Hakutulokset

1. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Täällä yksi ekalla yrityksellä raskautunut. Omilla soluilla ei ikinä päästy siirtoihin asti, kun solut joko eivät hedelmöittyneet tai alkiot kupsahtivat viimeistään päivänä kaksi. Mutta luovutussoluhoidoin ensimmäinen siirretty (ja sen hoitokierroksen ainoa pakkaseen asti selvinnyt) alkio...
  2. S

Voi kun osaisikin olla plussasta onnesta soikeena! Sama pelko heti päällä, kun mitä oli viimeksi koko 9kk. Mä kans koko ajan mietin mitä on mitäkin. Tai kun on siis vaan ollut lievästi huono olo välillä eikä kahteen päivään sitäkään. Ei mitään turvotusta tai alavatsan tuntemuksia, mitä oli...
  3. S

Onnea!!
  4. S

Sulla on sit näkynyt tosi aikaisin . Nyt en ole käyttänyt tuota predictor earlya, mut edellisessä raskaudessa se näytti mulle niin haamujen haamu, että en tiennyt mitä ajatella. Ja se oli pp6 5-päiväisen blaston siirron jälkeen.
  5. S

Toivottavasti lähipäivinä näkyy viiva! Viidentenä päivänä on kyllä vielä tosi aikaista testata. Täällä digitesti näytti tänään positiivista! On tosi hämmentynyt olo. Tiistaina verikokeeseen. Pääsisipä jo varhaisultraan katsomaan onko siellä oikeasti alkio ja lyövä sydän.
  6. S

Ei todellakaan tarvi pahoitella. Suru on suuri eikä mieleen varmaan mahdu tällä hetkellä juurikaan muuta. Rohkeaa, että kirjoitit asiasta.
  7. S

Täällä varovaisen toiveikas olo. Siirto oli viikko sitten perjantaina, eilen vaaleista vaalein haamu One Step -testillä ja tänään haalea mutta selkeä viiva Apteekin testillä. Huomenna uskallan ehkä koittaa digitestiä. Mulla on vaan jotenkin tosi vaikea uskoa, että tämä tästä lähtisi tai että...
  8. S

Onpa todella surullista Olen pahoillani teidän puolesta ❤️ Toivottavasti löytyy syy keskenmenoihin, jotta uskaltaisitte vielä yrittää uudestaan. Voimia teille!
  9. S

Mulla oli viimeksi myös siirto lääkkeelliseen kiertoon (progynova+terolut) ja siitä alkoi raskaus. Nyt mennään samalla kaavalla, koska toimi viimeksi. Niin kovasti toivon, että toimisi myös nyt.
  10. S

Mullakin on kierto ihan sekaisin raskauden jälkeen. Aikaisemmin oli aika tasaisesti 28-29 päivää, nyt ollut 38-26 ja viime kierto oli yhtäkkiä lyhyin ikinä, 23 päivää. Sen takia mua vähän jännittää. Kätilö sanoi, ettei huolta kun tehdään siirto lääkkeelliseen kiertoon, mut ei se oikein rauhoita.
  11. S

En myöskään usko, että tarvitsisin. Mietin just lähinnä, että onko sille jollakin tarvetta vaikka siirrettäisiin lääkkeelliseen kiertoon, mut vissiin on. Nämä on näitä asioita mitä ei oikein ymmärrä.
  12. S

Miten se ERA-testi sitten? Milloin sen tekemisestä on hyötyä? Mulle kun tehdään siirto lääkkeelliseen kiertoon niin lääkäri sanoi, ettei ole niin päivän päälle milloin siirto tehdään. Esim. jos se laskennallisesti paras siirtopäivä osuisi viikonlopulle, niin eihän silloin pääse siirtoon.
  13. S

Oliko sulla @Netty79 joku tukilääkitys, en nyt muista? Mietin vaan, että pitääkö itsekin pyytää sitten, että tuota seurataan, vaikka olisikin Terolut käytössä.
  14. S

Tietyllä tapaa on ehkä helpompi tietää, että on pakko hoitaa kaikki yksin. Ei ole toista, jolta odottaa mitään tai pettyä kun ei saakaan apua. Meillä on mennyt kyllä hyvin kahdestaan, etenkin eka vuosi. Nyt on ollut vähän raskasta kolmisen kuukautta, kun alkaa lapsella olla jo niin voimakas oma...
  15. S

Alkioita ei jäänyt ekasta hoidosta pakkaseen, tuli vaan se yksi silloin ja se harmittaa kovasti. Eli kokonaan uusi hoitokierros menossa. Toki jännittää vähän se, että munasoluluovuttaja on uusi, mutta onneksi riitti samoja siittiöitä vielä ainakin tälle kierrokselle. Mä siis laitoin itseni...
  16. S

Hei! Taustalla täällä olen lueskellut jonkun aikaa, vaikka en ole juuri osallistunut keskusteluihin sen jälkeen kun poika (pian 1v4kk) syntyi. Nyt olisi toiveissa toinen lapsi ja sen takia olen hakeutunut taas palstalle. Minulla on sellainen tilanne, että itsellisenä lähdin hoitoihin. Tämän...
  17. S

Mulla kävi niin että tuli vain yksi blasto ja sekin melko huonolaatuinen. Silti tuossa vieressä nukkuu nyt 5kk ihanuus, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
  18. S

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Paljon onnea @Silmu75 ! <3
  19. S

Kiva kuulla, että jono liikkuu taas D:llä. Mä ilmoitin itseni jonoon ihan varmuuden vuoksi, jos se nyt kestäisikin vaikka vuoden. Mikään hoppu ei vielä ole, vauva vasta 4kk ja ikäero saisi olla kyllä enemmän kun vuosi kun tässä yksin on. Eikä menkatkaan ole vielä alkaneet, saa nähdä milloin...
  20. S

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mä laitan sekä päiväunille että yöunille mentäessä vauvalle kohinaa YouTubesta iPadin kautta. Tuntuu että auttaa poikaa nukahtamaan ja sulkee myös vähän pois muut äänet, pieni asunto kun on. Sanotaan, että pitäisi sit olla kohina päällä koko unien ajan, eli myös koko yön, että se auttaa vauvaa...

Yhteistyössä