"skeletor"
Olisiko vinkkejä joilla BMI 17,1 omaava nainen saisi painon nousuun? Olen tässä sen kanssa taistellut kohta vuoden, kun ei vaan nouse. Illalla saattaa vaaka näyttää jo vähän parempia lukemia, mut aamulla taas on lähtölukemissa eli ilmeisesti kerään vaan turvotusta. Olen kalorilaskurin avulla yrittänyt laskea, että saan riittävästi kaloreita päivässä ja ottanut apteekin ravinlisätkin käyttöön. Ei vaan nouse. Ahdistaa olla luuranko. Kaikki luulevat, että on anorexia vaikka alunperin laihtuminen johtui sairaudesta joka mulle puhkesi.
Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu tästä. Laihuuskin voi olla yhtä suuri ja ahdistava ongelma kuin lihavuus. Haluan epätoivoisesti olla terveen ja normaalin painoinen ja näköinen. Inhoan roikkuvaa nahkaa ja lommolla olevia poskia sekä kuoppia joista silmäni möllöttävät. Tavoitteena saada 5-10kg lisää painoa niin olisin tyytyväinen. Edes se 5kg niin ei olisi niin pahan näköinen.
Joten ruokavalio vinkkejä ja muita otetaan vastaan!
Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu tästä. Laihuuskin voi olla yhtä suuri ja ahdistava ongelma kuin lihavuus. Haluan epätoivoisesti olla terveen ja normaalin painoinen ja näköinen. Inhoan roikkuvaa nahkaa ja lommolla olevia poskia sekä kuoppia joista silmäni möllöttävät. Tavoitteena saada 5-10kg lisää painoa niin olisin tyytyväinen. Edes se 5kg niin ei olisi niin pahan näköinen.
Joten ruokavalio vinkkejä ja muita otetaan vastaan!