Hakutulokset

1. C

Sanokaa nyt jotain naiset!!! Kysyin mieheltä, että mennäänkö kihloihin

Entä jos mies ei halua mennä kihloihin? Onko tuo sinulle jokin kynnyskysymys? Minä en tajua miten kihloihinmeno voi olla lahja. Kihlaus on sama asia kuin kosinta ja silloin on tarkoitus mennä naimisiin. Tai no nykyään kai mennään kihloihin ihan huvin vuoksi vaan, en tajua... Ehkä mieskin...
  2. C

Miksei lapsen kaverille ruokaa? Aikuisten käytöstavoista.

Täällä ei ole tapana ruokkia naapureidenkin muksuja, kaikki syövät kotonaan. Jos on yökylässä tai tullut kauempaa niin tarjoan ruuan tietenkin. Yhtenä syynä myös se että meillä syödään ehkä hiukan tavallisuudesta poikkeavaa ruokaa ja todella harvalle vieraalle muksulle on ne ruuat maistuneet...
  3. C

suosittele intialaista tai kiinalaista ravintolaa oulussa

Indian cuisine ja Royal garden on minun suosikkeja :D
  4. C

Mitä ruokaa teillä laitetaan tällä viikolla?

Soijarouhe-perunasoselaatikkoa, kikhernepastaa, makkarakeittoa, punajuurilaatikkoa, kasvissosekeittoa, linssilasagnea ja (soija)pihvejä + lankkuperunoita.
  5. C

GALLLUPPI: Mitä teillä syödään päivälliseksi?

Hampurilaiset ja ranskalaisia. Alunperin oli tarkoitus tehdä alusta asti itse mutta kun kaksi lapsista sairastui niin mennäänki siitä missä aita on matalin ja ostetaan leivät ja ranskalaiset valmiina.
  6. C

Minkä verran olet samalla paikkakunnalla asuvan äitisi kanssa tekemisissä? Minä olen kuulemma liikaa...

Välimatkaa jotain 13 km. Nähdään 1-2 krt kuukaudessa, soitellaan kerran viikossa / kerran kahdessa viikossa.
  7. C

Mitä ruokaa tekisit jos sulla olis:

Mä tekisin nuudeli-papukeittoa johon laittaisin kaalisilppua ja punasipulia. Mausteeksi vähän aurinkokuivattuja tomaatteja.
  8. C

Miten opettaa 7kk vauva pullolle? Kyllästynyt 1-2h syöttöväleihin, ympäri vuorokauden

Himoimettäjä :D Ihana ilmaisu. Ongelmaan en valitettavasti osaa neuvoa :(
  9. C

Ihmetyksen aiheita, ihan kepeästi

Miksi koti on kuin pommin jäljiltä aina kun minä sairastan ja joudun siivoamisen sijaan lepäämään : /
  10. C

Nyt munkin on pakko, mitä tänään syötäisiin

Hernekeittoa ja pannaria :p
  11. C

lapsen huomisessa koulukuvassa sillä on..

Täällä koulu alkoi viime torstaina ja koulukuvaus oli eilen ja tänään.
  12. C

Tarjoatko ruuan ystävällesi/sukulaisellesi jos hän on kylässä ruoka-aikaan?

En jos ei ole etukäteen asiasta sovittu. En syö itsekään lämmintä ruokaa kotona silloin kun meillä on vieraita mutta lapset ruokin jos on ruoka-aika.
  13. C

tarjoatteko ruokaa lapsenne kavereille jos ovat teillä ruoka aikaan?

Jos asuvat ihan naapurissa niin en tarjoa eikä täällä ilmeisesti muutkaan tarjoa. Kauempana asuville kavereille tarjoan. Yleensä vieraat muksut eivät kyllä tykkää meidän ruuista kun ovat heidän makuunsa outoja. Jos leivon sämpylöitä tms.. ja kavereita on kylässä niin leipomuksia tarjoan kyllä.
  14. C

Onko sulle materia tärkeää?

Oli hyvä liksa, omakotitalo ja kaks autoa. Nyt on kotihoidontuki, yks auto ja vuokrarivari. Parempi tää nykyinen olotila =)
  15. C

Miten reagoisitte jos 8kk lapsellenne syötettäisiin kanelipullaa?

Suuttuisin koska meidän pikkujätkä on allerginen maidolle.
  16. C

Raskausdiabetes

Kestääkö vatsa näkkäriä tai hapankorppua? Tai voisitko syödä Pågenin oivallusleipää tai muuta vaaleaa leipää jossa on hyvä kuitupitoisuus?
  17. C

Vegaanista pitsaa?

Oletko kokeillut Cheezlyn mozzarellaa? Se on hyvänmakuista.
  18. C

Vegaanista pitsaa?

Tai jos haluaa värkätä juuston itse niin tässä on yksi ohje: mustikkapöperö Ja pitsan päälle laittaisin punasipulia, oliiveja ja tomaattia.
  19. C

Pitääkä häissä huomioida kasvissyöjät paremmin?

Ei kai se pakko ole, mutta itse voin sen pikaisen välipalapatukan syödä piilossa ettei isäntäväelle tule nolo olo siitä kun en saanut vatsaani täyteen pöydän antimista. Vauvaa taas en mene vessaan imettämään eikä imettämisellä ole mitään tekemistä noutopöydän antimien kanssa.

Yhteistyössä