Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Zuzalle tsempit, ei menis enää kauan! Minx Mukava kuulla sinusta ja että kaikki menee siellä hyvin, toivotaan että pääsette pian kotiin! :) Nippatäti Parempi varmasti että käy tarkistuttamassa tilanteen, omaa oloa kannattaa kuunnella. Meitä varten ne hoitajat siellä ovat ja työtään...
  2. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Pauki ja Taizu89 Onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan! Salliinalle onnittelut hyvin menneestä sokerirasituskokeesta! Amante Minä aloin just tuossa 30. viikon tienoilla laittelemaan kamoja valmiiks. Sitä kun ei ikinä tiiä kuinka raihnasta loppuraskaus on niin parempi kun laittaa...
  3. S

Kiitos HP, päivän piristys! :laugh: Emsuli kylläpä kurjalta kuulostaa mutta toisaalta voi johtua ihan siitä että miehesikin on nyt suuren elämänmuutoksen edessä ja se varmaan herättää epävarmuuden tunteita. Toivottavasti saatte asian juteltua niin ei jää painamaan mieltä. :hug: Voimia...
  4. S

Niittyvillalle myötäv*tutushali :hug: Vähän samoissa fiiliksissä täälläkin. Mies pudotti aamulla sellasen pommin että. Kysyin siltä et kai se muistaa ettei se voi pitää kaikkia isyyslomia tänä vuonna vaan vain sen 18 päivää. Oli meinannu pitää osan syksyllä kun sillä vaihtuu just työpaikka ja...
  5. S

Zuzalle hurjasti voimia ja tsemppiä synnytykseen, toivotaan et kaikki menee hyvin! Särö ja Jalo 36+1
  6. S

Nannalle kiitos uudesta pinosta! Kiitos vinkeistä tuon ikenien vuotamisen suhteen! Minulla on tämä ongelma ollut molemmissa raskauksissa mut onneks nyt on parempana. Keskiraskaudessa vuos tosi reilustikin aina. Pehmeä harja minulla on ollutkin jo vuosia, pitää vaan vielä tehostaa tuota...
  7. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

Nanna Minä tein esikoista odottaessa ihan tuon saman "mokan". Kuvittelin et itse tekemällä säästäs paljonkin harsoissa mut vielä mitä. Täällä tais se harsokangas olla vielä niin kallista et ei tullu edes varsinaista säästöö! |O Päiväunista piti vielä sanoo, minäkin oon ollu aina tosi huono...
  8. S

Ihanaa! Paljon onnea Minx82! :heart: Hienoa että kaikki meni hyvin! Kukas on seuraava??? :popcorn: Nenäverenvuotoa ei ole ollut mutta ikenet vuotaa joka kertaa kun pesee hampaita! Voi miten mukavaa Nopponen kun olet jo päässy sylittelemään vauvaa! :heart: Ja miten tuo vaipanvaihtokin...
  9. S

Minxille tsemppiä!!!
  10. S

Nanna Hieno tuo sänky! Minä haaveilen jostain kehdosta/korisängystä, jonka vois ottaa olohuoneeseen. Ois mukava kun vauva tuhisis siinä samalla kun leikittäs esikoisen kans. Jospa sattus kirpparilta löytymään. Tai sit teen tuosta äp-laatikosta. Välilihan hierontaan voi käyttää esim. ceridal...
  11. S

Kiitos sitterivastauksista! Taidan tehdä niin etten ainakaan alkuun sitteriä hanki, äkkiähän tuon ostaa vaikka Prismasta jos tuntuu et kädet loppuu kesken. Meilläkin lähinnä nuo koirat mietityttää et siks ois hyvä kun sais vähän lattianrajasta ylös. Omppulimu Baby björnissä vauva tavallaan...
  12. S

Mitäpä muuten olette mieltä, pärjäisköhän sitä ilman sitteriä vauvan kanssa? En ole sitä vielä hankkinut kun en millään viitsis uutta ostaa kun käyttöikä on kuitenkin aika lyhyt ja käytettynä en oo mieleistä löytäny. Esikoisen aikaan koin sen ihan käteväks et sai vauvan pois käsistä hetkeks kun...
  13. S

Nanna Onpa hieman erikoista ettei sinulla ole synnytystapa-arviota vaikka olet ensisynnyttäjä :confused: Täällä päin se kuitenkin kuuluu kaikille, ainoastaan uudelleensynnyttäjille joilla normaaliraskaus niin ei tehdä. Vai katsooko siellä sitten lääkäri viimesessä lääkärineuvolassa tilanteen...
  14. S

Vielä siitä synnyttäneiden ketjusta: minusta kuulostaa kans ihan hyvältä et kirjotellaan tällä puolella siihen maaliskuun loppupuolelle ja laitetaan sit uus ketju pystyyn. Ei tarvii hormoonihuuruissa poukkoilla ketjusta toiseen :D
  15. S

Omppulimu ja Pikku M Mielestäni tärkeintä synnytykseen valmistautumisessa on pitää mieli avoimena, ei kannata liikaa yrittää suunnitella etukäteen kun harvoin ne asiat menee just niin. Ja jos tuntuu et tieto lisää tuskaa niin ei kannata liikaa kaivella netistä synnytyskertomuksia tms. Jokainen...
  16. S

Nippatäti Meillä oli ihan suunniteltu raskaus mutta ennen esikoista kävin henkistä prosessia vuosia ennen kuin uskalsin raskautua. Oli epävarmuutta työelämässä, ongelmia anopin kans ja ylipäätään pelkäsin että onko minusta äidiksi. Mies olisi halunnut lapsen jo aiemmin mutta minä epäröin. Sit...
  17. S

Nippatäti Jatkotuunasin tästä pussukasta vielä kaukalopussin kun kaveri vinkkas et tee reiät vöille. Oli tosi simppeli tehä samalla periaatteella kun napinlävet, tiheellä siksakilla mutta vaan isommat. Ja lämpimät synttärionnittelut! :flower: Mies haluaa ehdottomasti mukaan synnytykseen. Ja...
  18. S

Video: Hedelmöityksestä syntymään Aika ihana video :heart: Särö ja Jalo 35+2
  19. S

Nippatädin vinkistä tein myös tämän pussukan vm. 2010 äitiyspakkauksen puvusta. Mulla meni kyllä vähän kauemmin kuin 15 minuuttia... :D Ja vaunuverhon tein värjätystä harsosta jonka koristelin kimalleliimalla. Kiinnitysrinkuloita ei tarvinnukaan kun vaunukoppaan sai pujotettua tuon harson ihan...
  20. S

Tässä on näitä minun aikaansaannoksia, hurahdin niin tuohon kankaaseen että tuli tehtyä vähän muutakin kuin oli alunperin tarkotus :) Piula Ihania juttuja olit tehnyt, minulla ei taida kärsivällisyys riittää tilkkutöihin/aplikointiin. Minulla on käsintekemisessä sellanen...

Yhteistyössä