Monta lasta ja minkä ikäisiä itse olette?

• Viestiketjun aloittaja Kaksi vai kolme
  • Ensimmäinen viesti
Kaksi vai kolme
Meillä on kaksi lasta: 5 ja 2 v. Minä 34 ja mies 43. Ja minulla ikä kriisi! Tunnen olevani vanha enää tekemään lapsia. Vaikka toisaalta kolmannen voisin haluta. Mies haluaisi heti, ei ole siitä kiinni. Toinen pointti on tuo jaksaminen. Välillä väsyttää, kun ei ole mummoja eikä muitakaan läheisiä, jotka voisivat auttaa edes joskus pienen hetken lasten hoidossa.

"nnn"
Melkein kun mun kirjotus, paitsi et esikoinen on 4v ja kolmonen on masussa. Itse ajattelin, ettei tässä iässä auta enää paljo kattella. Uskon et nuoremmat jaksaa paremmin, mut täytyy muistaa nekin pointit, jotka tässä iässä on plussaa :)

....
4v lapsi minulla aiemmasta suhteesta ja ensimmäisen yhteisen lapsen la tässä kuussa, minä 29v ja mies 27v. Saattaa niitä tulla vielä yksi, onneksi on hedelmällistä ikää jäljellä.

Ap:lle voisin sanoa, että äitini sai ekan lapsensa 32vuotiaana ja neljännen 39v. eikä ollut yhtäkään isovanhempaa apuna.

Minä 26v, ukko 31v. Lapset 1v3kk ja 2v3kk. Ei mitään tukiverkkoja, enkä tekisi tähän tarkoituksella yhtään lasta lisää (jos nyt sattuis niin että tuonne vatsaan pikkuihme ilmestyisi kasvamaan niin siitä eteenpäin olisi haluttu ja otettaisiin tietysti ilolla vastaan).

Yhteistyössä