Hakutulokset

1. Essi81

Mitä luulet saisitko iskettyä yhden yön seuraa jos NYT memisit baariin bilettämään?

Juu ei tällä mahalla enää miestä saa huojattua edes millään :D
  2. Essi81

haluan jakaa kanssanne maailman parhaimman broilerisalaattiohjeen!!!

lisätään vielä simpukkamakarooni ja aurajuusto niin :P Ja itse laitan american dipin :D Sairaan hyvää!!
  3. Essi81

Kehä III:n ulkopuolelta Helsinkiin, vaan minne mennä iltaa viettämään?

Mä menisin satumaahan ja/tai zetoriin :)
  4. Essi81

Onko teillä Tallinnassa vanhankaupungin korvilla jokin hyvä ravintola suositus?

Tuolla olisi kyllä varmasti jokaiselle jotakin. Lapsille ei suoranaisesti listassa ollut... mitähän meidän nirsoilija söisi...
  5. Essi81

Tää on kyllä aina varma :D Olde Hansaa on joku joskus aikasemminkin kehunut.
  6. Essi81

Huomenna ollaan menossa ja olisi kiva kuulla kokemuksia ravintoloista joissa ootte käyny? Millaista ruokaa ja vähän hintatasoa? annoskokoja jne?
  7. Essi81

Huutiksessa ei kukaan huuda me&i:ta enää?

Mä ostaisin mielelläni esikolle sekä tulokkaalle, mutta ne on käytettynä juurikin niin kamalan kalliita että en viitsi. Huutsikassa hinnat nousee ja lähtöhintakin on jo järkyttävä. Kirpparilta olen löytänyt muutamia hyvään hintaan sekä ystävältäni ostin niitä vauvojen haalareita erilaisia...
  8. Essi81

Hei mikä on seppälän joulukalenterissa tänään tarjouksena?

Mulla sekoilee kai sivut.
  9. Essi81

Kukaan käynyt Amarillon perjantai texmex puffetissa?

Mitä kaikkea siellä oli tarjolla??
  10. Essi81

Mitä kaikkea aiotte leipoa jouluks?

haluaisin tehdä taatelikakun. Olisko jotain helppoa ohjetta?
  11. Essi81

Mitkä on löytämäsi edullisimmat nuken yhdistelmävaunut?

no jotenkin tuntuu olevan niukasti. kuomuRattaat jossa selkänoja menee alas käy myös.
  12. Essi81

Joululahja ideoita?

muaki kiinnostas tää :)
  13. Essi81

Mitkä on löytämäsi edullisimmat nuken yhdistelmävaunut?

Löysin neidille ylimääräsen lahjaidean ja koitan jos saisin molemmat mahdutettua budjettiin :D
  14. Essi81

Eikö tuotteet olekaan turvassa nettikaupan ostoskorissa?!?!

Mullakin yksi kerkesi mennä loppuunmyydyksi. Aloin jo pelkää että kaikki menee kun en saanu millään henkilökohtaista koodia. Mutta nyt ne on tilattu, yhtä lukuunottamatta.

Yhteistyössä