Mitä luulet saisitko iskettyä yhden yön seuraa jos NYT memisit baariin bilettämään?

• Viestiketjun aloittaja "Miriam"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ihan varmasti saisin, jos haluaisin. Viime la olin (ulkomailla) biitsibileissä ja tanssahtelin päälläni farkkushortsit ja musta drapeerattu tuubitoppi, ja koko ajan sai vilauttaa vasemman käden nimetöntä että sai miehet pois kimpusta :D Mutta kyllähän se itsetuntoa hivelee :) Omaa miestä en kyllä vaihtais mihinkään.

"vieras"
[QUOTE="mää";22593776]Miehet, millä perusteella arvelette saavanne hyvät kyydit vai riittääkö kun sentään saa?[/QUOTE]

Mä oon nainen mutta mitä mä oon kuullut miehiltä niin kuulemma voi tehdä päätelmiä siitä miten nainen liikkuu tanssilattialla. Eli aktiivinen ja energinen tanssija on sitä varmaan sängyssäkin. Seksikäs ja lantoita liikuttava... no voitte päätellä. Sitten taas rytmitajuton, vähäliikkeinen, nyrpeä, niin siitä yleensä päätellään et se on sängyssäkin samanlainen lahna.

"Jonna"
Baarista saa kuule kenet vaan, vaikka jätesäkki päällä! Itse en käy baareissa ja silloin kun käyn, on kyseessä työpaikan juhlat tms. Yhdenyönsuhteet on out! Ainakin mulla..

Yhteistyössä