Hakutulokset

1. C

Voiko juustosämpylä olla maidoton?

Tottahan tuo on eikä ollenkaan hankala tajuta. Mutta vastaus vain tuohon alkuperäiseen kysymykseen että onko mahdollista syödä maidotonta juustosämpylää. Soijajuustosta kuitenkin käytetään sanaa soijajuusto ja jos siitä on vain jäänyt alusta se sana soija pois. En minä tiedä.
  2. C

Voiko juustosämpylä olla maidoton?

Jos siellä oli esim. tofuttia tai cheezlya välissä niin hyvinkin voi olla.
  3. C

Oletteko sitä mieltä, että emäntä voi laittaa tarjolle mitä haluaa ja vieraat ottaa tai jättää?

Olen samaa mieltä. Toisaalta, itse olen kasvissyöjä ja toivoisin että minua ei erikseen tarjoiluissa huomioida koska se on hirveän kiusallista että emäntä näkee erikseen vaivaa ja sitten minun on "pakko" syödä vaikka en haluaisikaan. Hirveän tärkeää on sekin että vieraat syö jos syö mutta...
  4. C

Lasten yökyläilystä isovanhemmilla

Minun äidilläni on viisi lastenlasta. Minun vanhimmat lapset on noin 3 yötä / vuosi yökylässä, siskon lapset ehkä 5-20 yötä? En itseasiassa edes tiedä kuinka usein ovat.
  5. C

Oululaisia paikalla?

No en oo enkä käy. Tuommosesta oo kuullukkaan :O
  6. C

Oululaisia paikalla?

:wave:
  7. C

avioparista vain toinen kummiksi

Minä en tajua miksi pariskunnasta pitää pyytää kummiksi molemmat. En itse ainakaan haluaisi kummipyyntöä vain sen takia että etiketti tai tavat niin vaativat.
  8. C

mitä ruokana tänää ?

Meillä oli kasviswokkia ja seesaminuudeleita. Maistui koko perheelle.
  9. C

onko uutta painonpudotusketjua

Oi että, mun täytyy varmaan kokeilla tuota, heti huomenna. Olisko joku kiinnostunut vaikka sähköpostilla / yksityisviesteillä sellaiseen tsemppikeskusteluun? Ei tarvisi aina täältä etsiä viestejä.
  10. C

onko uutta painonpudotusketjua

Miten ihmeessä jaksat? Minä voisin tehdä tuon heti heräämisen jälkeen, mutta jos pitäis odottaa ruuatta muksun päikkäreihin asti niin ei tulis kyllä mitään.
  11. C

Minkälainen hääsosrmus teillä on ja mitä maksoi?:)

Hopeasormus, 70 euroo.
  12. C

Millainen teidän joulumeikki on?

Ripsiväriä ja kulmakynää laitan, ei muuta.
  13. C

Mistä mä tiedän onko allergiaa?

Paitsi että ne allergiatestit ei aina näytä vaikka allergiaa olisikin. Meidän neuvolassa apu on ollut lähinnä sitä että pärjätkää niin kuin parhaaksi näette. Mitään apua tai konkreettisia neuvoja sieltä on turha odottaa. Netissä on ainakin www.histamiini.com • Etusivu mistä voit etsiä...
  14. C

Mitä jouluruokia ET voisi ostaa valmiina?

Jouluruokia on aika huonosti vegaanisena valmisruokina tarjolla joten rosollia ja porkkana-& lanttulaatikkoa lukuunottamatta kaikki on pakko tehdä itse. Tosin väännän kyllä nuokin ihan omin pikku kätösin =)
  15. C

Nyt apua! Olen keittämässä ensimmäistä kertaa riisipuuroa...

Minä tekisin suosiolla uuniriisipuuroa jos ei ole haudutuskattilaa.
  16. C

Minä menen töihin kun lapsi on n. vuoden!

En jaksa lukea muuta kuin aloituksen joten kopoti kop. Pari kiveä täältä.
  17. C

Menikö heitto vähän yli vai oliko ok?

Typy :laugh: Piukkasexypöxyt :laugh:
  18. C

Mitä ihmettä 1-vuotiaalle joululahjaksi?

Pari lelua ajattelin ostaa, en muuta.
  19. C

mikä olis hyvä alotusleipä vauvalle n. 9kk

Minä olen leiponut lapselle omia sämpylöitä tai hiivaleipää ja jättänyt niistä suolan pois. Pehmeää leipää on ollut kiva mutustella.

Yhteistyössä