Hakutulokset

1. S

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@shelterme Oliko sulla joku syy mahdolliseen käynnistyksen jo nyt? Itsellä huomenna 37+4 ja kovasti jo odotan, että pieni saapuisi kun olo on jo sen verran tukala ja koska olen koko ajan väsynyt kun nukkuminen on mitä on, monesti jää yöunet tosi vähäisiksi. Närästykseen sentään auttoi Rennie...
  2. S

Mä kärsin kans pitkään ummetuksesta. Visiblin kahdesti päivässä auttoi onneksi hyvin ja lääkäri silloin asiaa kysyessäni sanoi että tarvittaessa vahvemmat aineet käyttöön (esim. Pegorion). Suosittelen kokeilemaan ainakin alkuun Visibliniä, on turha kärsiä kun apua on saatavilla.
  3. S

Onnea vauvoista @MatildaM ja @BlackCat ! :love: Ja hienoja ultrakuulumisia @Aallotar19 . Kiva myös lukea että muilla menee hyvin ja onnea matkaan uusille plussanneille :love: Itsellä oli tänään neuvolalääkäri. Ja tänään siis 35+6. Sf-mitta asettui nyt lähemmäksi keskikäyrää kuin aikaisemmin...
  4. S

Ihan OK meni eka perhevalmennus, vaikka välillä mua kyllä vähän ärsytti tietyt asiat. Ja kun alkuun piti esitellä itsensä ja missä asuu ja milloin on laskettu aika, niin ne muut naiset jotka olivat tulleet yksin aina tietty muisti mainita, että mies ei nyt tällä kertaa päässyt tulemaan. Tuntui...
  5. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Oli joo varhaisultrassa odotettua pienempi sikiö. Ei kyllä ihan noin paljon heittänyt vaikka en nyt enää edes tarkemmin muista kuinka monen päivän heitto silloin oli. Nyt pieni onkin jo yläkäyrällä ja mietityttää miten isoksi hän meinaa kasvaa kohdussa kasvaa. Eipä ne huolet ikinä lopu. Nyt kun...
  6. S

Viime viikolla eniten itketti väsymys ja selkäkipu, mutta toki vaikuttaa moni muukin asia. Olen aina ollut itkuherkkä eikä hormonit tietty auta asiaa yhtään. Tarpeeksi väsyneenä tulee itku ensin väsymyksestä, jatkuen siihen että yksin tässä olen ilman ketään lohduttamassa tai auttamassa. Vähän...
  7. S

Mulla oli keskiviikkona se äitipolin jatkotutkimus ja onneksi kaikki oli hyvin. Sydämen rakenteissa tai rytmissä ei löytynyt nyt poikkeavaa. Mikä helpotus, jännitin sitä kyllä paljon! Pieni oli nyt perätilassa, mitä olin arvellutkin. Voisi pikkuhiljaa alkaa kääntymään, etenkin kun pää painaa...
  8. S

@Aislinn83 Mulla on ollut ihan hyvä olo väsymystä lukuun ottamatta. On yöunet alkaneet kärsimään kun on usein hankala löytää mukava asento ja yläselkä ollut kipeenä ja nytkin tässä valvon kun heräsin parin tunnin unien jälkeen. Vähän sellainen harmillinen noidankehä, kun en jaksa väsymyksen...
  9. S

Voi @Rusakkonen :cry: Olen niin kovin pahoillani, ei ole sanoja :cry: Voimia suureen suruunne.
  10. S

Sain ajan jatkotutkimuksiin vasta ensi viikolle 4.12. Aika kauan saa odottaa, toivottavasti tarkoittaa ettei niin akuuttia. Pieni ainakin liikkuu aktiivisesti ja nyt vajaan viikon verran ollut paljon voimakkaimpia liikkeitä, tuntuu jo välillä jopa epämiellyttävältä. Viime torstaina tuntui että...
  11. S

Arrgh, osaankohan pitää hermot kylmänä ja kielen kurissa jos perheneuvonnassa tulee jotain tuollaista.. :mad: Etenkin jos vähän huono päivä. Voin just kuvitella miten kyyneleet silmissä sanoisin suorat sanat ja kävelisin ulos :( Muutenkin ahdistaa mennä sinne yksin mut en kuitenkaan halua...
  12. S

Kiitos @Karhurouvanen ja @kirsillevauva vastauksista. Edelleen odotan aikaa tutkimuksiin, yritän varmaan huomenna soittaa ja kysyä asiasta kun 1-7 päivän kiireellisyysluokan lähete kuitenkin pitäisi olla kyseessä. Mitään oikein sopivaa vertaistukea en ole ainakaan vielä löytänyt. Kyselin...
  13. S

Tänään neuvolassa kuului sikiön sydämen lisälyöntejä. Kuulemma melko tavallista, mutta tietty huolestuttaa :( Nyt odotan aikaa lisätutkimuksiin naikkarille, pitäisi tulla ja toivottavasti tulee pikaisesti viikon sisällä. Sf-mitta lähes ylärajalla, se taas kuulemma tyypillistä kun itse olen niin...
  14. S

Kiitos @Tupsuli ja muut kommenteista. On asioita, jotka puhuvat vakuutuksen puolesta ja asioita jotka puhuvat vastaan. Sehän se hankalin on, kun ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessa. Ja iso asia tietenkin itselle tietty se, että minä yksin vastaan kaikista kuluista ja piakkoin pitää mm...
  15. S

Kiitos Rusakkonen vastauksestasi! Miksi ajattelet, että vakuutukselle olisi tarvetta? Minun on hankala hahmottaa tarvetta, kun itse olen aina ollut tosi terve, myös lapsena. Ja kun Suomessa tosiaan on hyvä julkinen terveydenhuolto, jossa mm. hoitokulukattoja jne.
  16. S

Kiitos vastauksestasi! Onhan se kallis vakuutus joo ja mietinkin, että kyllähän ihan sillä vakuutuksen hinnalla + omavastuullakin joitakin käyntejä yksityisellä tarvittaessa maksaa. Jotenkin hankala päätös.
  17. S

Hei! Vähän erilaista asiaa mutta olisin kiitollinen jos haluaisitte jakaa ajatuksianne. Nämä on näitä asioita kun toivoisin että olisi se toinen aikuinen pohtimassa ja päättämässä (ja maksamassa) asioista. Eli mitkäs teidän ajatukset ovat syntymättömän lapsen terveyden vakuutuksesta? Itse...
  18. S

Onnea @Domi pienestä! :love: Ja ihanaa, että muillekin kuuluu pääasiassa hyvää :) Tervetuloa myös uusille! Säännöllisesti käyn lukemassa kuulumisia täällä mut kommentointi on jäänyt vähälle kun aina puhelimen kautta luen ja on aika kökköä selata ja kirjoittaa. Oma raskaus on sujunut edelleen...
  19. S

Tosi hienoa, että olette päässeet nyt noin pitkälle! :love: Mulla ei vielä odotustakkia ole mut varmaan pitää pian hankkia jostain kun lähes kaikki jo kiristää kun ollut aika tiukkaa mallia mulla. Takkeja kuitenkin löytyy. Hankalampi on sit löytää ulkoiluhousuja. Nyt kaipaisin jotain tyylin...
  20. S

Sukkis ... 1. PAS, luovutusmunasolut+siittiöt ... ensimmäinen ... 6.2.2020

Yhteistyössä