Hakutulokset

1. K

Laihdutusasiantuntijat, auttakaa

Ole hyvä! Tsemppiä jatkoon! :)
  2. K

Mä tutustuin pätkäpaastoon esikoiseni parhaan ystävän kaverin kautta! olikos tarpeeksi monimutkainen ilmaisu? :laugh: Ostin siis Jussi Riekin kirjoittaman nettikirjan Rasvanpoltto-opas, ja rakastuin heti Jussiin, no, silleen platonisesti tietenkin. Jussi kun on samaa mieltä mun ja monen muun...
  3. K

Ja juu, en ole asiantuntija, tiedän vaan paljon paljosta! :D
  4. K

Laihduttaminen – Wikipedia No tuolta löytyy kaava, jos haluat itse laskea!
  5. K

Kalorikulutus - Kalorilaskuri.fi
  6. K

Kaveris on vaan sekoittanut pätkäpaaston ja vuoropäiväpaaston! Noista molemmista on muuten ihan tutkimustuloksiakin, ja toi kalorimäärä lasketaan ohjeiden mukaan. Kannattaa vaikka googlata, jos kiinnostaa. Mä normaalisti treenaan 1-2 kertaa viikossa, brassijujutsua, raskas laji, ja siihen...
  7. K

monta lasta ja minkän

Neljähän noita on siunaantunut. Melkein 25 v, 16 v ja 2 x 5 v 8 kk
  8. K

meillä syödään tänään sitä köyhien ruokaa

Pottumuussia, jauhovoinaudanjauhelihakastiketta, pestolohta ja salaattia! Eilisiä jämiä nautiskelen! :saint:
  9. K

Kun paino ei nouse...

Laitapa listaa, mitä syöt. Liikutko? Lihastreeniä? Tunnen muutamankin saman ongelman kanssa painiskelevan/paininneen. Oma esikoispoikakin saa tehdä "töitä" painonsa eteen. Tosin hällä BMI "vain" vähän alle 20. Poika urheilee aktiivisesti, BJJ:tä ja kuntosalia, lihaksisto kuosissa, painoa vaan...
  10. K

miksi ihmiset tekee rasvaisia kastikkeita kun..

Niinpä! Oikein ihmettelen, miten noi isovanhemmat (+80 vee) ei oo sairastuneet, kun koko ikänsä tuota perkeleesta itsestänsä tulevaa voijauhokastiketta ovat liki päivittäin syöneet! Kyl olis pitänyt vähintään jo mennä manan maille, vaan ei, kun eivät tajua! Elävät kohtuullisilla...
  11. K

Mulla on laiha poika.

Apua, isoveikan nykytiedot, suurin piirtein oikeat, laitoin tuonne, alipainoa se näyttää! Eli laihahan tuo on, vaan mitäs sitten, niin on isänsäkin! Ja kun molemmat ovat reippaita, aktiivisa liikkujia, jaksavat, ei tuo nyt mikään hirmuinen juttu ole! Pikkuveikka on sentäs normaalipainon...
  12. K

Paljonko teillä on matkaa päiväkotiin?

12,5 km ja autolla todellakin vien nuo 5v 8 kk:n ikäiset!
  13. K

Onko kipu rinnassa merkki syövästä?

Itse löysin kesällä kyhmyn rinnastani, oli kipeäkin. Toki tuli heti syöpä mieleen (no, isä kuoli siihen just, täti toipunut, kuten äitini ja tätini). Lääkärillä kävin ja tutkittiin, mitään ei löytynyt. Lääkäri kertoi, ettei ole kovin harvinaista tuollainen, mutta kannattaa kuitenkin tutkituttaa...
  14. K

Lapsella murtui käsi koulussa

Hienosti paranee! Itsellä katkes käsi viidennellä luokalla, välitunnilla, oikea käsi ja oon oikeakätinen, nelisen viikkoa mullakin se kipsi tais olla. Pahinta oli se kutina..... Toinen luu murtui vain, toinen siis meni irtipoikki!
  15. K

Kenellä isompi ikäero lapsilla toivotusti?

1. ja 2. ikäero 8,5 vuotta. Erittäin rakkaita toisilleen, ja nyt isompina sama harrastuskin. 2. ja 3-4. ikäero 10,5 vuotta. Ei vielä yhteistä harrastusta, vaan ehkäpä joskus? Isosiko kyllä leikkii ja pelaa pikkuveljiensä kanssa aika paljon kotona ollessaan, viikot asuu koulun asuntolassa...
  16. K

Hoi tänne kaikki runsaasti LAIHDUTTANEET! Tai muut laihduttajat!

Kaksi vuotta sitten, kun isoäidistäni johtunut huolistressi laukesi, iski vanha vatsavaivani. Pystyin syömään vain pieniä annoksia kerrallaan, muuten tuli todella paha olo, ja pahimmillaan oksennus. Vaivani ansiosta pääsin hyvään ruokarytmiin ja söin pieniä annoksia. Laihduin viidessä...
  17. K

Häälahja...

Noin 50 €, jos teidän rahat riittää! Huoh, pitäikös tuolla kulujen kattamisperiaatteella laittaa "lasku" kaikille isäni hautajaisiin tuleville? Yli 120 henkilöä ruokitaan ja kakkukahvitetaan tulevana lauantaina. No juu, ei tulis mieleenkään, melkoisen korni ajatus!
  18. K

Tehkää jotain hyödyllistä

Ei jaksa, kohta lääkäriin...
  19. K

Onko muilla ollut lähes oireeton kaksosraskaus??

Mä sain tietää tuplaraskaudesta toisessa ultrassa, noin rv 12, ei mitään isompia tuntemuksia muuten! Siis kaksosraskaudeksi kai oireeton, ihan normi jutut tuli, samanlaiset kuin kahdesta yksösraskaudestakin!
  20. K

Tyttövauvanko se Victoria synnytikin :-(

Mun ainoakainen tyttö syntyi 5 päivää jälkeen la:n, painoi noin 4,2 kg! ;)

Yhteistyössä