Hakutulokset

1. M

Miksi suomalaiset köyhtyvät? Täällä ajetaan vanhoilla autoilla eikä syödä ulkona?

Perus työ ja yrittäminen 2 eri asia, mutta yrittäminen kans voi olla mitä vaan. Meistä harva on kotona, aika hankala esim Oulusta tai toisesta maasta käydä lounaalle. Mä en tähän mitä muuta tullut sanomaan kun Suomessa se on ärsyttävän kallista!
  2. M

Värikäs kevät :-))))))))))

Se on tämä hun ja on se harvinaisempi kun se naisten mallistosta, missä mun mielestäni ärsyttävän isot kirjaimet https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/outdoor-bumbag-taiga-nvprod1420085v
  3. M

Sulla on naisten malli :ROFLMAO: aika vanha kuvasto sulla on, kun ko mallisto taas pian vaihtuu ja espalla enää ei ole kuin vihreä naisen bumbag, eikä enää edes Neverfulleja ko mallistosta ym
  4. M

Miksi suomalaiset köyhtyvät? Täällä ajetaan vanhoilla autoilla eikä syödä ulkona?

Minulla ihan sama missä syödä, kun joskus kotiruoka on parempi kuin ravintolan. Mutta kotona taas en tykkää olla. Ravintola on hyvä kun ei ole muuta tekemistä sinne saa mennä ja syödä sekä samalla istua ja miettiä jos esim yksin menee, niin aivoille tekee hyvä...
  5. M

Ok eilen olin 14tuntia pois, aika paha siinä ajassa ilman ruoka olla. Mies ei ole ikinä kotona vaan muualla projektien kanssa ja kun hän on Suomessa kyllä raha palaa ihan prklesti kun se syö vain ulkona, siks kun on kotona tuurilla 3x vuodessa muutama päivä
  6. M

Ei ole totta, suomalaiset päinvastoin tykkää nykyään syödä ulkona enemmän kuin kotona, ei sellaista enää ole mitä sä itse sanot. Fakta vaan, ulkona syöminen on pirun kallis. Ulkomailla jopa halvempi taas ulkona syödä, sekä siellä eri rytmi töiden suhteen. Ei vaan ihmisillä ole aika seisoa lieden...
  7. M

Täällä kun verotus on kova :LOL:! Ravintolat yli kalliit, eilen kävimme ainoastaan esikoisen kanssa 2x krt ja 180,- meni mitäs jos käyn monta kerta 5n lasten kanssa päivittäin, pakko kai ulkona elää, tsiisus varma menee 500-1000,- per päivä:poop:...
  8. M

Kyllä :)
  9. M

esikoisen kanssa eilen vietimme mukavan päivän, kävimme Fiskars Villagessa:ssa, siellä nyt monet paikat kiinni, mutta syömässä ja kävelemässä aamulla, sitten Espalle Hkiin. Hän sai synttäriksi makean LV bumbag, nyt kun taas muodissa Lime, Oranssi ym värit. Odotin kauan milloin ne taas saa tulla...
  10. M

Vinkkinä Canada Goose ja aito vielä super halvalla!

Mitä mä täällä myyn? Missä mun myynti ilmoitus :confused:?
  11. M

Joo en todellakaan tiedä, olen tyhmin ihminen ikinä :LOL:, en näköjään edes tiedä mikä on feikki ja mikä on aito. Sinne joudutaan omasta syystä, jos ei maksetaan. Siksi punnitsen maksanko vai ei, kun yritysvelka on pahin joka on 9250,- per kk, edelleen maksan, mutta halvempi olisi juuri ,,joutua...
  12. M

Partioaita ei tee edes ,0,5 cent tarjousta juuri näistä takeista eikä tee nyt vaikka ne poistuu Suomesta. Edelleen mitä olet linkittänyt tai se toinen on FEIKKI :-). Nyt töihin. Aurinkoista päivän jatkoa.
  13. M

Kuinka kauan jaksat jauhata että laskun ulosotossa, kun ei mulla edelleen ulosotossa mitään ole, kun yritän silti maksaa ja jos jopa joudun niin sekin aika pitkä prosessi :). Mutta todenäköisesti kuitenkin sen mitä oli tarkoitus pistän uo:eek:on saan nopeammin maksettua jo koron takia tai...
  14. M

Zazira usko pois feikki se on, uskon itsekin tiedät mutta pitää tulla provosoida ja antaa muille väärän tiedon. Mieti jos joku opiskelija vaikka usko ja ostaa joka keräsi vaikka juuri siihen takin rahat? Sitten sellainen pettymys tulee. Älä vitsi pliis, ihan muiden takia.
  15. M

Siellä myös muita takkeja :-) mutta ei enää paljon, eilen tarjous tuli näin ymmärsin kans ja jo suurin osa läks
  16. M

Ne on kuule feikit :-), mä en tue riikollisuutta enkä ota edes ilmaiseksi. Olkaa varovaisia kun ostatte netistä, hinta voi tuntua hyvältä, mutta maksat loppujen lopuksi ylihinnan feikkistä ja laatu pahempi kuin HM tavaroissa.
  17. M

Musta on kivaa, mutta myös Jade aika hauska, sekä tummanpunainen näyttää kivalta, se oli muutenkin viime vuonna trendiväri taas... :). Mulla ei yhtään musta ole, vaan, Jade, 2kpl punainen, vihreä, harmaa, 2kpl liila, sand tai navy (tummansininen siis), tummanpunainen. Mutta tosissaan yks...
  18. M

Tulevaisuus Suomessa?

No menee vaikka katsomaan mun Fb, siellä näet monta nyt seuraa. Lehtijutun takia mä saan pirun paljon kaveripyyntöjä...
  19. M

On vielä pari väriä Jade ja Tummanpunainen koot XXS-XS :-) 3kpl yht, ainakin kun katsoin äsken varastossa enää
  20. M

Tiedän. Mutta tiedätkö, kuinka paljon joulun aikana heitetään roskiin kinkkua tai päivittäin maksamakkaraa? Canada Goose on pienempi paha. Sekä se sentään kestää ja voi kiertää. Itse en syö possunliha enkä maksaa...Mutta punainen lihaa, kala ja kana valitettavasti syön. Lisäys ihmettelen miksi...

Yhteistyössä