Itsenäisyyspäivän ratoksi RV pino!! ja fiilikset!!

• Viestiketjun aloittaja "mammaksi"
  • Ensimmäinen viesti
vaavia odotellen
Rv 32+6. Turvotusta ollut pari pvää, olo jo todella muhkea ja öisin hankala nukkua. Flunssa myös vaivaa, mutta olo kohtuu ok. Tammikuuta loppua odotellessa...

Rv 20+2. Raskaus ja masussa asusteleva vauva on ihanin asia mitä mulla on. :)
Mullaki pian rakenneultra, ylihuomenna. Vähän alkaa jänskättään, silleen positiivisesti. :)
Ostettiin turvakaukalo lauantaina, äsken sitä tutkailtiin tuossa.
Nyt on tylsää. Oisin halunnu lähtee käymään mun vanhempien luona, mut ukko on flunssassa ja en sit yksinkään jaksanu lähtee.

Rv 5+0 ja Suolakurkkuja kuluu. Ostin eilen iltapäivällä kolme purkkia Felixin voileipäkurkkuja ja enää yksi purkki on jäljellä! :p

Paljon onnea Orion!! Muistatko kun vuosina 07-08 oltiin samassa pinossa? Ihanaa, että teillä on nyt pieni tulossa!!

mamma x2
10+1 ja tutut kuvotukset ja sairaalloinen väsymys kaverina. Väsymykseen ei tietty toi edellinen paljon tuo apuja, kun heräilee monta kertaa yössä... Neidillä ikää 4,5 kk ja vähän pelon sekaisin tuntein täällä odotellaan ensi kesää, kuinka kahden alle vuoden ikäisen kanssa jaksaa/pärjää!

"Kumikameli"
rv 16+3, pahoinvointi on alkanut vähenemään, mutta tää järkyttävän kireä pinna on ihan kamalaa. Mies lopettelee tupakanpolttoa ja minä vaan hormooneista pinna kireällä, niin aika äksyä menoa meillä. Ja ei raskaus ei todellakaan ole elämäni parasta aikaa. Mutta ihana palkinto lopussa :)

rv40 ja huomenna la. Väsyttää ja pidemmät kävelylenkit aiheuttaa selkäkipua, mutta muuten fyysisellä puolella olo on ihan jees.. Maha tahtoo tunkea tielle joka asiassa (mm. sukkien jalkaan vetämiseen liittyy hikoilua, puuskutusta ja hillitöntä ähinää..:D)
En malttais odottaa, että tää syntyy.. ja toisaalta taas on vähän haikeeta luopua mahasta.. on kiva seurata, kun poju myllää niin, että koko kumpu heiluu..:heart:

Täällä rv 18+5... Maha se vaan kasvaa :) Näin viimeyönä unta, että meille syntyi tyttö jolla oli pörröset vaaleat hiukset ja näytti ihan samalle ku mä pienenä :D ja ihan hyvät fiilikset, mukava jo tunte kun pikkuinen touhuaa tuolla masussa ihan tosissaan :)

Yhteistyössä