Hakutulokset

1. Essi81

Mitä tänään ruuaksi broilerista? On se fileepihvejä, että suikaleita.

Kannattaa vaan pyöräyttää pannulla ja laittaa uuniin sen jälkeen.
  2. Essi81

Mitä tänään ruuaksi broilerista? On se fileepihvejä, että suikaleita.

nuiji, paneeraa ja paista . Sairaan hyviä :P
  3. Essi81

Raskausmyrkytys?

Paljonko sun paineet on ? Itselläni samaa ja samat viikotkin. Olen jo äippäpolilla ravannut asian takia.
  4. Essi81

Onko lahjakortti tatuointiliikkeeseen tyhmä joululahjaidea?

Hyvältä idealta kuulostaa :)
  5. Essi81

Löytyykö mistään videokerhosta ... liittymisestä ja valittavista dvd elokuvista.

KIITÄN!! Sain sieltä kaiken minkä tarvitsinkin :) Olin vailla sitä Martin tarinatallia :)
  6. Essi81

Löytyykö mistään videokerhosta ... liittymisestä ja valittavista dvd elokuvista.

Jos liittyy niin valittavaksi sitä uutta cars dvdtä? onko joku törmännyt? löytänyt?
  7. Essi81

Neuvola ja ultrat!

Mulla viikkoja 29 ja olisko n. 10 kertaa ultrattu jo... ja useempi vielä tulossa. Näin oli esikonkin kanssa. Verenpaine, proteiinit, vauvan koko ja kilpirauhasen vajaatoiminta ovat syitä äippäpolilla juoksemiseen. Neuvolakäynnit ovat olleet ihan normaalikäynnit.
  8. Essi81

Raskaana ja alavatsaa / alapäätä juilii niin kamalasti!!

Ultratessa oli pääalaspäin... vaikkaki tähän asti tuo on kyllä pyöriny kuin väkkyrä mahassa. Mietin kanssa että tunkisko se sitä päätään siellä vaan. On sama istunko vai makaanko niin ei oo parempi
  9. Essi81

Raskaana ja alavatsaa / alapäätä juilii niin kamalasti!!

Onks tää nyt mitä? Tänään on ultrattu ja siellä kaikki ok. Kohdun kaulaa ei katsottu. Sen jälkeen juilinu oikeen kunnolla alavatsaa ja välillä tuntuu, että alapään luut halkee. Kauhee melske on samaan aikaan vatsassa. tuntuu myös että olisi pissahätä samalla vaikka ei oliskaan... Onks tää nyt...
  10. Essi81

Monta lasta ja minkä ikäisiä itse olette?

Minä kohta 29v ja mies 28v . Esikoiseni 6v ja toinen tulossa alkuvuodesta. Enempää ei tule.
  11. Essi81

Itsenäisyyspäivän ratoksi RV pino!! ja fiilikset!!

28+5 ja alaselkää kolottaa. Närästystä myös jonkinverran. Nukkuminen myöskin hankalaa. MUTTA vielä jaksetaan ja odotan jo kovasti pienen tuloa maailmaan :heart:
  12. Essi81

Raskausajan pahoinvointi

9 ekaa viikkoa voin pahoin 24h. Mikään ei helpottanut. Nyt viikkoja 28+5 ja edelleen sillon tällön oksennan, mutta se kuvotus on jäänyt pois.
  13. Essi81

Kuinka monelle tulee tästä pätkästä lapsuus mieleen?

Juu <3 Juostiin äkkiä äitin kanssa satujumpasta kotiin, jotta kerkesin television ääreen :)
  14. Essi81

Mitä ruokana tänään?

Kermaperunoita, lehtipihviä ja fetasalaattia.
  15. Essi81

voisikohan kotivakuutus korvata tämän

No ainakaan ei korvaa koiran aiheuttamia tuhoja, tuskin kissankaan.
  16. Essi81

Meidän poika sai tänään nimen!

Tosi kiva nimi :)
  17. Essi81

mitä sanoit äsken/viimeksi kun näit miehelles??

Loppurahat takas!
  18. Essi81

Miehiä ei kiinnosta yh-äidit

Puhu vaan omastapuolestasi :)
  19. Essi81

Kuinka herkästi neuvolassa sanovat lapsen ylipainosta?

No eilen juuri mitattiin ja neiti oli 118.5cm ja 22,5kg ja lääkäri sanoi että on +6 käyrällä. +20 yli niin sillon puututaan.

Yhteistyössä