Mitä luulet saisitko iskettyä yhden yön seuraa jos NYT memisit baariin bilettämään?

• Viestiketjun aloittaja "Miriam"
  • Ensimmäinen viesti
"Jenis"
Nyt en äkkiseltään keksi, mikä otsikko voisi olla kauempana omasta elämästäni. En menis baariin, en biletä, ja yhden yön seuraa ny oisin viimeiseksi vailla. Että enpä tiiä, kunhan tulin päivittelemään :D

Enköhän. Tosin se ei ole mikään saavutus, koska kuka tahansa pystyy siihen. Päälleni laittaisin varmasti jotain samanlaista mitä yleensäkin ulos lähtiessäni. Mekon/hameen + topin tms. sukkikset/stay upit ja korkkarit.

Tosin minua ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa lähteä mihinkään baareihin "miehiä iskemään". Mutta näin ajatuksen tasolla.

joo saisin.
mä varmaan pukisin legginsit,mustat pitkät saappaat ja mustan pitkän topin.
mut emmää haluu. istun mieluummin kotona isännän liian isossa ,vanhassa ja kainaloista risassa tee paidassa ja näppäilen jaskaa palstalle :xmas:

"vieras"
[QUOTE="Jenis";22590137]Nyt en äkkiseltään keksi, mikä otsikko voisi olla kauempana omasta elämästäni. En menis baariin, en biletä, ja yhden yön seuraa ny oisin viimeiseksi vailla. Että enpä tiiä, kunhan tulin päivittelemään :D[/QUOTE]

peesi, mutta silti kiinnosti avata :D

Näissä vaatteissa, eli vähän likaiset harmaat collegehousut ja kirkkaanpunainen paita, EN varmaankaan sais, koska ne luulis mua joulutontuksi :D naamassa ja varressa ei sinänsä ole mitään vikaa, eli saisin jos vaatteet vaihtaisin. Mut tosiaan, en käy missään.

"vieras"
Mä pukisin varmaan leggarit, biletopin ja mustat saapikkaat... Mutta tuskinpa saisin iskettyä yhden yön seuraa, en oo osannut tota hommaa vuosikausiin ja oon kaiken huipuksi vielä sinkku :D

Ella(Gray)
[QUOTE="mie";22590311]Joo, mullakin mahasta näkee aika kauas, että joku on ehtinyt ensin :D
Tosin kyllä yksi päivä sain "ihailijan" kirpputorilla kulkiessani, mikä tuntui tosi omituiselta.[/QUOTE]

Scarlett kyllä sais.. jos antais.. jos löytys paikka...kun kotiin ei voi viedä.
Vaikka haiseekin kuulemma pissalle

Runaway
tuskin... en vedä miehiä puoleeni baarissa, mutta ne jotka oppii mut tuntemaan... niitä saa sitten hätistää helmoista... ja en ole ämpäriruma, en, mutta en "äkki-ihastuskaan

Yhteistyössä