onko uutta painonpudotusketjua

• Viestiketjun aloittaja "pömppis"
  • Ensimmäinen viesti
....
Hyvin nihkeesti täällä on minusta lähiaikoina ollut mitään painonpudotusketjuja. Joka on minusta outoa, kun on kuitenkin tammikuu. Vois kuvitella että muutkin kuin vain minä haluaa startata tämän vuoden painonpudotuksella :D

Tönt
Täälläkin yks joka yrittää kovasti. ei vaan oikein toimi mikään tällä hetkellä. viime vuonna pudotin melkein 30kg ja nyt tökkii. jonkin sortin painonpudotuskrapula meneillään mikälie...vielä olisi meinaan pudotettavaa semmonen 10kg. |O turhaa osallistua mihinkään ketjuunkaan kun tuntuu että tää on asia mitä pitäisi käydä läpi ihan yksin. löytää se tasapaino ja into. tsemppiketjut vaan rasittaisi ja stressaisi. intoa ja energiaa teille muille kuitenkin! :)

niin ja onhan täällä ollut noita tiputtajia ja läskin sulattajia. löytyy varmaan haulla.

Neljän Äiti
Sitä ketjua olen minäkin odottanut! Pudotettavaa riittää..
Aloitin taas lenkkeilyn aamupäivisin kun lapsi nukkuu samalla päikkärit rattaissa, 13km ja syön vasta sen jäkeen ekan kerran. Kannattaa kokeilla jos mahdollista, läskit menee tiiviimpään tuo rääkin jälkeen :D
Lisäksi tietty ruokavaliomuutoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25407799:
Sitä ketjua olen minäkin odottanut! Pudotettavaa riittää..
Aloitin taas lenkkeilyn aamupäivisin kun lapsi nukkuu samalla päikkärit rattaissa, 13km ja syön vasta sen jäkeen ekan kerran. Kannattaa kokeilla jos mahdollista, läskit menee tiiviimpään tuo rääkin jälkeen :D
Lisäksi tietty ruokavaliomuutoksia.
Miten ihmeessä jaksat? Minä voisin tehdä tuon heti heräämisen jälkeen, mutta jos pitäis odottaa ruuatta muksun päikkäreihin asti niin ei tulis kyllä mitään.

Neljän Äiti
cool mama:
Kaikkeen tottuu :) ja itseasiassa tulee syötyä muutenkin vähempi, kun en alota aamusta syömistä. Juon vettä paljon ja otan kalaöljykapselit kyllä ennen lenkkiä. Vesikin täyttää vattaa. Toisille tietty sopii se monta ateriaa päivässä, mulle ei.
Siivoilen huushollin ja lapsen kanssa tehdään kaikkea, niin ei tule mietittyä syömistä, nälkä kyllä olis :)

Yhteistyössä