Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

Paljon onnea Nopposelle pikkuprinssistä! :flower: HP Minä oon kans miettiny tuota et voiko sen tulehduksen saada jo ennen synnytystä. CandleLight Minä ajattelin ihan samanlaista repertuaaria vauvalle kotiutumisvaatteiks. Mukava kun pääsit vielä kotiin Sannamary, Julille jaksuja vaivojen...
  2. S

Lexiina Tuo onkin ihan kiva juttu toi vaunuverho. Minä tässä haalin koko ajan jotain uutta näperreltävää, meinasin tehä vielä sohvatyynynpäälliset samasta kankaasta kuin imetys- ja kauratyynyn :) Kangaskaupoissahan myydään purjerenkaita joilla saa kankaaseen siistin reiän. Mielestäni ne...
  3. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Paljon onnea kaksosista Omppuf! :flower: Onpa ollut nopea synnytys! (.) Täällä alkoi äitiysloma virallisesti tänään ja minuun iski kauhee ompeluvimma! Työn alla on imetys- ja kauratyyny ja sohvatyynyt :) Särö 35+0 POKS!
  4. S

Nopposelle paljon tsemppiä ja peukkuja! :) Sairaalakassiin meinasin ottaa kans jotain energiapatukoita ja herkkuja. Ja tietysti kamera ja laturi. Kuvia tuli räpsittyä vauvasta vähän väliä :) Minun on otettava vielä korvatulpat ja silmäsuojus. En osaa nukkua ilman. Yöt tahtoo olla aika...
  5. S

Hikan bongasin itse vasta vähän aikaa sitten. Ihmettelin kun tuonne alas tuntu sellanen tasanen jyskytys, luulin ensin et nyrkillä naputtaa :) Synnytystapa-arvio tehtiin esikoisen aikaan juurikin peräsuolen kautta ja tuntu tosi ilkeelle. Onneks sitä ei nyt tällä kertaa tehä ollenkaan. Ihan...
  6. S

Voimia Zuza, Minx ja muut supistusten kans, ei oo varmasti helppoo arvioida itse millon pitää lähtee näytille tai olla muuten sairaalaan yhteydessä. Toivottavasti vauvat nyt vielä muutaman viikon malttas pysytellä lähtökuopissa! Ihana masu Mam! :heart: Koirista vielä et kyllä täälläkin...
  7. S

Aah mitä luksusta! Mies on esikoisen ja koirien kans porukoittesa luona ja sain nukkua yli kahdeksaan! Eilen oli viimeinen työpäivä ja kovasti sain työkavereilta tsempityksiä :) Nyt minulla onkin aikaa kirjotella rauhassa kunnon romaani kun mikään ei keskeytä! :) Bingo Täällä kans mies alko...
  8. S

Tervetuloa Zuza ja Könkkänä! Minx ja Nopponen Teillähän alkaa olla tosiaan viime hetket käsillä! Olette varmaan ensimmäiset tässä ketjussa jotka saa vaavit syliin, ihanaa! :) Nuska Minäkin kattelin tuollasta kantopussukkaa eka mut päädyin sit kuitenkin tavalliseen kantoliinaan kun siihen...
  9. S

Susa_ Minulla on yleensä kokeiltu ihan käsin se kohdunkaula ja kerran ultralla alakautta. En tiennytkään et sen pystyis päältäkin mittaamaan. Oisko sit et alakautta saa tarkemmin??? Minua kiinnostaa kans kaikki imetykseen liittyvä, oon ihan noviisi kun esikoisen imetys tyssäs heti alkuunsa...

Yhteistyössä