Ai muuten totta puhut, laitan eri lasitHuivi päässä et tarvitse aurinkolaseja. Jos laitat aurinkolasit niin älä laita tuota samaa mitä olet käyttänyt huutokaupassa.
Kuinka pahasti syrjäytynyt olet?Ei Milanna ei. Jätä aurinkolasit pois. Nätti ja salaperäinen olet ihan itsenäsenäkin.
Pakko huumori elämässä ollaJaksa vielä hetki! Olet tämän palstan parhaita. Humoristinen ja hauska. Et suutu ja ota nokkiisi. Olet aivan ihana! Piristäjä!!!
Hui, sitten teen reklamaation LV een miks myyvät huivit ja sahalasitKannattaa vähän varoa, nyt sä sorrut kulttuurilliseen omimiseen ja kohta saatat saada vihapuhe poliisit perään! Suomi ei ole entisensä.
Onko hän muslimi?Ota ens kerralla Echo mukaan.
Pakko pistä tilaukseen kyseiset lasit ja tulla huutokauppaan moottorisahan kanssa, sitten kukaan ei uskalla ekaks huuta yli ja lehdet ei uskalla ottaa videot, sitten kirjoitan itse lehteen. Hei olen tavallinen muslimi duunari joka töistä tuli heti huutokauppaan, lasit on Louis Vuottonista ja moottorisahan en uskaltanut jättä oven takse ettei pomo antaa potkuja jos varastetaan, miksi minun kaikki reagoivat noin pahasti, olen kiltti, työssäkäyvä, Alah! Hitto no on ajatukset
Nuku vuorokausiJa kun voitan muumimukin huutanut siellä ,,minä rakastan Suomi, Suomi minä rakastan,,
Pitääkö mennä vielä hetkeks nukkumaan, kun liian hullut ajatukset ja nauran itselleni?
Meinaatko nukkumisen auttavan...Pitääkö mennä vielä hetkeks nukkumaan, kun liian hullut ajatukset ja nauran itselleni?
Huomiota?Miksi tälle hahmolle pitää antaa huomiota?