Hakutulokset

1. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hetkeen en ole täällä käynyt kun kirjoittaminen siirtyi ensin plussanneiden puolelle ja vähän aikaa sitten vauvapalstalle. Vauva on ihana ja haaveilenkin jo toisesta <3 En kyllä tiedä lähdenkö oikeasti sille tielle, mutta pohdin ainakin asiaa. Onko täällä kellään tietoa tai jopa kokemusta...
  2. S

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Täälläkin päikkärit aiheuttavat harmaita hiuksia. Poika siis nyt 3,5 kk. Alkuun nukkui hyvin vaunuissa, helposti 2-3h. Nyt nukkuu yhden unisyklin verran, eli noin 45 min, jonka jälkeen alkaa hirveä huuto. Välillä nukahtaa uudestaan, välillä vaan jatkuu huuto. Välillä luovutan ja imetän jossain...
  3. S

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Paljon onnea, ihana kuulla että kaikki meni hyvin! <3
  4. S

Mä kyllä tunnistan tuon tunteen @nyuu . Mulla on koko ajan ollut ja on edelleen hyvin vaikeeta kuulla muiden vauvauutisia. Kuulin juuri sunnuntaina, että yksi aikaisemmin läheinen ystävä oli juuri saanut lapsen ja raskautuminen oli sujunut helposti vaikka on mun ikäinen, ja kyllä oli katkerat...
  5. S

Hei kaikille! Tuolta plussanneiden ketjusta pikkuhiljaa tänne siirtymässä, kun kuulon että tällainenkin ryhmä on olemassa. Poika syntyi helmikuussa ja tulee ens viikolla jo 3 kk täyteen, hurjan nopeasti menee aika! @Karhurouvanen Olen kapaloinut pojan melkein alusta asti ohueen vilttiin kun...
  6. S

Mikä se vauvapuolen palsta on? Me ollaan oltu nyt reilu viikko vanhempieni luona Pohjanmaalla ja on ollut tosi mukavaa saada enemmän apua pienen kanssa. Ja äidin laittamaa ruokaa :) Vielä ollaan ensi torstaihin täällä, sit palataan Helsinkiin ennen pojan seuraavaa neuvolaa. Onnea ja tsemppiä...
  7. S

Melko hurjalta kuulostaa synnytys @kirsillevauva , mutta onneksi kaikki meni lopuksi hyvin ja toivottavasti imetys lähtee sujumaan. Mä pohdin kauan turvakaukalon ostoa, kun mulla ei edes ole autoa. Päädyin kuitenkin lopuksi ostamaan halvalla käytetyn, sellaisen jonka saa turvavyöllä kinnitetty...
  8. S

Paljon onnea @kirsillevauva ! ❤️❤️❤️ @Silmu75 Hyvin pärjää kattilalla :) Ja jos on mikroaaltouuni niin ainakin MAM:in pulloja voi desinfioida mikrossa helposti ja nopeasti.
  9. S

Jos on naimisissa niin ei tarvi tehdä isyyden tunnustusta.
  10. S

On kyllä hienoa että isyyden ja äitiyden tunnustus onnistuu nykyään neuvolassa jo ennen lapsen syntymää. Mun kohdalla pitää tehdä isyyden tunnustamisen keskeytys, kun ei ole partneria. Se ei onnistunut (tai unohtui??) neuvolassa. Mun piti pyytää klinikalta hedelmöityshoitotodistus, joka pitää...

Yhteistyössä