään"
Onneksi pikkusiskoni haki lapsia tänään heille kylään.

Pääsenkö mä tästä yli. Sanokaa nyt joku, että pääsen.

Pääset, mutta helppoa se ei ole. Pisteet sinulle siitä että pystyt tuntemaan noin vahvoja tunteita. Osa naisista on paljon turtuneempia tunne-elämältä. Eiköhän vielä joku hyvä tapaus tule sulle vastaan :) Ota vaikka lomaa töistä jos pystyt ja anna aikaa surulle.

Täällä on aika häijyjäkin kirjoittajia, joten kannattaa olla varovainen.

vieras...
[QUOTE="Jep";29949586]Siellä se panee jotain kuumaa kissaa tälläkin hetkellä. Uuh aah lääh vain kuuluu kun lemmenmeisseli pistää parastaan.[/QUOTE]

näinhän se menee

Anna itselles ja surulle aikaa. Itke jos itkettää, huuda jos tekee mieli.
Aika ihan oikeasti parantaa. Alkuun se tuskan kipein kärki tylstyy pikkuhiljaa ja olo saattaa olla vain lohduton, mutta siitäkin selviää, ihan päivä kerrallaan ja jonain aamuna huomaa taas kun jaksaa hymyillä, vaikka vaan hetken kerrallaan.

kyllä sä pärjäät, ja sitten kun alat pärjätä sä paranet pikkuhiljaa :)

:hug:

Aivan varmasti
Mä olen kahdestikin ollut tuota mieltä eron jälkeen, mutta tämä kolmas on ollut vielä edellistäkin rakkaampi, läheisempi ja tärkeämpi.

Pääset siis ihan varmasti yli, ja kun se on aikanaan tapahtunut, tunnet taas itseäsi paremmin ja voit löytää vielä sopivamman ihmisen.

Yhteistyössä