Hakutulokset

1. S

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Meillä sujuu korona-arki ihan hyvin, kiitos kysymästä @Karhurouvanen . Tänne kotiin en kyllä juurikaan ole ketään uskaltanut nyt päästää moneen viikkoon, oikeastaan vain yhden kaverin joka oli ollut kahden viikon karanteenissa matkalta paluun jälkeen, ennen kun hän palasi töihin. Välillä saadaan...
  2. S

Mä olen onneksi saanut tosi paljon kaikkea tavaroita käytettynä, joko omaksi tai lainaan. Mäkään en ole halunnut laittaa paljon rahaa tavaroihin, jotka lähtevät kuitenkin aika nopeasti kiertoon. Rattaat ostin kyllä uutena ja IKEAsta ajattelin ostaa pinnasängyn, ellei nyt satu löytymään sopivaa...
  3. S

Mulle kätilöt toivat heti alusta yöpöydälle kannullisen vettä ja mukissa mehutiivistettä niin sain itse sekoitella tarpeen mukaan, se oli hyvä systeemi mitä en olisi itse tajunnut pyytää. Ja tosiaan sit juomapullo oli myös hyvä olla. Varmaan kannattaa nyt varautua hyvin, kun Koronan takia ei...
  4. S

Mun mielestä oli oikein mukavaa käyttää sairaalan vaatteita osastolla synnytyksen jälkeen. Sai vauvan helposti rinnalle/iholle eikä missään kiristänyt. Lisäksi sektiohaavan takia housujen pitäminen oli mulla alkuun aika epämukavaa, joten oli mukavaa ettei tarvinnut housuja pitää heti alkuun...
  5. S

Hienoa kuulla että vauvalla on kaikki hyvin! Meillä menee täällä pojan kanssa hyvin. Toki välillä vähän raskasta kun nyt on jäänyt kaikki apu pois kun kukaan ei uskalla tulla enää käymään etteivät tartuta virusta. En itsekään halua ottaa turhia riskejä niin ollaan nyt pari viikkoa jo oltu...
  6. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Mulla oli sekä luovutettu munasolu että luovutetut siittiöt. Tämä koska itsellisenä tähän lähdin eikä omasoluhoidot onnistuneet useasta yrityksestä huolimatta. Tilanne ahdisti mua pitkään mutta nyt kun tuossa vieressä tuhisee kuukauden ikäinen ihana poikavauva, joka tuntuu täysin omalta ja jota...
  7. S

Paljon onnea @Aislinn83 ! ❤️
  8. S

Toivoin kyllä niin että olisin saanut kokea hyvin sujuneen alatiesynnytyksen. On tosi kova paikka kun keho, johon on aina aikaisemmin pystynyt luottamaan, toistamiseen pettää. Ja vielä tällaisessa asiassa. Ei synnytyksestä keskusteltu sairaalassa muuta kun että yksi kätilö pyysi antamaan...
  9. S

Ihanaa kuulla @nyuu että siellä on kaikki hyvin ja että synnytys ja imetyksen hyvä alku oli sulle eheyttävä kokemus. Itsekin niin toivoin sellaista eheyttävää kokemusta kaiken jälkeen. Kova pala se oli kun kroppa taas kerran petti eikä synnytys vaan käynnistynyt kaikista yrityksistä huolimatta...
  10. S

Isosti onnea @nyuu ja @Jantzu ❤️❤️❤️
  11. S

Onneksi olkoon @Iid@ ! Kuulostaa tosi hurjalta tuo 4 vrk kun oma 2 vrk kestänyt koettelemus tuntui jo tosi hurjalta. Vaikka toisaalta pahin oli se 6h jatkuvaa kovaa kipua, jos sitä ei olisi ollut niin olisin varmaan jaksanut ihan eri lailla. Tosin eipä kahdessa päivässä mitään tapahtunut sen...
  12. S

Kiitos kaikista onnitteluista! :love: Eilen päästiin kotiin ja nyt totutellaan ihan uudenlaiseen elämään. Kotiintulo on ollut yhtä tunnemyrskyä, mut se on varmaan aika tavallista. Apua olen saanut ystäviltä ja vanhemmat kävi tänään ja varmaan jotain apuja sovin kaupungin kanssa, kotikäynti...
  13. S

Pikkumies saapui keskiviikkona 12.2 klo 11.55 :love: Tuntui kyllä aika pitkältä tieltä, joka päätyi sektioon, kuten arvasin. Maanantain illalla sain toisen annoksen Cytotecia mut sekään ei vaikuttanut mitenkään. Tiistaina aamupäivällä puhkaistiin kuitenkin kalvot vaikka tilanne edelleen...
  14. S

Täällä tällä hetkellä pysähdys. Aamulla sain aika nopeasti ballonkin asetettua ja se tuli pois 4h jälkeen, mikä oli tosi lupaavaa. Kohdunsuu oli ennen sitä auennut hieman viikonlopun yli. Ballongin tultua pois jouduin sitten odottaman lääkäriä 3,5h, joka totesi ettei vielä tarpeeksi auki eikä...
  15. S

Hyvä että sait ajan äitipolille jo ensi viikolle @Karhurouvanen . Tottakai huolestuttaa. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Mä kävin eilen päivällä tekemässä sovitut välimittaukset neuvolassa, eli verenpaine ja virtsan stixaus. Verenpaine, etenkin yläpaine, oli pompannut kolmessa päivässä...
  16. S

Kiva kuulla että sulla @Karhurouvanen kaikki hyvin ja onnea tyttöuutisesta :love: Mullakin säätöä KELA:n kanssa kun eivät kuulemma ole saanet työnantajalta mun palkkatietoja äityisloman alusta siihen kunnes työsopimus loppuu, vaikka nämä ilmeisesti lähetetty jo kauan sitten. Toivottavasti nyt...
  17. S

Paljon onnea @shelterme! :love:
  18. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ehdottomasti kuuluu saada tietää luovuttajan ikä. Dextralla tiedon saanti ei ollut mikään ongelma, enemmänkin itsestäänselvyys. Todellakin vaadit saada tietää iän.
  19. S

Mä niin tiedän nuo yövalvomiset @shelterme :eek: Mäkin taas valvoin n. 2.30-5.30 välillä. Yleensä on just se vessaan herääminen mikä herättää ja jonka jälkeen en tahdo saada enää unta. Viime yönä heräsin refluksiin, hyi kamala :confused: Ja miten sitä yhtäkkiä nyt tuli kun närästystä taas ollut...
  20. S

OK, ymmärrän. Mielummin tosiaan käynnistys jos on riski että syntyy matkalla sairaalaan. Toivottavasti antavat sulle pian käynnistysajan. Mäkin olen taas valvonut 4.30 asti. Kyllä tämä loppuaika käy aika raskaaksi pääkopalle. En osaa minäkään oikein nauttia tästä viimeisestä ajasta kun koko ajan...

Yhteistyössä