En ole viitsiny mennä lääkäriin.

• Viestiketjun aloittaja aito oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
"eden"
Kai aikuinen ihminen osaa flunssan itsekin hoitaa. Sitten jos tulee jotain vakavampia oireita niin voi mennä lääkäriin. Ihmettelen suuresti nykypäivän aikuisia kun jokaisesta pikkuyskästä haetaan antibioottia.
Mä en myöskään voi ymmärtää tuollaista... Yksikin kaveri voivotteli eilen että voi ei kun yskittää taas, pitää hakea jo neljäs (!) antibioottikuuri tälle talvea! Yritin sitten sanoa että jos on ihan vaan flunssaa ja niinkuin sillä oli, pientä yskää, niin kannattaa ehkä odotella että menee itekseen ohi... No sehän melkein suuttui että etkö sä tajua miten vaarallisia jälkitaudit on, tottakai pitää syödä antibiootit heti kun flunssa alkaa, ei ne muuten auta!

:headwall:

En minäkään lääkärissä käynyt, mutta terv.hoitajalla oli käytävä, jotta sain todistuksen
siitä, että oikeesti olin sairaana.2 viikkoa tässä on mennyt kotosalla...ensin oli
kuopus sairaana ja sitten itse.Lapsen kanssa kävin lääkärissä, koska siihen oli tarvetta.

Kai aikuinen ihminen osaa flunssan itsekin hoitaa. Sitten jos tulee jotain vakavampia oireita niin voi mennä lääkäriin. Ihmettelen suuresti nykypäivän aikuisia kun jokaisesta pikkuyskästä haetaan antibioottia.
Mä menen tänään lääkäriin. Ite pähkäilin, ja oon sitä mieltä, että turhaan en mene. Soitin ja kysyin neuvoa terveyskeskuksesta, lääkärinaikahan sitten tuli. Tosin oireet ei ihan flunssaa vaan, rintakipua, hengästymistä....ei kuumetta! Hoitsun mielestä parempi tarkistaa! Toivottavasti on vain keuhkoputkentulehdus, mutta keuhkokuume pelottaa....

Yhteistyössä