Värikäs kevät :-))))))))))

esikoisen kanssa eilen vietimme mukavan päivän, kävimme Fiskars Villagessa:ssa, siellä nyt monet paikat kiinni, mutta syömässä ja kävelemässä aamulla, sitten Espalle Hkiin. Hän sai synttäriksi makean LV bumbag, nyt kun taas muodissa Lime, Oranssi ym värit. Odotin kauan milloin ne taas saa tulla muotiin :love:, kun kesäksi niin pirteät nämä värit, itselle lime kengät ja missä lime kuva Gucci t-paita, esikoiselle toi tuli synttärilahjaksi. Minulla jo kesä fiilis, pakko äkkiä laihtua ja pistä Limet päälle :X3:. Eikö ole makea dustbag?

vierailija
Ai kiva, vyölaukut tulossa muotiin(y) ne on niin käteviä muutenkin kuin lenkkeillessä, ei rasitu hartiat ja kukkaro ja kännykkä on paremmin ulottuvilla kuin selkärepussa.
Mulla onkin vanha vyölaukku tallessa, ainakin 20v vanha, vai milloin niitä viimeksi käytettiin, mutta se on tummansininen o_O no ei voi mitään. Mun pojalla oli kiva vyölaukku, vaaleansininen jossa yläpuolella on muumipeikon ylävartalo ja alapuolella alavartalo, mutta hän ei ehkä enää halua käyttää sitä :ROFLMAO:

Ai kiva, vyölaukut tulossa muotiin(y) ne on niin käteviä muutenkin kuin lenkkeillessä, ei rasitu hartiat ja kukkaro ja kännykkä on paremmin ulottuvilla kuin selkärepussa.
Mulla onkin vanha vyölaukku tallessa, ainakin 20v vanha, vai milloin niitä viimeksi käytettiin, mutta se on tummansininen o_O no ei voi mitään. Mun pojalla oli kiva vyölaukku, vaaleansininen jossa yläpuolella on muumipeikon ylävartalo ja alapuolella alavartalo, mutta hän ei ehkä enää halua käyttää sitä :ROFLMAO:
Ne jo 2 vuotta putkeen muodissa :LOL:! Älä muuta sano ne on käteviä (y)! Awww sulla oikein vanhat vyölaulut, mä muistan mulla oli kans vyölaulkuja mutta kaikki jäi Viroon. Minulle viime vuonna tullut mieleen vyölaukuista suomalainen ekaks kun ne tuli taas muotiin, muistan kun kävimme vanhassa kaupungissa eli Tallinnassa äidin kanssa päivittäin kahvilassa, siellä oli suomalaiset täynnä, Finland Vodka t paitojen kanssa ja just vyölaulut kaikilla :LOL: ja muistan kun sanoin pienenä äidille mäkin haluan samanlaisen laukun ja kävimme ostamassa heti äidin kanssa, eka vyölaukku oli coca cola...

r0s
Fiskarissa olitte ja tuo on muka ainoa kuva minkä sieltä nappasit?

Meikä ois pyllistellyt joen varrella räpsimässä kuvia tummasta vedestä ja jokunen vanharuukkirakennus rakennus olisi myös päässyt kuvattavaksi ja taattu ainakin helmililjoja ja krookuksia näkyi jo ja, ja...

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Vyölaukku on kyllä ehdottomasti sellainen kapine, joka olisi saanut jäädä sinne 90-luvulle. Todella ruma ja junttimainen asuste, oli sitten merkkiä tai ei. Tuo väri on kyllä pirteä, ainoa hyvä asia koko rohjakkeessa.

-äiti 26v

vierailija
"Milanna85, post: 32184748, member: 132370"]esikoisen kanssa eilen vietimme mukavan päivän, kävimme Fiskars Villagessa:ssa, siellä nyt monet paikat kiinni, mutta syömässä ja kävelemässä aamulla, sitten Espalle Hkiin. Hän sai synttäriksi makean LV bumbag, nyt kun taas muodissa Lime, Oranssi ym värit. Odotin kauan milloin ne taas saa tulla muotiin :love:, kun kesäksi niin pirteät nämä värit, itselle lime kengät ja missä lime kuva Gucci t-paita, esikoiselle toi tuli synttärilahjaksi. Minulla jo kesä fiilis, pakko äkkiä laihtua ja pistä Limet päälle :X3:. Eikö ole makea dustbag?

Yhteistyössä