Hakutulokset

1. M

Vinkkinä Canada Goose ja aito vielä super halvalla!

Kyllä ne kestää :-) ja on mun lapsilla näitä kans käyttössä.
  2. M

Joo, eri värisiä tietysti. Mä rakastan tätä mallia yli kaiken ja harmittaa kun heille ei edes ole tulossa mitään vastaava. Kun taas pitkät takit ärsyttää mua, kun on lyhyt helppoa olla autossa, kauppakeskuksessa ja missä vaan oikeasti, ei tarvitse riisua mitään pois...
  3. M

Tulevaisuus Suomessa?

Siis minulle näitä kaveripyyntöä viime aikoina tulee jatkuvasti, mulla koko mesenger myös sekaisin, hyväksyin muutamat, mutta eilen tuli yli 800 kaveripyyntöä taas :LOL: mä rehellisesti en jaksa edes selailla enää, ihmettelen vaan miksi hemmettissä ne menee ne kaveripyynnöt nykyään myös...
  4. M

En mä talvella pysty ilman takkia edes autossa olla :ROFLMAO: vaikka kuinka olisi lämmintä sisällä, kun näen ikkunasta lunta, tulee etukäteen kylmä. Mutta tässä on vinkki, kun näitä ei saa ikinä mistään tarjouksessa! Nyt tilannetta pitää käyttää hyväksi kun kerrankin halvalla saa :-)
  5. M

Tulevaisuus Suomessa?

Mietin, minkälainen tulevaisuus pian on? Eikö ne itse tajua ette me emme pidä heistä juuri käyttäytimisen takia, syy ei ole minkä värisiä he ovat. On tietysti hulluja suomalaisiakin pilveim pimein, hyvä esimerkki että mun tokalle lapselle rikottu koulussa polkupyörä jo 3s krt 2 vkon aikana...
  6. M

Se on syy miksi he myy edullisesti näitä pois

Yhteistyössä