Hakutulokset

1. K

Tyttövauvanko se Victoria synnytikin :-(

Juu, kelpaa mulle, kolme poikaa....ja yksi tyttö! ;) Olis kelvannut toinenkin tyttö, mutta kun ei tullut, kai mä sitten vaan oon enemmän älykäs kuin kaunis! ;)
  2. K

En ole viitsiny mennä lääkäriin.

Mä menen tänään lääkäriin. Ite pähkäilin, ja oon sitä mieltä, että turhaan en mene. Soitin ja kysyin neuvoa terveyskeskuksesta, lääkärinaikahan sitten tuli. Tosin oireet ei ihan flunssaa vaan, rintakipua, hengästymistä....ei kuumetta! Hoitsun mielestä parempi tarkistaa! Toivottavasti on vain...
  3. K

On se mukava sairastaa, kun seurana on taapero

Mieleen tuli selkeänä tilanne, kaksopojat olivan noin vuoden silloin, mä sain elämäni ensimmäisen migreenikohtauksen, joka kesti usean päivän ajan. Oksentelua onneksi vain yhtenä päivänä, kyllä ehti tulla äitiä ikävä! Menin toki lääkäriin, ja sain lääkkeetkin, mutta eiväthän ne silloin paljon...
  4. K

Miks hel..ssä en laihdu???

Kaikkein paras on laihduttaa sekä ruokavaliomuutoksilla että liikunnan lisäämisellä. Riippuu paljon, minkälaista liikuntaa....voimaharjoittelu antaa paremman tuloksen, varsinkin pidemmän ajan kuluessa, koska lihaksiston kasvaessa energiantarve kasvaa.
  5. K

Miks hel..ssä en laihdu???

Mä laihdutin noin 63 kg:sta vähän alle 60 kg:oon noin samalla kalorimäärällä. Pituutta 168 cm ja ikää 44 v. Liikuin miten milloinkin, en ihan joka päivä, mutta aika paljon kuitenkin. Ap, joko sä arvioit energiansaantisi väärin, syöt liian vähän tai sitten vaan tulokset alkavat näkyä kohta...
  6. K

Onko 58kg liian pieni paino 170-senttiselle aikuiselle naiselle?

Sama pituus, paino noin 58,5 kg, muutaman vois vielä yrittää vähentää! Ja hei, ikää kohta 45 v, ei kai se todellakaan ole iästä kiinni, paljonko voi painaa? Aloita vaan se kuntoilu ap, kyllä se sun "oma" paino sieltä sitten löytyy, se, missä sinä itse tunnet olosi hyväksi! Miehesi...
  7. K

Olen älykäs nainen ja saan koko ajan kärsiä siitä.

Niinpä! Ei se looginen älykkyys yksinään pitkälle vie... Mä tunnen todella monta Mensan jäsentä, itsekin pääsisin, jos vain menisin! Vaan miksi??? Kun ei kiinnosta! No, jos sä nyt oot tosissas, niin sulta puuttuu täydellisesti tuo tunneäly! Ja ilmeisesti kuvittelet olevasi jokin...
  8. K

AIVOKALVONTULEHDUS

Mulla oli myös tuo ennen kouluikää. Ihan järjetön päänsärky! Vähänkin kun yritin päätä nostaa tyynystä tuntui se räjähtävän, muistan selkeesti vieläkin, melkein 40 vuoden päästä!
  9. K

Muokkasin neuleen, mitäs tykkäätte *kuvia*

Mä tykkään tosta jälkeen-neuleesta! Ja se neulehame on kyllä tosi hieno! :)

Yhteistyössä