miten sinä ajattelet
Pitääkö teidän mielestä kasvissyöjille hommata omat ruuat häihin? Jos on siis totaali vegaani ettei syö edes mitään munia, maitotuotteita kalaa tms.
no ha ha ha.. NOTNo ei todellakaan, vegaanius ei ole mikään erityisruokavalio - ellei lääkäri ole määrännyt kyseiselle dieetille-ei sen vegaani kuole jos se yhden kerran syö lihaa.
Kuten ei kuole karppaajakaan hiilareihin ja sokeriin, laihduttaja rasvaiseen ruokaan jne...jne....
Olen samaa mieltä, että joo, pitää huomioida, jos vaan ne saakelin kasvissyöjät älyäis et se ON erikoisruokavalio josta olis hyvä ilmottaa kun kutsussa moista kysytään jos mielii jotain syötävää saada.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kasvissyöjä;24235631:no mun mielestä pitää, edes jotenkin. On se tylsää mennä juhliin missä ei voi syödä itse mitään..
Ei millään pahalla mutta miten ihmeessä näissä häissä se ruoka oli tärkeimässä roolissa sulla? Etkös ollut menossa juhlimaan ystäväsi suurta rakkaus juhlaa? Kyllä ne kaikki muutki on panostaneet pukuun ja muuhunJos kutsut häihin vegaanin niin kyllä sun täytyy sille hommata ruoka. Hän ostaa teille lahjan ja ostaa itselleen puvun ja varmaan käy kampaajalla teidän suurta päivää varten. Mua v*****i suuresti kun ystäväni häissä sain syötäväkseni kasvisgratiinia ja perunoita. Ja gratiini vielä oli kamalaa. Edes jälkkärit ei mulle käyneet kun olen laktoosi-intolerantikko :/ Siinä kohtaa kihisin kun olin heidän lahjaansa varten nähnyt mielettömästi vaivaa ja se oli todella tyyris.
Tästä olen samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24235570:mun mielestä vois hyvin tehdä salaattipöydän niin, et vegaani saa siitä myös annoksen (eli ei juustoja tms sekaan, vaan erikseen ne )
ja lämpimään pöytään voi tehdä jonkun kasvisvaihtoehdon jota voi sitten vegaani syödä.
ja tietty kahvipöytään esim jonkun leivonnaisen joka myös käy vegaanille.
Aivan.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24235805:Ei toisten ihmisten huomioon ottaminen ole niin kamalaa...
Miks vegaaneiden pitäisi syödä eväänsä vessassa piilossa, jos kerran vessassa (tai missä tahansa muualla suojassa) imettämistä pidetään sitten vauvan kannalta ihan kammottavana vaatimuksena kun eihän siellä syö kukaan muukaan? Vaikkei se vauva varmaan paljoa siitä välitä oikeasti missä se ruokaa saa.Melko usein kasvissyöjät osaavat arvata etukäteen ettei juhlapöydästä löydy muuta kuin korkeintaan sitä vihersalaattia syötäväksi. Minulla ainakin kulkee käsilaukussa pähkinäpatukka tms.. siltä varalta että nälkä iskee kesken juhlien, sen nyt voi pikaisesti ja huomaamatta syökäistä vaikka vessassa (ettei kenellekään tule paha mieli omien eväiden syömisestä).