Öö, okei. Itse ajattelin että se tarkoittaa aikaa joka on/on ollut lähellä. Mutta ihan miten vain. Anteeksi tyhmyyteni."Hyvin nihkeesti täällä on minusta lähiaikoina ollut mitään painonpudotusketjuja." Lähiaikoina meinaa tulevaa, ei mennyttä. Oikea sana olisi viime aikoina.
??? Lähi=lähellä, voi olla edessä, takana, sivussa, tulossa, äsken. Ei nyt, ei tässä mutta liki."Hyvin nihkeesti täällä on minusta lähiaikoina ollut mitään painonpudotusketjuja." Lähiaikoina meinaa tulevaa, ei mennyttä. Oikea sana olisi viime aikoina.
idiootti. voi tarkottaa myös mennyttä aikaa. onhan eilinenkin lähellä eli lähiaikaa"Hyvin nihkeesti täällä on minusta lähiaikoina ollut mitään painonpudotusketjuja." Lähiaikoina meinaa tulevaa, ei mennyttä. Oikea sana olisi viime aikoina.
Miten ihmeessä jaksat? Minä voisin tehdä tuon heti heräämisen jälkeen, mutta jos pitäis odottaa ruuatta muksun päikkäreihin asti niin ei tulis kyllä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25407799:Sitä ketjua olen minäkin odottanut! Pudotettavaa riittää..
Aloitin taas lenkkeilyn aamupäivisin kun lapsi nukkuu samalla päikkärit rattaissa, 13km ja syön vasta sen jäkeen ekan kerran. Kannattaa kokeilla jos mahdollista, läskit menee tiiviimpään tuo rääkin jälkeen
Lisäksi tietty ruokavaliomuutoksia.