Hakutulokset

1. M

Kun ens kerralla lähden huutokauppaan niin lähden noin, idea syntyi, (kuva)

Hui, sitten teen reklamaation LV een miks myyvät huivit ja sahalasit :LOL:
  2. M

:ROFLMAO: Pakko huumori elämässä olla
  3. M

Ja kun voitan muumimukin huutanut siellä ,,minä rakastan Suomi, Suomi minä rakastan,, :ROFLMAO: Pitääkö mennä vielä hetkeks nukkumaan, kun liian hullut ajatukset ja nauran itselleni?:ninja:
  4. M

Pakko pistä tilaukseen kyseiset lasit ja tulla huutokauppaan moottorisahan kanssa, sitten kukaan ei uskalla ekaks huuta yli ja lehdet ei uskalla ottaa videot, sitten kirjoitan itse lehteen. Hei olen tavallinen muslimi duunari joka töistä tuli heti huutokauppaan, lasit on Louis Vuottonista ja...
  5. M

Ai muuten totta puhut, laitan eri lasit :ROFLMAO:
  6. M

Salaperäinen muslimi osti muumimukin :ROFLMAO:
  7. M

lähden ens kerralla huutokauppaan näin ja jos jotain vahingossa ostan, uutisoidaan että ,,tyylikäs muslimi,, osti harvinaisen mukin? Niin en myöskään ole kuulemma tyrkky muiden mielestä.
  8. M

Taas lehdessä ;-D

Ja lasit on tän vuoden mallisto, ei saa olla ilkeä :( https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/the-party-sunglasses-nvprod1270528v
  9. M

Taas lehdessä ;-D

Joo mä en muuta odottanut sieltä kun päästä lehteen :ROFLMAO:? Just odotin milloin ne ilta sanomat tulee! Ei tsiisus! Mä olen itse Tampereella nytkin, enkä mitään muuta odottanut kun tulla piipahtaa ja huuta 90 luvun mukit. Jos olisin halunnut olla tyrkky tekisin sen edes silloin kun olisin...
  10. M

Taas lehdessä ;-D

Salaisuus :-P
  11. M

Taas lehdessä ;-D

Mä olin vain 20min kun tuli soitto oli pakko Tampereelle lähteä en kerennyt edes 90 luvun mukit huuta ne oli tarkoitus huutaa, kun mä toisen Fazerin kanssa nyt yritän hieroa kaupat :LOL:
  12. M

Taas lehdessä ;-D

Koska en jaksa ottaa laput pois enkä kampaajalle mennä ennen kuin tukka kasvaa pikkasen ja pidennykset saan päähän :ROFLMAO:
  13. M

Taas lehdessä ;-D

Apua repesin :ROFLMAO::LOL:
  14. M

Taas lehdessä ;-D

Reps, for real?
  15. M

Miksi suomalaiset köyhtyvät? Täällä ajetaan vanhoilla autoilla eikä syödä ulkona?

Mä en tiedä missä maassa oikein elät mutta toi vanhoilla autoilla ajaminen huvittaa, kun joka maassa uudet sekä vanhat autot näkyy tiellä. Suomessa päinvastoin joku ihme muutos tapahtui ja monilla jopa luxus autot pers alla. T. Tiellä 24h välillä...
  16. M

Miksi suomalaiset köyhtyvät? Täällä ajetaan vanhoilla autoilla eikä syödä ulkona?

Lue juuri sanoin että yrittäminen on laidasta laitaan, esim itse ostin auton syksyn lopussa täysin uuden, ajettu yli 30.000, vaikka tuntu suurin osa ajasta olin silti kotona, no vaihtanut jo auton toiseen. Siis ajettu 4kk aikana oli sen verran
  17. M

Värikäs kevät :-))))))))))

Ne jo 2 vuotta putkeen muodissa :LOL:! Älä muuta sano ne on käteviä (y)! Awww sulla oikein vanhat vyölaulut, mä muistan mulla oli kans vyölaulkuja mutta kaikki jäi Viroon. Minulle viime vuonna tullut mieleen vyölaukuista suomalainen ekaks kun ne tuli taas muotiin, muistan kun kävimme vanhassa...
  18. M

Minulla kotona ajatus ei juokse, se pitäisi olla joko auto tai just ravintola, kahvila...Välillä kun ajaan vaikka 500km päivässä tuntu ajatus taas aukenee

Yhteistyössä