Hakutulokset

1. C

Mitä mieltä ootte mun kropasta ennen ja jälkeen synnytyksen?

Joka kuvassa ihan kiva vartalo. En mä kyllä osaa sanoa mikä noista on paras.
  2. C

Miksen mä saa tota vauvaa syömään kiinteitä?

Söiskö vauva mieluummin ite? Oletko kokeillut sormiruokailua? Meidän poika söi tuossa iässä paljon paremmin jos antoi vaan perunaa ja porkkanaa yms omaan käteen ja mussutti niitä ihan onnellisena.
  3. C

Häät ravintolassa. Valitsevatko vieraat listalta annokset vai mielummin seisovapöytä periaatteella?

Seisova pöytä on hyvä idea. Ihanaa että haluat sinne tofua, kerrankin kasvissyöjille proteiinipitoista syötävää häissä =)
  4. C

Tiedossa lapsen syntymäpäiväjuhlat ja mä sekoan...Auttakaa ujoa!

Pitää vielä sanoa että ujoudessa ei ole mitään noloa.
  5. C

Tiedossa lapsen syntymäpäiväjuhlat ja mä sekoan...Auttakaa ujoa!

Sano jotain positiivista päivänsankarista, tarjoilusta ja sisustuksesta.
  6. C

Anoppi haluaa 6v tytön luokseen, mutta ei 4v poikaa

No nosta sinä meteli lapsen oikeuksista. Miehen täytyy jutella äitinsä kanssa ja vaatia tasapuolista kohtelua tai muuten ei kumpikaan mene. Pidä sinä nyt edes poikasi puolta tässä asiassa.
  7. C

Anoppi haluaa 6v tytön luokseen, mutta ei 4v poikaa

Minä en veisi tuossa tilanteessa isosiskoakaan, onhan tuo ihan epäreilua käytöstä.
  8. C

G: Paras aika 7v kaverisynttäreille näistä vaihtoehdoista:

Sunnuntaina klo. 12.00. Kaikki muutkin ihan ok mutta vähiten mieluisin olis tuo sunnuntai-ilta.
  9. C

Salaa naimisiin menneet

Ei oo pakko olla kimppua, ihan oman maun mukaan. Onko teillä päin jotain elämyksiä järjestävää firmaa? Menkää melomaan, keilaamaan, leffaan?
  10. C

Salaa naimisiin menneet

Me mentiin viikonlopuksi kylpylähotelliin.
  11. C

Antaisitko luvan lapsesi hörökorvaleikkaukseen, jos lapsellasi olisi hörökorvat?

Jos lapsi leikkaukseen haluaisi niin antaisin luvan.
  12. C

Heikkoutesi ja vahvuutesi - YKSIN SANOIN

Vahvuus: optimismi Heikkous: äkkipikaisuus
  13. C

G: Päivän menu

Aamupalalla syötiin sämpylöitä, hedelmiä ja soijajogurttia. Päivälliseksi syödään seitansuikaleita, remoulade-kastiketta ja keitettyä ohraa.
  14. C

Analysaattori paikalla, analysoin sinut!

Minä 32, mies 27, lapset 7v, 6v ja 9kk. Lempiväri turkoosi.
  15. C

9kk vauvan yösyöpöttely..

Mulla on kans saman ikäinen vauva ja syö yhtä usein. Unikoulua harkitsin jossain vaiheessa mutta taidan siirtää sen hamaan tulevaisuuteen. Ainakin meidän vauva syö välillä ihan vaan muutaman minuutin, eli puhtaasti tottumuksesta mutta pari kertaa myös pitkään ja hartaasti. Mulla ei oo siis...
  16. C

Jos maidon kuuluisi olla vain vauvan ravintoa, niin mitä aikuiset sitten söisi?

Aikuinen sitten jättäisi kaikki maitotuotteet syömättä. Ei nuo ole mitenkään välttämättömiä.
  17. C

Minkä ikäisen vauvan kans uskaltautus perhekerhoon? Esikoisella tylsää...

Mun vauva tais olla 3 viikkoa vanha kun mentiin ekaa kertaa perhekerhoon ja -kahvilaan :D
  18. C

Outoa käytöstä(kö), miten itse toimisit?

Jos sen 1v lapsen kummi ei olisi tuonut kummallekin lapselle lahjaa niin olisitko sitten tätä asiaa ihmetellyt?
  19. C

>>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

Unohdin aamulla punnita itseni :| Odotan nyt sitten ensi viikkoon ennen kuin tiedä mihin suuntaan paino menee vai meneekö mihinkään. Aamu alkoi ihanasti juoksulenkillä. Hyvin jaksoin vaikka alla oli todella rikkonainen yö. Lisäksi zumbasin vähän kun sain naperon nukkumaan ja tälle päivää on...
  20. C

>>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

Mä tuun kans mukaan. Tuntuu että nyt alkaa tarvitsemaan jo vertaistukea kun vielä viimeset 5 kiloa olis mukana roikkumassa. Tämän kuukauden tavoitteeksi pistän -2 kg, keskiviikkoisin käyn puntarilla.

Yhteistyössä